|
Lähettäjä:
Päivämäärä: 20.1.26 10:03:10
2016 kävin töissä samaan aikaan, kun vein insinöörin opintoja loppusuoralle. Muutin tähän nykyiseen asuntoon, työt loppui noissa töissä, valmistuin insinööriksi, menin postille osa-aikaiseen työhön, tapailin kahta eri miestä, minulla oli kolme koiraa, maailma tuntui olevan täysin avoinna :D
Nyt asun edelleen tässä asunnossa, kaikkea on ehtinyt tapahtua tässä välissä, sain heti 2017 työpaikan isosta firmasta, jossa olen edelleen vakkarina töissä, koiria on vain 1, mutta haluaisin tänä vuonna ottaa toisen, olen yhä sinkku ja perheetön, rakkauselämässä ei ole ollut onnea, saan tehdä etätöitä ja aikaa on sen vuoksi arkisin muuhunkin, olen kuitenkin paljon väsyneempi kuin 10 vuotta sitten eikä samat asiat enää kiinnosta kuin silloin. Osaan olla yksin ja olen jopa tyytyväinen, velkaa on kertynyt vaikken omista mitään arvokkaampaa. Mutta tämän vuoden tavoitteena onkin maksaa nuo ylimääräiset velat pois tai ainakin mahdollisimman paljon ja säästää rahaa koiranpentuun. Oma perhe ja mies alkaa olla koko ajan vain kaukaisempi haave.
|