|
Lähettäjä: Vuokraaja
Päivämäärä: 20.1.26 20:50:49
Olen vuokrannut hevosta noin vuoden verran täyshoitotallilla. Mielestäni olen hyvinkin tunnollinen vuokraaja. Pidän sovituista päivistä kiinni, siivoan jälkeni ja teen aina myös ekstra hommat mitä omistaja pyytää (tarhan siivous, suojien pesu, kävelytys, haavanhoito tms. mitä nyt ikinä onkaan agendalla). Olen myös kisannut vaikeampia luokkia kun omistaja, joten en nyt ihan aloittelija ole myöskään ratsastajana.
Omistajan vuorovaikutus on silti jatkuvasti hyvin negatiivis sävytteistä ja vaativaa. Aina on jotain pyytämässä, mutta ikinä ei tule kiitosta. Kesällä esim. laitoin viestiä että hevonen oli jäykkä toiseen suuntaan. Vastaus oli vihainen viesti miten istuntani varmaan vaikuttaa asiaan, sillä omistajan alla ongelmia ei ole ollut. Viikonloppuna oli aikaa niin pesin harjat, ruokakupit, tarhan ja siistin hevosen jalkakarvat (ollut mun homma) ja pesin + öljysin varusteet huolella. Toki tein nämä ihan vaan siksi että viihdyn tallilla, mutta kiitos olis ollut kiva. En oikeen tiedä miten tästä keskustelisi omistajan kanssa kuulostamatta naurettavalta. Vai kannattaako edes?
|