Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Raskauden ruokahimot

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.1.26 22:35:24

Mitkä on/oli teillä raskaana ruokahimoja ja mitkä oli sellaisia jotka nopeasti ällötti, vaikka normaalisti olisi päivittäiskäytössä?

Itsellä inhokkeja oli melkein heti plussaamisen jälkeen kahvi ja energiajuomat, vaikka ennen tuli lähes päivittäin niitä juotua. Kofeiinin käyttö loppui kuin seinään. Myös sokeriaddiktio katosi kuin seinään ja karkkia tulee syötyä vaan pahimpiin pahoinvointeihin kun mikään muu ei tunnu auttavan mutta harvakseltaan. Mitään erityistä himoa karkkeihin ei ole ollut kuten normaalisti. Himoja taas on erilaiset hedelmät ja pastaruoat. Pastasta olen aina tykännyt, nyt se on vieläkin parempaa :D Siinä mielessä pääsin helpolla. Joskus sipsit mutta sekin himo jäännyt pariin kertaan.

Re: Raskauden ruokahimot

Lähettäjä: Liana 
Päivämäärä:   21.1.26 23:39:47

Mun eka raskausoire minkä perusteella päädyin myös tekemään testin oli yhtäkkiä alkanut himo tonnikalaa, sardiineja ja lihapullia kohtaan :D Tai oikeastaan se oli mieheni heitto, että ”pitäiskö testata ootko raskaana”, kun hänelle sitä kummastelin. Olen siis yli 10 vuotta elänyt ilman kalaa ja lihaa enkä koskaan elämässäni edes maistanut sardiineja, joten mieliteko noihin tuli tosi puskista. En tosin toiminut noiden halujen mukaan.
Toinen nyt pinnalla oleva himon kohde mulla on artisokat ja bataatit, paahdettuna. Lisäksi kaikki vaniljainen ja pähkinäinen, voisin elää vaan pelkillä vaniljavanukkailla ja pähkinöillä.
Ja nyt ihan uusimpana himona mieleen tullut irtokarkit, haaveilen irtokarkeista ja uniinkin tulee karkkilaarit. Tämäkin ihan hassu, koska olen syönyt irtokarkkeja viimeksi joskus lapsena.
Sitrushedelmät taas ällöttää, esim mandariinin hajukin tekee pahaa, vaikka olen ennen tykännyt niistä.
Ei voi muuta sanoa, kun että tämä elämä raskaana on vaan tosi erikoista kaikin puolin, jopa oma pääni onnistuu yllättämään minut joka päivä jollain uudella asialla, kehosta nyt puhumattakaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.