Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Montako kertaa päivässä KAKKAAT?

Lähettäjä: entä pieret 
Päivämäärä:   21.1.26 09:37:00

Kakkaan varmasti muita enemmän. En usko että mulla on mitään ärtyvää suolta, kun ei ole kipuja koskaan. Mutta paukuttelen ja kakkaan luultavasti keskivertoa enemmän. Kattelin jostain viisailta sivuilta, että parikymmentä pierua päivässä on vielä normaalia. Mulla tuo määrä tulee helposti parissa tunnissa, jos oon yksin kotona. Kakkaan aamuisin ainakin kahdesti, ja päivälläkin vielä 1-3 pientä kakkailua. Varsinaista ripulia harvoin, mutta kakka on yleensä pehmeää. Hyvin harvoin ummetusta.

Herkullinen keskustelu, eikö vaan. Mut toisaalta normaali keskustelunaihe se kai tämäkin on.

Re: Montako kertaa päivässä KAKKAAT?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   21.1.26 10:14:27

Mitä sinä sillä tiedolla teet? Teetko väitöskirjaa ihmisten suolentoiminnan aktiivisuudesta?

Lähettäjä: entä pieret 
Päivämäärä:   21.1.26 10:38:08

Kiitos epäasiallisesta kysymyksestäsi. Onneksi kaikki muut täällä aina perustelevat kaiken, mitä kysyvät, ja että miksi kysyvät. Toivottavasti silti myös tähän kysymykseen tulee vastauksia. Ehkä mietin, olenko niin ainutkertainen kuin arvelen olevani. Ilmeisesti olen, mutta kokeilen silti.

Lähettäjä: anssi 
Päivämäärä:   21.1.26 10:51:44

Rupsuja tulee päivässä +10

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   21.1.26 10:57:01

Pieren ihan antaumuksella sen verran kun pierettää, toki töissä ja muuten ihmisten ilmoilla osaan käyttäytyä. Kakkaan korkeintaan kerran päivässä tai harvemmin.

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   21.1.26 11:09:49

Kakkaan yleensä joka toinen päivä ja pieren arviolta 10-20 kertaa päivässä. Yöllä varmaan myös, mutta en herää siihen. Joskus pierettää enemmän. Joskus kakkaan joka päivä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.