|
Lähettäjä: eläinrakas?
Päivämäärä: 20.1.26 22:57:37
En nyt eläimiä tai lapsia missään nimessä inhoakaan. Olen vain todella rauhallinen ihminen, enkä tosiaan aina jaksa kumartua lastenrattaiden yläpuolelle ihailemaan random vauvoja tai rapsutella muiden koiria, elleivät ne nyt hakeudu itse rapsuteltavaksi, tai jos ei joku minulle lastaan esittele. Ns. vauvakieltä minun suustani ei kuule juuri koskaan. En osaa puhua sellaista ilman, että se kuulostaa täysin luonnottomalta.
Omia lemmikkejä olen kyllä aina rakastanut aivan älyttömästi ja hoitanut paremmin kuin itseäni. Myös kaikki tutut lapset, esim. sukulaislapset ja ystävien lapset ovat äärimmäisen rakkaita. Ja vaikka en olekaan erityisen eläin- tai lapsirakas, niin jostain kumman syystä silti lapset ja koirat, tuntemattomatkin, hakeutuvat helposti seuraani. Olen aina kiltti niille. Mutta joku palikka minulta tuntuu puuttuvan, kun en sillä lailla "innostu" lasten tai eläinten näkemisestä, kuin ehkä pitäisi.
Ja kumma kyllä, mutta haluan omia lapsia. Mutta en tiedä, olisinko tämän piirteen takia sitten kovin hyvä äiti, ja pitäisikö ehkä olla lapsirakkaampi ja innokkaampi. Voin kuvitella, että itselleni varmaan vaikeaa olisi leikkiä lapsen kanssa mennen hetkeksi ns. lapsen tasolle. Ja kaikki muskarit sun muut äänekkäät, lapsiperheitä täynnä olevat paikat. Koska enemmänkin kuormitun kuin innostun niistä.
|