Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olen vanha ja ruma

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.1.26 21:29:25

Kaikki vanhat eivät ole rumia, minä kuitenkin olen. Naama on kuin kyljellään makaava kolmio, kaksois-kolmoisleuat ja bulldogginahat roikkuvat molemmin puolin tosi rumalla tavalla. Silmät roikkuvat. Juuri näin yllättäen otetuissa valokuvissa ihan kiistattoman totuuden, en yleensä kuvaa itseäni.

Vuosi sitten sairastuin ja parantuminen kesti syksyyn saakka enkä taida vieläkään olla oikeasti kunnossa, unettomuus alkoi sairastumisen aikaan ja olen ihan loppu koko ajan. Lääkärissä käyty, ei apua, ei gynekologistakaan. Lihonut olen tietenkin jo sairauden takia kun ei aineenvaihdunta toimi, enkä jaksa liikkua kävelylenkkejä lukuunottamatta, kaikki energia menee töissäkäyntiin. Tämä lievä ylipaino ei siis paranna ulkonäköä todellakaan vaikka eipä tässä enää ole kuin yksi suunta. Kaikenmaailman ruokavaliot tai laihdutus eivät sairauttani paranna, en käytä alkoholia tai muita vastaavia.

Lisäksi olen kertakaikkiaan vanha, lähempänä kuuttakymmentä ikävuotta kuin viittäkymmentä. Toiset ikääntyvät miellyttävästi, en minä. Enkä ole koskaan ollut mikään häikäisevä kaunotar, mutta ihan ok viehättävä ja ehkä tottunutkin tavallaan käyttämään tätä viehätysvoimaa sosiaalisissa tilanteissa. Nyt häpeän itseäni ja muistutan itselleni koko ajan, että ainiin, olenkin hirveä. En voi enää flirttailla tai laskea leikkiä, miehet ainakin menevät ihan vaivautuneeksi ja olen muuttunut näkymättömäksi niin kuin rumat muuttuvat. Lävitseni katsotaan.

Ahdistaa.

Re: Olen vanha ja ruma

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.1.26 21:30:01

Siksikö raivoat?

Päivämäärä:   20.1.26 21:35:28

Sama täällä, aivan ihanaa! Kukaan ei vilkaise kahteen kertaan, saa tosiaan olla näkymätön. Koskaan tosin en ole osannut tai halunnut flirttailla, täysin turhaa hommaa.

Päivämäärä:   20.1.26 21:43:08

Minäkin olen vanha ja ruma, mutta eipä se menoa haittaa.

Lähettäjä: Bree Vandekamp 
Päivämäärä:   20.1.26 21:52:56

Tsemppiä aloittaja.
Tämä on aika kulunut sanonta, mutta pitää kyllä paikkansa: aito kauneus tulee sisältä. Vaikka kuinka olisi kaunis ulkokuori niin jos sisältö on paskaa niin se tekee ihmisestä ruman.
Jos et kärsi päivittäisistä kovista kivuista niin ole kiitollinen. Vaikka ulkokuori olisikin kaunis, niin ei sekään paljoa mieltä lämmitä jos jola päivä on tuskaa ja selviytymistä.

Päivämäärä:   20.1.26 21:58:35

Some tekee tehtävänsä. Yhtäkkiä normaali ikääntyminen onkin rumaa eikä viehättävää. Kyllä monet normaalisti ikääntyneet 60v naiset on löytäneet loppuelämänsä rakkauden. Ainakin itse pistän aina ensin huomioon luonteen ja varsinkin energisyyden. Energiset ja ne jotka osaavat nauraa itselleenkin viehättävät monia ihmisiä.

Päivämäärä:   20.1.26 22:06:25

Jos sen varaan itsetuntonsa laittaa, että saako miehiltä ihailua ulkonäöstään niin siinä tapauksessa ihan jokainen meistä naisista saa ryhtyä häpeämään itseään tietyssä iässä. Se nimittäin tapahtuu kaikille meistä, että miehet alkavat pitää näkymättömänä.

Paljon parempi vaihtoehto on perustaa itsetuntonsa jollekin aidommalle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.