Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olen antanut itselleni 5 vuotta elinaikaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.1.26 11:29:55

Jos 5 vuoden kuluttua en ole saanut elämääni järjestykseen, aion poistua tästä maailmasta. Tämän päätöksen tehtyäni tuntuu jo kuin valtava kivi olisi vierähtänyt harteiltani. Kyllä minä vielä 5 vuotta kestän. Yritän vielä viimeisen kerran, mutta jos ei onnistu niin sitten ei onnistu.

En tiedä miksi kirjoitin tänne. Ehkä suunnitelman julkistaminen edes jonnekin tekee siitä todellisempaa.

Re: Olen antanut itselleni 5 vuotta elinaikaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.1.26 11:37:07

Ok

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   16.1.26 11:50:55

Mikä sulla sitten on pielessä?

Lähettäjä: Valoa 
Päivämäärä:   16.1.26 11:53:33

Tein nuorena samanlaisen päätöksen, pysyttelen hengissä koirani elinajan ja sitten lähden. Koira eli päätöksestä monta vuotta ja oma elämänhalu palasi.

Kertoo siitä ettet aloittaja oikeasti halua kuolla mutta tällä hetkellä jokin on pielessä. Yritä löytää voimia hakea apua vaikeuksiisi.

Lähettäjä: Miisa 
Päivämäärä:   16.1.26 11:58:26

Tee loppumetreillä vielä joku älytön tempaus. Se voi muuttaa kaiken.

Mulla oli aikoinaan sama suunnitelma, mutta aikaa annoin 3 vuotta. Yhtenä viikonloppuna ostin menolipun Espanjaan, pieni rahasumma oli taskussa, yksi matkalaukku. Muu omaisuus Suomessa kiertoon.
Tämä oli mun pelastus! Sain aivan uuden mahdollisuuden ja hienon sellaisen. Viikossa mulla oli työpaikka ja asunto ja mahtavia kavereita. Ja mikä hienoin asuinpaikka.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   16.1.26 11:58:32

Toivotaan että aloittaja löytää vielä elämänilon 🙂

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   16.1.26 11:59:32

No mikä siinä nyt muka sitten on epäjärjestyksessä? Aika moni kuvittelee, että elämän pitäisi mennä jonkun tietyn kaavan mukaan, mutta siinä puhuu vain muitten oletukset ja odotukset, ei se, mitä ihminen itse haluaa. Eli mieti, mikä todellisuudessa on omaa haluasi ja mikä ei, mikä on realistista ja mikä ei. Esim. yli 20v 150kg tankista ei tule ammattiballeriinaa vaikka kuinka laihduttaisi, se juna meni jo eikä kampasimpukan äo:lla pääse aivokirurgiksi vaikka kuinka haluaisi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.1.26 12:07:23

"Kertoo siitä ettet aloittaja oikeasti halua kuolla mutta tällä hetkellä jokin on pielessä. Yritä löytää voimia hakea apua vaikeuksiisi"

No mitä ihmettä... Miten niin ei? Kyllähän tuo aika vakavalta masennukselta kuulostaa.

Itsellä ollut sama ajatus, 3 v. Tosiaan helpottaa jo ajatus. Mutta tiedostan myös, että paljon on vikaa omassa ajattelutavassa, kenties on mm. liian vaativa itselleen yms.

Aloittajan olisi hyvä päästä puhumaan ammattiauttajalle. Hae apua.

Lähettäjä: igor 
Päivämäärä:   16.1.26 12:12:48

Uskoin itse, etten elä v.1997 kuin korkeintaan 7 vuotta.....

Lähettäjä: igor 
Päivämäärä:   16.1.26 12:18:35

tosin v.2000 diagnisoitiin obstruktiivinen uniapnea

Lähettäjä: Ööh 
Päivämäärä:   16.1.26 12:33:12

Täällä sama, mutta aion poistua kun isästä (71) aika jättää. Ellei sitten jotain mieltä tule elämään ennen sitä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.1.26 12:41:36

Kekkistä

Lähettäjä: Jonna 
Päivämäärä:   16.1.26 12:53:02

Toivottavasti elämänilo löytyy sillä välin.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.1.26 12:55:36

Sama, 2030 lähden jos tilanne ei tästä parane. Toivottomaltahan tämä mielenterveysongelmien kanssa näyttää. Työkyky mennyt mahdollisesti kokonaan ja yhteiskunta halveksuu, kiristää toimeentuloa ja muuta mukavaa. En jaksa mutta yritän vielä kerran.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.