Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi miehiä kritisoidaan siitä...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.1.26 13:53:23

...jos he kokevat suuseksin antamisen naiselle ainakin toisinaan epämiellyttäväksi, mutta lesbojen omilla foorumeilla keskustellaan aiheesta toistuvasti.

Miksi lesbo saa vierastaa naisen tuoksua ja makua, mutta heteromies ei?

Re: Miksi miehiä kritisoidaan siitä...

Lähettäjä: Hääh 
Päivämäärä:   14.1.26 13:59:39

En tiedä kun en käy lukemassa lesbojen juttuja.

Päivämäärä:   14.1.26 14:01:06

Ja missä miehiä kritisoidaan tästä?
Kerroppa mistä aiheesta ei kritisoitasi?
Saa mies vierastaa naisen makua kunhan ymmärtää ettei ne omat juustotkaan mitään maukkaita ole.

Päivämäärä:   14.1.26 14:01:48

Kerroppa mistä aiheesta ei kritisoitasi?
Siis ylipäätään. Aivan kaikesta, aiheesta kun aiheesta kritisoidaan miehiä ja naisia jne.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.1.26 14:02:23

Itse olen nähnyt vain keskusteluita, joissa mies ei ole ollut halukas antamaan suuseksiä mutta liki vaatii sitä kuitenkin itse saada. Liekkö kuvittelevat munan lutkuttamisen olevan joku suurempikin makunautinto.

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   14.1.26 14:03:14

Yleensä se kritiikki kohdistuu enemmän siihen, että oletetaan, että nainen antaa suuhoitoja kyllä, mutta itse ei voi, vaikka ei ne kenenkään genitaalit automaattisesti kyllä kauhean ruusuiset ole. Muuhan on sitten henkilökohtaista preferenssiä.

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   14.1.26 14:16:54

Miesten kohdalla yleensä on niin, että heteromiestä ei ällötä vagina, vaan päinvastoin. Naisilla yleisesti on niin, että hajut ällöttää, eli kai lesbojakin voi ällöttää, jos ei ole puhdas alapää. En tiedä, voisiko selittyä tällä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.1.26 14:29:35

No enpä ole koskaan kuullut tästä mitään laajamittaista kritiikkiä. Sen sijaan miehiä, jotka eivät itse anna suuseksiä mutta vaativat sitä kumppaniltaan, olen kyllä kuullut kritisoitavan ja aivan aiheellisesti.

Lähettäjä: juup 
Päivämäärä:   14.1.26 14:40:01

"Miesten kohdalla yleensä on niin, että heteromiestä ei ällötä vagina, vaan päinvastoin. Naisilla yleisesti on niin, että hajut ällöttää, eli kai lesbojakin voi ällöttää, jos ei ole puhdas alapää. En tiedä, voisiko selittyä tällä."

Ja tämä tullee aivojen luolamies-nurkkauksesta. Moni on varmaan nähnyt että urokset eläinmaailmassa ovat nuuskimassa naaraiden peräpäätä, mutta naaraat eivät tietääkseni niinkään urosten mlkkuja. Naaraiden lisääntymisvietti ei ole siitä kiinni mille se uros genitaaleiltaan haisee. Ihmispuolella se tosin on siitä kiinni kun nainen haistaessaan pahalle haisevan miehen alapään, yleensä menettää täysin halukkuutensa paritteluun.. Miehelle se toosa saa haista oikeasti pahalle ettei kiinnosta.

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   14.1.26 15:14:56

"Ja tämä tullee aivojen luolamies-nurkkauksesta. Moni on varmaan nähnyt että urokset eläinmaailmassa ovat nuuskimassa naaraiden peräpäätä, mutta naaraat eivät tietääkseni niinkään urosten mlkkuja. Naaraiden lisääntymisvietti ei ole siitä kiinni mille se uros genitaaleiltaan haisee. Ihmispuolella se tosin on siitä kiinni kun nainen haistaessaan pahalle haisevan miehen alapään, yleensä menettää täysin halukkuutensa paritteluun.. Miehelle se toosa saa haista oikeasti pahalle ettei kiinnosta."

Juuri näin. Miehiä (yleensä) kiihottaa naisen alapään haju/tuoksu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.