Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vauvalle turvakaukalo käytettynä

Lähettäjä: Mitä huomioida 
Päivämäärä:   20.1.26 14:59:57

Olisi sellainen starttipaketti myynnissä vm 2022 ja tosi siistissä kunnossa. Eli kaukalo, rattaat, vaunu jne kyseessä.
Edelliselle tuli ystävältä yhden lapsen käytön jälkeen jonka vuoksi tiesin että ollut vain sillä yhdellä eikä vanha.

Onko vuoteen 22 liika aikaa? Mitä huomioida kun turvakaukalo olisi käytetty?

Re: Vauvalle turvakaukalo käytettynä

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   20.1.26 15:01:31

Itse en turvakaukaloa uskaltaisi ostaa käytettynä kuin tutulta, johon voisin luottaa ja tietäisin varmasti, että kaukalo on kolaroimaton ja asiallisesti käytetty ja säilytetty.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   20.1.26 15:02:08

Eikös niissä ole jokin viimeinen käyttöpäivä merkintä?

Lähettäjä: Mitä huomioida 
Päivämäärä:   20.1.26 15:08:41

No just tuota empimässä minäkin olen..
Ehkä parempi hankkia uutena, kuitenkin.. Kun ei ole kenelläkään tuttavalla myydä nyt.

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   20.1.26 16:02:37

On ollut kaksi hyvää kaukaloa käytettynä. Eikun kolme, oon joka lapselle hommannyt erikseen.

Vm 2022 on neljä vuotta vanha tänä vuonna. Vähän siinä ja siinä ottaisinko itse enää käyttöön. Pari vuotta vanha olisi täysin ok, jää hyvää käyttöikää itsellekin.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   20.1.26 16:07:31

Onko se kaukalo käytössä sen vajaan vuoden ajan? Jos on niin ostaisin sen. Enkä oikeesti usko että kukaan täysjärkinen kolaroitua kaukaloa edes myyntiin laittas.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.1.26 16:15:54

Me myytiin meidän kaukalo velipuolelle. Tällein tutun kaupalla uskaltaa ostaa kun tuntee myyjän. Nyt mies käy katsomassa yhtä istuinta tutun luona. Mutta ei uskallettas ihan tuiki tuntemattomalta ostaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.1.26 17:04:05

Osa noista starttipaketeista sisältää kaukaloita, jotka ei ole turvallisia. Eli kannattaa huomioida, että kaikki Suomessa myytävät kaukalot eivät ole turvallisia. Eli minkä merkkinen kaukalo on? Myös valmistajasta riippuu, että kuinka kauan on kaukalon käyttöikä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.