Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  K kauppiaat

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   15.1.26 12:03:53

Etenkin Cittari kauppiaat, ei ihme, että ovat tulo kuninkaita kun lähes monopoli asemadsa kaupat ja kallimpia kaikki elintarvkketa ja muut kuin mukdsa kaupoissa. On muka 2 tai 3 tuotetta niputettu yhteistarjouksrrn ja kun tarkasti katsoo on alennus 30-50 senttiä mutta saadaan myytyä useampi tuote kerralla.
Onneksi on Lidl ja Tokamannille tulossa Spar tuotteita.
S marketit on vallattu Coopin tuotteilla joista suurennuslasilla joutuu etdimään suomenlieltä.

Re: K kauppiaat

Lähettäjä: Hyvä vaan 
Päivämäärä:   15.1.26 12:20:36

Mielellään maksaa Cittarissa extraa siitä, että muut asiakkaat ovat ”normaaleja”. Yhteiskunnan elätit voivat ihan rauhassa asioida Tokmannilla ja Lidlissä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.1.26 12:23:41

On tullut todettua että k-ryhmän kaupoissa on parhaat valikoimat. Mieluusti maksan jotta saan yhdestä kaupasta kaiken tarvitsemani.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.1.26 13:14:51

Itse käyn lidlissä ja cittarissa. Cittareista ostan tarjouksia ja herkkuja sekä erikoisempia juttuja mitä lidlissä ei ole. S-ryhmällä ei ole oikein mitään tarjottavaa minulle.

Lähettäjä: minä 
Päivämäärä:   15.1.26 13:21:36

Itse käyn S-ryhmässä enimmäkseen, Lidlissä joskus harvoin ja K-kaupoissa en juuri koskaan.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   15.1.26 13:32:29

"Mielellään maksaa Cittarissa extraa siitä, että muut asiakkaat ovat ”normaaleja”. Yhteiskunnan elätit voivat ihan rauhassa asioida Tokmannilla ja Lidlissä."

Olen ihan tavallinen hyvätuloinen ja normaali, asioin Lidlissä ja aika normaaleilta ne siellä asioivat muutkin ihmiset yleensä ovat näyttäneet. :D

Lähettäjä: iivari 
Päivämäärä:   15.1.26 13:40:02

S-RYHMÄ ON LIIKAA POLIITTISESTI SUUNTAUTUNUT.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   15.1.26 13:41:10

Tuottajien selkänahasta hinnat revitään. Kauppias voi nostaa hintoja tai päättää ettei maksa tuottajalle kuin tietyn summan tuottajan on joko alistuttava siihen tai kaupat jää tekemättä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.