|
Lähettäjä: Pöh
Päivämäärä: 15.1.26 16:06:05
Kriisiä pukkaa oman iän ja hevosharrastuksen kanssa - itse kasvanut hevosperheessä eli hevoset olleet lapsuudesta asti elämässä.Vanhemmat ja isovanhemmat kuolleet ja itse siis jo seniori 57.v.Nyt puoliso eikä aikuiset muualla asuvat lapset ole hevosharrastuksessa mukana.Kotitallissa nyt jo vanhemmat suomenhevonen ja shettis.Hyvänmielen hevosina.itselle tärkeitä ajan ja ratsastan ja hoidan itse.
Nyt monelta taholta painostusta,että viimeistään lopetan kun noista eroon pääsen siis iän puolesta.muutenkin tosi raskasta kun lähipiirille niin vaikeaa.Oikeasti syö kyllä oman touhun mielkkyyttä ja syyllisyys kokoajan ajan mielssä kuinka vielä vanhana tohotan hevosten kanssa.
Nyt sitten se huipennus - tätä en itsekään suunnitellut eikä ollut tarkoitus,mutta siihen oli oikeasti syynsä ostin varsan siis viime kesäisen.Ja sillekkin ihan selvät suunnitelmat mielstäni,mutta täystyrmäys joka puolelta.Tuli siis nyt lähelle varsapihattoon ja syksyyn asti kuvio selvillä.Tunne itseni vaan niin oudoksi vaikka itse hevoseni hoidankin ja vastaan kokonaan niiden elatuksen.
|