Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vampyyripäiväkirjat ei olekkaan netflixissä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.1.26 00:45:28

Oon aika varma että näin vampyyripäiväkirjat siinä kun avaa netflixin, mutta nyt ei enää näy. Kuvittelinko vaan vai oliko se netflixissä, ja nyt kun aattelin alkaa katsomaan nii se poistui?

Re: Vampyyripäiväkirjat ei olekkaan netflixissä?

Lähettäjä: Kipa 
Päivämäärä:   19.1.26 00:47:54

Tulee sunnuntaina.

Päivämäärä:   19.1.26 00:51:00

Kipa, kiitos tiedosta. Yritin etsiä nimelläkim mutta ei tullut esiin.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   19.1.26 01:16:48

Vaikea kun siellä on niin vähän mitään hyviä, koeta vaikka Zomvivor:ia. Ei se kyllä vastaava ole, vaan on siellä kuitenkin ja jollei nyt vampyyrejä niin jotain :D
Jos pitää olla romanttista, The Witch oli hyvä minusta ja monesta, toisista tylsä. HEA se lopulta oli onneksi. Flower of Evil tai Mobius oli hyviä. The Haunted Palace näkyy olevan tuollakin ja se oli hyvä. Filter hauska - Tan Jian Ci on aina hyvä.
No Tail to Tell on vasta jaksossa 2 ja Dare You to Death:iin ehtii vielä mukaan. 10 Dance. Idol I on sielläkin myös. Love Next Door ja Would You Marry Me? ovat hyviä. Love Scout myös. The Prisoner of Beauty etenkin historiliallista ja romanttista rakastaville ja ml:n faneille (Liu Yuning itse) sekä ChengYin faneille vastaavasti The Vendetta of An (epäromanttinen). The Princess Royal tai In Blossom. Word of Honor, The Untamed, Theory of Love rakastettuja klassikkoja.

Yritän juuri katsoa loppuun yhtä K dramaa muualla - mieluusti ennen kolmea vielä tuo 1.5 jaksoa :P

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   19.1.26 01:21:48

Ai niin, "Blossom" on siellä myös, huippuhyvä. Se missä Li Yun Rui valkeilla hiuksilla. Mahdottoman hyvä sarja, huippusuosittu viime talvena. Pitää kyllä katsoa uudelleen. Alkaisin siitä!!!

Lähettäjä: Exg 
Päivämäärä:   19.1.26 01:37:10

Rakuten näyttää suurimman osan K dramoista, paitsi ne, joihin Netflixillä on yksinoikeus.

Päivämäärä:   19.1.26 01:42:48

No, ei oo mitään hajua mitä noi on mitä luettelit niin täytyy tutustua jos niissä olisi joku kiinnostava.

K-draamani katson muualta, Netflixissä yleensä juuri ne mitkä mua ei kiinnosta. Ja oon tottunut katsomaan ne englanniksi tekstitettynä (toki onnistuu myös netflixissä) kun aikoinaan kun ne ei vielä ollu suosittuja niitä ei löytynyt suomeksi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.