Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Rakastuin unessa

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   17.1.26 15:41:53

Oli aamulla herätessä vieläkin rakastunut olo, kylläpä tuntui hetken ihanalta <3 Onko muille sattunut vastaavaa?

Re: Rakastuin unessa

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   17.1.26 16:08:23

Toki

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   17.1.26 16:11:13

Joo ja vielä ihan outoon henkilöön, se oli äärimmäisen outoa

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   17.1.26 16:22:46

On. Aika monesti.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.1.26 16:33:31

On käynyt useamman kerran näin tässä elämän aikana. Se tunne on erittäin kiva, paitsi sitten toki vähän kiusallista, jos tapaa sen unen ihmisen samana päivänä.

On käynyt myös toisin päin eli unessa joku on loukannut minua verisesti ja se suuttumuksen tunne kyseistä viatonta henkilöä kohtaan on kestänyt jopa pari päivää. :D

Lähettäjä: aivan 
Päivämäärä:   17.1.26 16:35:51

Monestihan myöskin miehet pettävät puolisoitaan unessa, mikä sitten aiheuttaa kaikenlaista draamaa ja riitoja.

Lähettäjä: öö 
Päivämäärä:   17.1.26 16:55:00

" se suuttumuksen tunne kyseistä viatonta henkilöä kohtaan on kestänyt jopa pari päivää"

Mitä te vedätte jotka ette erota todellisuutta unista?

Lähettäjä: 89 
Päivämäärä:   17.1.26 17:09:31

Hah, mä rakastuin tai ihastuin myös viime yönä, olihan omituinen tunne aamulla :)
Tää oli mun hitsin komea lääkäri, keväällä vasta nähdään onneksi.

Lähettäjä: Täh 
Päivämäärä:   17.1.26 17:12:57

Oho ja jopas jotakin!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.1.26 17:24:37

"Mitä te vedätte jotka ette erota todellisuutta unista?"

Mistä sait päähäsi, etten erottaisi todellisuutta unista? Kyseinen henkilö itse jäi autuaan tietämättömäksi koko hommasta juuri sen vuoksi, että kykenen tuntemaan suuttumusta ja samaan aikaan ymmärtämään, että tuolla henkilöllä ei todellisuudessa ole mitään tekemistä minun tunteideni tai unieni kanssa, joten osaan pitää ne sisälläni. Kyseinen taito olisi muuten jokaisen hyvä hallita. Aivan liian moni tiuskii ja äyskii muille vain sen vuoksi, että itseä sattuu v1tuttamaan jostain henkilöön liittymättömästä syystä.

Lähettäjä: MiKä 
Päivämäärä:   17.1.26 17:29:23

On.. tosin ei nyt hetkeen.
Mutta se on ihana tunne.
Ja jos se on ollut esim.työkaveri niin on saattanut mennä parikin päivää siinä tietyssä fiiliksessä :D

Lähettäjä: 89 
Päivämäärä:   17.1.26 17:29:40

Lähettäjä: öö
Päivämäärä: 17.1.26 16:55:00

" se suuttumuksen tunne kyseistä viatonta henkilöä kohtaan on kestänyt jopa pari päivää"

Mitä te vedätte jotka ette erota todellisuutta unista?*

Suuttumuksen tunne->ei tarkoita suuttumusta.

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   17.1.26 17:37:47

Olen ollut rakastanut, on petetty ja läheinen kuollut, mutta todellakin osaan erottaa unen todellisuudesta enkä ota unia niin tosissaan, että miettisin noita tunteita myöhemmin ja jäisin niitä unia vatvomaan.

Kyllä vähän ihmettelen näitä jotka kokevat kiusalliseksi nähdä jotain työkaveria tai kokevat suuttumusta jostain omasta mielikuvituksen tuotteesta mitä ei ole ikinä tapahtunut.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.