Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies jäi kiinni kannabiksesta

Lähettäjä: Tutta 
Päivämäärä:   20.1.26 15:52:30

Siivosin miehen kaappeja ja löysin kannabista ja sen käyttöön soveltuvia välineitä. Olen shokissa.. Odottelen kun pääsee töistä illalla. Miten en ole huomannut mitään. En millään tavalla hyväksy huumeita. Olemme kuitenkin yli kolmekymppisiä emmekä teinejä.

Re: Mies jäi kiinni kannabiksesta

Lähettäjä: Kä 
Päivämäärä:   20.1.26 15:54:39

Mulle toi ois eron paikka. Mutta joillakin ei varmaan haittaa nykymenon mukaan mitään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.1.26 15:56:52

Anna sen pössytellä, kun ei kerta mitään haittaakaan ole ollut. Ehkä jaksaa kodin tiukkisilmapiiriäkin vähän paremmin sen avulla.

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   20.1.26 15:57:02

Nojaa, eipä tuo nyt mikään hirvittävä huume ole, aika sama kun tupatta. Itelle tosin se rööki ois sellanen mitä en katsele, eli varmaan tulis sittenkin ero.

Päivämäärä:   20.1.26 16:07:24

No tupakasta ei mene psykoosiin. Että on "vähän" kovempi huume kuin tupakka.

TRe: Mies jäi kiinni kannabiksesta

Lähettäjä: fog 
Päivämäärä:   20.1.26 16:10:27

Tietääkö sun mies, että sulla on noin ehdoton mielipide poltteluun?

Lähettäjä: Joint 
Päivämäärä:   20.1.26 16:17:31

Se olis kyllä haissut siellä kaapissa. Että semmonen tarina nyt.

Päivämäärä:   20.1.26 16:19:47

Joint, ei oikein paketoitu kannabis haise. Kuskasin kolme vuotta exän kannabiksia mun autossa tietämättä koko asiaa, löysin kun siivosin auton kunnolla myyntiä varten :D ja kyllä hän ne kotonaankin säilytti niin ettei haissut. En itse polttanut koskaan niin huomasin kyllä jos oli pakattu huonosti.

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   20.1.26 16:22:24

"No tupakasta ei mene psykoosiin. Että on "vähän" kovempi huume kuin tupakka."
https://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/tupakointi-altistaa-psykooseille-17221/

Lähettäjä: Nippe 
Päivämäärä:   20.1.26 16:29:57

Nää on aika henkilökohtaisia mielipiteitä. Aika moni käyttää ja asenteet muuttuvat koko ajan liberaalimpaan suuntaan, silti moni pitää ehdottomana että esim kannabista ei kumppani saa käyttää. Ehkä keskustelun paikka,onko hänellä tiedossa että olet ehdoton tämän suhteen?

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   20.1.26 16:58:10

Onhan siinä aikamoiset riskit, että masentuu ja passivoituu.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   20.1.26 16:58:45

Minulle ja minusta tuossa ongelma on epärehellisyys, keskustelun ja avoimuuden puute. Toki aloittajalla vielä tiukka suhtautuminen huumeisiin, mutta silti sen taustalla isompi ongelma on asian salailu.

Päivämäärä:   20.1.26 17:20:27

Asun Hollannissa ja esim Amsterdamissa kyllä haisee joka paikassa. Täällä myös lenkillä törmää ihmisiin, jotka polttelee jossain penkillä ja katselee maisemia. En ole koskaan kokenut mitään häiriö käytöstä näiltä toisin kuin humalaisilta. Jos aloittaja ei ole edes huomannut niin ei kyse mistään oikeasta ongelmasta.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   20.1.26 17:20:48

Enemmän huolettais salailu kuin itse huumeet.

Kannabiksella on melkein vähäisemmät haitat kuin tupakalla ja alkoholilla joten sen pössyttely on melko pieni paha. Hyvä jos ei mitään lyricota vedä, niillä saa kuupan sekaisin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.1.26 17:23:23

No jaa, monessa maassa on ihan laillista, ei mitkään päihteet tee hyvää käyttäjälle, että sinänsä harmi, mutta kuten nyt alkoholikin, jos ei sitä liikaa käytä ja jos et ole edes mitään huomannut, niin ei nyt kannata pelihousuja repiä. Näyttikö ne siltä, että on jatkuvasti olleet nykyäänkin käytössä, vai jostain kaapin perältä vanhoja tavaroita..? Tärkein kysymys tässä on, että miksi sinä siivoat yli kolmekymppisen miehen kaappeja, eikö hän osaa itse siivota?

Lähettäjä: noh 
Päivämäärä:   20.1.26 17:24:36

Siitä samaa mieltä että miehen käyttöhän ei ole mikään ongelma jos aloittaja ei ole edes huomannut mitään.

Sitä pitäisin ongelmana että asian salaa.

Lähettäjä: Luml 
Päivämäärä:   20.1.26 17:28:29

Parempi pössyttely ku ryyppääminen.

Lähettäjä: zxc 
Päivämäärä:   20.1.26 17:37:22

Olen minäkin asunut Berliinissä missä pössyttely on hyvin yleistä ja normaalia enkä pidä pahana. Parisuhteessa en kuitenkaan katselisi ihmistä joka käyttää ruohoa tai mitään muutakaan huumetta, en huolisi tupakoitsijaa enkä juoppoa. Ihan tarpeeksi katsellut kaikenmaailman pössyttelijöitä, narkkareita ja juoppoja. Yhteistä näille on yleensä valehtelu, alttius addiktoitua ja vastuunpakoilu. Nytkin aloittajan mies on ilmeisesti salannut käyttönsä.

Tunne tasan yhden narkkarin, joka on pysyvästi päässyt kuiville. Tai pysyvästi ja pysyvästi. Kaikki muut ovat retkahtaneet ennemmin tai myöhemmin ja sama show alkaa taas.

Päivämäärä:   20.1.26 17:38:51

Saisi olla laillista myös Suomessa, vähentäisi rikollisuutta ja valtiolle tulisi lisää tuloja, itse en ole koskaan kokeillut mutta sen voisin tehdä jos olisi laillista, ikää 52.

Lähettäjä: Tilanteessa 
Päivämäärä:   20.1.26 17:48:45

LähettäjäLuml
Päivämäärä20.1.26 17:28:29

Parempi pössyttely ku ryyppääminen.

Tähän väitteeseen haluaisin jotain todisteita.
Noin argumentoi teinipoika, joka on sittemmin vuosia käyttänyt erilaisia huumeita. Viisastuessaan totesi porttiteoriankin olevan sittenkin todellinen.
Toki kaikille ei käy huonosti, mutta kannattaako ottaa riski?

Lähettäjä: hwh 
Päivämäärä:   20.1.26 17:53:02

Miten näissä "mies jäi kiinni" -ketjuissa aloittaja aina itkee ja tärisee SHOKISSA. Joka kerta... Siitä provon tunnistaa.

Harvaa kiinnostaa joku pilven pössyttely. Jos se on deal braker, niin silloin erotaan ja sillä selvä. Mutta ei sen takia tarvitse shokissa olla... :D

En minäkään pössyttelyä siedä, mutten ole koskaan shokissa ollut, vaikka olisikin paljastunut jonkun pössyttelevän. Toki se toinen osapuoli on voinut olla shokissa kun minä en haluakaan olla hänen kanssaan tekemisissä.

Esim. kerran olin luvannut kaverille yöpaikan ja hän laittoi parkkipaikalla viestin, että polttaa vielä sätkän "jossa on muutakin kuin tupakkaa" ja tulee sitten alaovelle ja kysyi, haluanko minäkin. Vastasin, että jos hän polttelee, niin menkööt muualle yöksi, tänne ei ole asiaa. Hirveä rääkyminen ja rähinä, kun joutuikin etsimään yöpaikan muualta. Haukkui toki minut ties miksi kun tuollaisesta pikkuasiasta petin lupauksen tarjota yöpaikan, mutta voivoi...

Lähettäjä: n 
Päivämäärä:   20.1.26 18:00:16

zxc: kertoo aika paljon ihmisestä että ylipäätään tuntee narkkareita niin paljon että heidän kauttaan voi jotain päätelmiä tehdä. Minä tiedän yhden kuiville päässeen, muita narkkareita en tunne missään määrin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.1.26 18:03:24

Mitä on kannabiksen käyttöön soveltuvat välineet?

Lähettäjä: noh 
Päivämäärä:   20.1.26 18:08:07

Hyvä pointti muuten tuo että miksi aloittaja sen miehen kaappeja edes siivoaa

Lähettäjä: Hää 
Päivämäärä:   20.1.26 18:52:48

"kertoo aika paljon ihmisestä että ylipäätään tuntee narkkareita niin paljon että heidän kauttaan voi jotain päätelmiä tehdä"

No mitäs se kertoo?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.