|
Lähettäjä: niin
Päivämäärä: 21.1.26 19:51:10
Samaa mieltä tuosta että jotkut rokotukset yms ei kyllä saisi paljoa maksaa. Mun käyttämällä klinikalla rokotusten yhteydessä sentään on pienimuotoinen tarkastus, kuunnellaan sydän ja käydään hampaat läpi jne. Menee eläinlääkäriltä noin 5 minuuttia kun katselee läpi ja tuikkaa piikin, mielestäni se 70+ euroa on aika kova hinta tuosta työstä.
Mun käyttämällä klinikalla esim viralliset kuvat on mielestäni ok hinnoissa. Esim lonkat, kyynärät ja selkä on noin 500 euroa ja se on ok hinta. Polvitutkimus muun yhteydessä muistaakseni parikymppiä.
Hammaskivenpoisto on jotain 250 eteenpäin, sekin on ihan ok.
Nämä mainitut siis koiralle.
Noihin leikkauksiin en osaa ottaa kantaa kun ei ole tarvittu. Paljonhan niissä käsittääkseni vaikuttaa esim se että on kiire, eli esim märkäkohdut on ns ylimääräistä, suunnittelematonta työtä.
Itselläni on sellaisena rehellisen riistohintaisena jäänyt mieleen kerta kun koirani piti viedä yhdelle hyvässä maineessa olevalle klinikalle päivystykseen. Sieltä kyllä sanottiin heti suoraan että tonnilla kätellään, että juu, oikein suoraan kerrottiin että on aivan saakelin kallis keikka. Koirani oli 3 vrk siellä, suurimman osan ajasta tajuttomana ja siten työllisti hyvin vähän. Kuolihan se. Lasku oli noin 3000e + lääkkeet ja tuhkaukseen toimittaminen. Se oli mielestäni kohtuuton lasku kun mitään muuta ei tarvinnut tehdä kuin katsoa että tippa kulkee ja kaksi kertaa päivässä käyttää koiraa pissalla.
Eli, summaan omaa höpinääni. Omalla luottoklinikalla hinnasto on ok ainakin niiltä osin mitä palveluita minä olen käyttänyt. Ketjussa mainittu Evidensia on joskus päivystyksen kautta kokeiltu. Palvelu oli huono, ell osaamaton ja lasku hirveä. Ja tuo klinikka jossa koirani kuoli, niin se hyvä ja osaava maine ei ole tuon laskun väärti.
|