Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Toridiili

Lähettäjä: !!! 
Päivämäärä:   19.1.26 19:55:04

Ostin toridiilillä loimen.
Heti kohta myyjän tarjouksen hyväksymisen jälkeen tuli tieto, että helposti-koodi on luotu. Ja toritilille tuli tieto tästä myös. Eli kauppa on edennyt.
Tänään olisi se päivä kun myyjän olisi pitänyt tuote lähettää. Omapostissa näkyy edelleen, että posti odottaa lähetystä.

Nyt vasta kiinnitin huomiota, että myyjällä eri nimi torissa kuin omapostissa.

Eikai tällä systeemillä ole järkeä huijata kun eihän myyjä saa rahojaan ennenkuin hyväksyn kaupan?

Itse en pysty ilmeisesti kauppaa perumaan?

Re: Toridiili

Päivämäärä:   19.1.26 19:55:34

Eikä myyjä vastaa viesteihin

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   19.1.26 19:57:35

No jos ei ehtinytkään postiin. Ihan normaalia.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.1.26 20:04:35

Mä en käytä enää toridiiliä, just ton kyttäämisen takia, et onko se viety vai ei. Ja myyjänä tulin kerran huijatuksi kun ostajalla oli samanlainen tavara kotona mutta rikkinäinen ja väitti saaneen sen multa. Ja just siitä kuvakulmasta rikki, mitä ei mun kuvissa näkynyt.

Laitan nykyään myyjänä hinnan niin alas et menee samantien ja postitan samana päivänä kun rahat näkyy tilillä. Lisäks mulla on niin paljon kiitettävää palautetta et tuskin mua kukaan huijariksi luulee.

Samoin kun ostan, valitsen myyjän johon saa yhteyden nopeasti ja joka vastaa kyselyihin ja tekee sen minkä lupaa eli kertoo koska aikoo postittaa tuotteen ja antaa seurantakoodin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.1.26 20:37:39

Tässä on vielä aikaa.

Päivämäärä:   19.1.26 21:02:43

Tälläkin on paljon hyviä arvosteluja ja palautteita mm. Nopeasta viestinnästä. Jännä, että nyt ei vastaa.

Mun mielestä tuo on just hyvä, että saa seurattua miten etenee.

Tässä on 12 vrk ollut aikaa toimittaa paketti postiin niin en ihan usko "ei ole ehtinyt". Ja voisihan siitäkin laittaa viestiä, että en pääse viemään pakettia.

Päivämäärä:   19.1.26 21:03:31

Nyt tuo kauppa ei taida raueta automaattisesti koska se on edennyt siihen, että myyjä tehnyt sen koodin postille.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.1.26 21:08:33

Myyjä saa rahat vasta kun olet vastaanottanut tuotteen, tai siis 1 vrk sen jälkeen, et sikälis jos ei postita, eii saa rahoja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.