Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vaalea hiusväri ilman vaalennusta, mikä numero

Lähettäjä: Paketissa? 
Päivämäärä:   19.1.26 19:05:11

Minulla on todella vaaleat hiukset ja tummempi juurikasvu vaikka luonnostaankin olen aika vaaleahiuksinen. Hiukset alkavat mennä huonoon kuntoon joten en halua rasittaa niitä vaalentamisella, mutta haluan juurikasvusta eroon. Olen värjännyt niitä edelliset kerrat light rose gold värillä ja se vaalentaa hiukseni ihan blondiksi kun ruusukulta haalistuu pois. Tämä sävy on ollut todella kiva, mutta kuluttaa näköjään hiuksia paljon. Nyt juurikasvu näkyy tummana ja rumana, joten siitä pitäisi päästä eroon.

Olen käynyt nyt useamman kerran ihmettelemässä hiusvärihyllyllä osaamatta valita mitä kannattaisi ostaa. Haluaisin mahdollisimman vaaleanruskeat hiukset joiden väri taittaa lämpimään. En kuitenkaan halua mitään ihan kuparia, punaista ymv vaan ennemmin lämpimän ruskeat hiukset, mutta mahdollisimman vaalean ruskeat.

Missä kohtaa värien numeroissa menee se ”raja” eli mitkä sävyt sisältävät vaalennusaineita ja mitkä numerot ovat ”väri ilman vaalennusta”? Jos joku osaa suositella jotain värinuneroa/ sävyä kuvaukseni perusteella niin täydellistä. Olen kokeillut nyt kahta eri sävyttävää hoitoainetta, mutta niistä ei apua ollut kun eivät peitä juurikasvua josta haluan eroon. Haluan siis aavistuksen tummemmat hiukset mitä minulla nyt on, mutta helposti menevät liian tummiksi ja sitä en halua.

Re: Vaalea hiusväri ilman vaalennusta, mikä numero

Lähettäjä: Paketissa? 
Päivämäärä:   19.1.26 19:21:59

Esim katsoin värisävyä 8.12 mikä näytti ensimmäisen paketin kyljessä todella hyvältä, mutta toisen paketin kuvassa taas kylmään taittavalta sävyltä. Haen siis enemmän sellaista hunajaa ymv sävyä ruskeaan. Enkä päässyt tosiaan siitäkään selvyyteen, että onko tuo 8 väri vaalentava vai ei.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   19.1.26 19:25:04

Ei ole sellaista rajaa. Vaalennusaine ja väri erikseen. Värillä voi vaalentaa värjäämätöntä hiusta hieman. Värjättyä ei.
Kevytväreissä on miedompi hapete. Mutta voi olla monta syytä miksi sellainen sopii tai ei sovi tilanteeseen.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   19.1.26 20:02:31

Kasvivärit esim. Cultivators eivät sisällä vaalennusainetta. Sarjassa on useita vaaleita värisävyjä. Väri tarttuu hiusten pintaan niin ei rasita hiusta ja vaikututusajalla voi myös säätää värin voimakkuutta. Itselläni on hento hiuslaatu joka ei tahdo kestää kemiallisia värejä, niin olen käyttänyt näitä vuosia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.