|
Lähettäjä: Tulee käytyä harvo
Päivämäärä: 21.1.26 17:16:57
Minun tulee lähdettyä lapsen kanssa uimaan aivan liian harvoin. Aina on olo, että ei vain ehdi ja vaatisi vapaapäivän vaikka uimahallille on meiltä 15 minuutin matka. Nyt aloin miettimään, että pakkoko siellä on aina lutata tuntikausia kerrallaan ja riittäisi varmaan jos tunninkin olisi altaassa. Äitini on aina ollut sellainen, että viihtyy uimassa ja minun mielstäni aina lapsenakin uimahallilla käymiseen varattiin monta tuntia aikaa joten olen jotenkin jämähtänyt ajatukseen, että jos ei ole laittaa sitä 3-4 tuntia (matkat, vaatteiden vaihto, altaassa olo) niin ei kannata lähteä.
Aloin pyöritellä tätä ajatusta, kun äitini on parhaillaan lapseni kanssa uimassa ja ovat viipyneet sillä reissulla kohta 3 tuntia. Jos vain ottaisi uuden asenteen ja ajattelisi, että altaassa ollaan vaikkapa se yksi tunti per kerta ja se riittää niin varmasti tulisi useamminkin lähdettyä ja jopa töiden jälkeen. Eri asia sitten kylpylät, vesipuistot ymv. Lapsella todellakin olisi parantamisen varaa uimataidossa joten siksikin tämä vaivaa, että niin harvoin tulee käytyä.
Joten ihan uteliaisuutta: Kauan te muut viihdytte uimassa lasten kanssa jos kyseessä on ihan perus uimahalli? Tuleeko lähdettyä töiden, ruokailun ja läksyjen jälkeen vai vaatiiko vapaapäivän?
|