Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nukutko puolisosi kanssa sylikkäin?

Lähettäjä: djjd 
Päivämäärä:   19.1.26 19:06:15

Kun menette nukkumaan, niin menettekö nukkumaan erillänne vai halitusten? Esim. lusikkaan tai toisen kainaloon?
Nukutteko saman vai eri peiton alla?

Minä ja puoliisoni olemme aina menneet nukkumaan niin, että mies on selällään ja minä hänen kainalossaan. Siitä sitten jossain vaiheessa käännämme kylkeä niin, että nukumme joko lusikassa tai sitten emme. Olemme olleet 20 v yhdessä.

Emme nuku saman peiton alla, koska minä tarvitsen paksun peiton ja mies ohuen. Minä voisin ja haluaisin kyllä nukkua saman peiton alla, mutta mies tukehtuisi. Nukkumaan mennessä mies on käytännössä ilman peittoa ja laittaa peiton päälle joskus, kun minä suostun hänestä irrottamaan.

Re: Nukutko puolisosi kanssa sylikkäin?

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   19.1.26 19:07:04

No ei :D

Saatetaab hetki niin makoilla mutta kun aletaan nukkumaan ollaan irti toisistamme

Lähettäjä: Corrus 
Päivämäärä:   19.1.26 19:10:40

Nukumme eri taloissa.

Lähettäjä: Joopa 
Päivämäärä:   19.1.26 19:12:29

Mennään nukkumaan sylikkäin, mutta hetken päästä tulee kuuma ja kierähdetään erilleen.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   19.1.26 19:15:32

Meillä on yksi pieni yhden hengen peitto ja kyllä, nukumme molemmat sen alla. Joskus oli molemmilla omat peitot ja aina jompikumpi jäi käyttämättä ja putosi lattialle, niin ei ole enää. Eli vastaus, nukumme aina kiinni toisissamme. Hyvin on menty 8 v näin. Molemmat nukkuvat huonommin yksin, näkyy unituloksista.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.1.26 19:31:04

99% kerroista aletaan nukkua niin, että minä oon miehen kainalossa. Useesti toki yön aikana ollaan unissaan irtaannuttu enemmän omille puolille. Molemmilla on omat peitot.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   19.1.26 19:37:52

Sylikkäin tai lusikassa nukumme, yhden peiton alla.
Näin menty yli 35 vuotta.

Lähettäjä: Meep 
Päivämäärä:   19.1.26 19:56:13

Ensin halitaan ja ollaan lusikassa, sitten kierähdetään vähän erillemme varsinaista nukkumista varten.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   19.1.26 20:02:04

Ei todellakaan. Tilaa täytyy olla. Viimeisen vuoden tilaa on ollut riittävästi. Nukumme eri huoneissa :D

Päivämäärä:   19.1.26 20:08:40

Nukkumaan laitetaan aina lusikassa, ellei toinen ole esim. kipeänä, että tarvii nukkumiseen jotain erikoisjärjestelyjä. Aamulla herätään kyllä eri puolilta sänkyä. Omat peitot on kummallakin.

Päivämäärä:   19.1.26 20:10:26

No ei todellakaan, mun tulee kuuma ja mies sanoo et hänenkin tulee kuuma ku oon ku pieni patteri. Lisäks vääntyilen, kääntyilen, huidon ja pitkin ja sätkin joten parempi ja turvallisinta kaikille että nukutaan eri sängyissä ja huoneissa. Ja haluun et nukkumalämpötila on alle 18 astetta ja mies haluaa et yli 22.

Lähettäjä: noup 
Päivämäärä:   19.1.26 20:16:54

Ei todellakaan, makkarissa pitää olla viileää +17 ja mies tykkää +21, kummallakin omat makkarit niin hyvä on nukkua. Vaikka olisi sama lämpökin niin en haluaisi ketään viereen pyörimään ja pieremään.

Päivämäärä:   19.1.26 20:42:39

Nuorempana eksän kanssa nukuttiin ihan kiinni toisissamme, kesäkuumallakin vähintään joku raaja kosketti toista. Vuosien mittaan tuli etäisyyttä nukkuessakin, tosin olisi pitänyt erota tai vähintään nukkua eri huoneissa kun nukuin niin surkeasti sen 15 vuotta.

Viimeisin eksä ei osannut nukahtaa jos joku koskettaa. Oltiin vierekkäin/lusikassa kun mentiin nukkumaan mistä mies sitten kierähti selin kun halusi nukkua. Oli vähän totuttelemista tuossa selän kääntämisen sietämisessä. :D

Kyllä toivoisin että tulevan kumppanin kanssa voi nukkua myös kosketuksissa eikä sitä tarvitse välttää. Itse ehkä kaipaisin kuitenkin nukkumatilaa ja varsinkin rauhaa, olleet nuo pidempiaikaiset kumppanit kuorsaavia ja/tai rauhattomia nukkujia niin kärsinyt omatkin yöunet pahasti.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   19.1.26 21:02:57

Ei. Mies nukahtaa nopeasti ja alkaa nykiä nukkuessaan käsillä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.