|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 17.1.26 16:23:11
Etenkin te, jotka etsitte sieltä "jotain vakavampaa", mistä yleisesti ottaen keskustelette Tinderissä? Ja onko keskustelu yleensä sellaista "vakavampaa" vai meneekö helposti flirttailevaksi? Etenkin siis niissä tapauksissa, että keskustelu johtaa myöhemmin tapaamiseen.
Olen itse ollut yksin todella monta vuotta. Ihan hyvä on näinkin, mutta vähän silti välillä mietin, että josko sittenkin... Arkipäivän elämässäni en ole varmaan vuosiin ollut missään puheissa yhdenkään "potentiaalisen kumppanin" (eli about oman ikäiseni miehen, nykyään olen 35v) kanssa. Sekä työssä että harrastuksissa kohtaan yleensä pääosin alle 25v tai + 50v naisia :D
Joten olen nyt selaillut viime kuukaudet Tinderiä vaihtelevalla aktiivisuudella. Aika vähän olen matcheja saanut, saati että olisi herännyt keskustelua. Mutta jos itse aloitan tai toinen osapuoli aloittaa keskustelun, niin tuntuu ihan super vaikealta jutella mitään jännittävää vieraan ihmisen kanssa. Itselleni on siis täysin ok jutella tunnustellen sellaisia ns. yleisiä asioita kuten harrastukset, asuinpaikka, työ, muut kiinnostuksen kohteet, ehkä haaveet ym. Mutta rupeaa tulemaan tunne, että miesten mielestä ei ole ok, koska keskustelu hyytyy aina lopulta nimenomaan miehen puolelta.
En todellakaan sano, että kaikki miehet esimerkiksi kaipaisivat jotain pikkutuhmaa viestittelyä, mutta silti tulee tunne, että pitäisikö sitä osata heittäytyä jotenkin flirtimmäksi? Mutta jos tietää, että toinen on Pete 35v Espoosta ja harrastaa kuntosalilla käymistä ja omistaa koiran ja on nähnyt hänestä kolme kuvaa, niin tuntuu kyllä tosi vaikealta ruveta viemään keskustelua muulle uralle.
Siksi kiinnostaisi kuulla, miten muiden keskustelut noin esimerkiksi etenevät? Ja siis eihän kaikkien kanssa vaan löydy yhteistä säveltä ja se voi tulla hyvinkin äkkiä jo muutamassa viestissä selväksi tottakai. Mutta tuntuu hassulta, että jos sinällään vaikuttaa olevan esim. paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja samanlaista elämänkatsomusta, niin että silti AINA keskustelu lopahtaa. Tuskin joka kerta juuri silloin toinen osapuoli menee treffeille jonkun toisen kanssa, joka paljastuu hänen unelmiensa kumppaniksi.
|