Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  puhelin meni rikki, apuja

Lähettäjä: Sofia 
Päivämäärä:   19.1.26 06:05:48

Puhelin meni eilen rikki, nyt en pääse tunnistautumaan mihinkään, koska pankkipalvelut/ tunnistautuminen on puhelimen varassa.
S-pankilta saa tunnuslukutaulukon viiden päivän kuluessa!
Onko mitään jelppiä samassa tilanteessa oleville?
Uutta puhelinta ei ole nyt varaa maksaa suoraan käteisellä, siihenkin tarvitaan pankkitunnukset, että olisin voinut tilata Elisan osamaksulla.

Re: puhelin meni rikki, apuja

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   19.1.26 06:16:49

Vajaalla satasella älypuhelin kaupasta. Pärjäät sillä.

Lähettäjä: Sofia 
Päivämäärä:   19.1.26 06:28:58

Saanko mä siihen siirrettyä pankkisovellukset ym heti?

Mä inhoan tätä, miten kädetön sitä voikaan olla kun puhelin menee rikki!
Hsl... mihinkös matkustat kun puhelin on rikki.
Mihinkään ei pysty tunnistautua/ kirjautua kun kaikki koodit lähetetään puhelimeen.

Nyt vtuttaa kuin pientä sikaa.

Lähettäjä: rjr 
Päivämäärä:   19.1.26 06:34:13

Minulla hajosi puhelin kesällä. Täysin rikki noin vain. Mutta pankkitunnukset saat kyllä heti konttorista tai vaikka soittamalla asiakaspalveluun, vaikka puhelin ei toimikaan. Ja kai liikkeestä saa puhelimen ostettua henkkareilla, ei kai siihen puhelinta tarvitse?

Jos sinulla ei ole varaa ostaa kallista puhelinta kerralla, niin osta halpa, johon rahat riittää. Tai sitten lainaat kavereilta rahaa niin, että saat sen kalliimman.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   19.1.26 06:38:22

Pankkikortilla maksat linjakyydin. Ja muut.Nostat käteistä. Liikkeessä kysyt voiko niitä tietoja silti siirtää uuteen puhelimeen ja pyydät apua.Oikeesti . Avaa suusi.

Lähettäjä: rjr 
Päivämäärä:   19.1.26 06:41:05

"Saanko mä siihen siirrettyä pankkisovellukset ym heti?"

Kyllä.

Minulla siis oli toimivat OP pankkitunnukset, joten sain se heti uuteen puhelimeen. Oatin puhelimen liikkeestä niin sain sen heti mukaan. Ei tarvinnut odotella ja hankkia uusia tunnuksia. Mutta S-pankin tunnukset ei toimineet, tarvitsin uuden avainlukulistan ja salasanan, nekin sai haettua konttorista heti ja maksoi muutaman euron.

Tuo on kyllä totta, että mihinkään ei voi kirjautua ilman pankkitunnuksia, mutta jos sinulla on toimivat tunnukset olemassa, niin saat ne välittömästi uuteen puhelimeen. Eikä sen tarvitse olla mikään kallis vekotin.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   19.1.26 06:43:50

Jos on mobiilisovellus pankissa, nii hankalaa on. Tarvii passin

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.