|
Lähettäjä: Käääk!
Päivämäärä: 21.1.26 21:42:43
Enpä olisi uskonut että kirjoitan tästä aiheesta tänne. Olen kuitenkin jo 40v nainen, en mikään tyttönen ja tukevasti suhteessa..
Minulla on nuorempi mieskollega, jonka kiinnostuksesta heräsi nyt epäilys. Kyseessä on työssään todella taitava, miellyttävästi käyttäytyvä, mutta selvästi kokematon mies. Meillä on ikäeroa yli 10v. Työjutut sujuu, hänen kanssaan on helppo jutella ja sattuu olemaan eräs yhteinen mielenkiinnon kohde. Ja eipä siinä, minä tulen hyvin toimeen miesten kanssa yleensäkin. Kun olet perusystävällinen, joskus vaikka hymyiletkin etkä käyttäydy ihan bimbosti, niin miesten kanssa on mukava työskennellä. Joten olen luonteva ja minulla on luontevat välit kollegoihin. No, tämä nuorempi mieskollega, on pieni epäilys että on ihastunut. Minuun siis. Pidän tyypistä, haluaisin säilyttää kunnioittavat välit, hän on taitava ja mukava. Mutta olen tahollani varattu ja kunnioitan kumppaniani. Onko mitään mahdollisuutta selvitä hommasta niin että pysyttäisi hyvinä kollegoina tuon miehen kanssa? Ja jos nyt joku miettii millaista käytöstä tarkoitan, niin tämä mies hakeutuu seuraani myös tilanteissa, joissa hän voi valita myös muiden seuran vaikka lounaalla, hän on ehdottanut tapaamista vapaa-ajalla yhteisen mielenkiinnon merkeissä ja tarjoutunut tekemään yhden palveluksen vaikken ole pyytänyt, hän ehdotti kun sai tietää että minulla on tietty ongelma jossa oma puoliso ei pysty auttamaan. Ja kyllä tämä mies tietää että olen vanhempi ja että olen tukevasti varattu. Onko toivetta että tämä mies on vaan ihan vilpittömästi ystävällinen? ( juu juu, kukaan muu kuin tämä mies ei siihen voi vastata)
|