|
Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 18.1.26 01:06:43
Monikin normaali ihminen soittaa yöllisestä häiriöstä häkeen ja niin kuuluu tehdäkin.
Missä sanottiin, että isännöitsijä ei voi tehdä mitään?
Sanoin, että isännöitsijälle ilmoittelu ei tunnu tuovan asiaan mitään muutosta, ei edes huomautus häiritsevästä elämästä vaikuta mitenkään häiriön laatuun.
Olen tehnyt useammankin valituksen naapurien kanssa auemmallekin isännöitsijälle, koska tarvitaan vähintään 2 allerkijoitusta, mutta sieltä ei ilmeisesti saatu yhtään mitään aikaiseksi ja kun vielä isännöitsijä vaihtui, niin ilmeisesti koko hiton prosessi alkoi alusta.
Mutta se ei nyt ollu jutun pointti, vaan ihmettelen, että mikä tuollaisen käytöksen syynä ylipäätään on, miksi vanhemmat ei puutu ja mikä saa ylipäätään kenetkään hyppimään ja jyskäämään kerrostaloasunnossa tuntikausia päivässä ja vielä tunteja hiljaisuuden jälkeen yöaikaankin?
Rasismilla ei ole tän asian kanssa mitään tekemistä, toin mamutaustaa esille vain sen takia, että en ole koskaan ikinä kertaakaan kuullut yhdestäkään kantasuomalaisesta lapsiperheestä, missä hypitään, ryskätään, ulistaan ja mesotaan tällä tyylillä, mutta olen kuullut useammastakin mamutaistaisesta perheestä vastaavia tarinoita.
Kukaan tällä tasolla häiriötä aiheuttava ei nauti silmissäni ihmisarvoa, taustoista riippumatta.
On tässä talossa asunu ties mitä ihan niitä perussuomalaisia narkkareitakin, jotka ovat häiriköineet ja laittaneet paikkoja paskaksi ja yhtä lailla olen heistäkin sitä mieltä, että jos ei osaa käyttäytyä kuin ihminen, niin silloin eivät mun silmissä edes ole ihmisiä, mutta heistä sentään pääs eroon huomattavasti nopeammin.
Joka kerta muuten huvittaa toi rasistikortin heiluttelu siinä kohtaa, kun täysin aiheesta huomauttaa (tai jopa vittuuntuu, kuten tässä tapauksessa) mamutaustaisten perseilystä ja välinpitämättömyydestä yhteiskunnan yleisiä käytöstapoja ja sääntöjä kohtaan.
|