Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voiteet eivät imeydy kasvoihin!

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   14.1.26 12:40:46

Tyyliin melkein mikään voide ei imeydy, kasvot rasvaiset. Mikä avuksi?

Re: Voiteet eivät imeydy kasvoihin!

Lähettäjä: Mikähän juttu 
Päivämäärä:   14.1.26 12:48:17

Tarviitko voidetta? Mihin?

Just kaveri kertoi ettei käytä kasvoille yhtään mitään, kun ihonsa on luonnostaan rasvoittuva. Ja hän on aivan siloposki 40v =)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.1.26 12:51:09

Kerro hieman ihonhoitorutiinistasi. Millä puhdistat ja kosteutat? Mitä rasvaa?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   14.1.26 13:07:23

Nuorempana en juurikaan tarvinnut mitään voiteita kun oli luontaista omasta takaa. Iän myötä iho on muuttunut ja näin talviaikaan tuntuu että sitä kosteutta tarvitsisi joka puolelle. Ihan ohuet, seerumimaiset tuotteet imeytyvät paremmin kuin voidemaiset. Ne jäävät kerrokseksi lillumaan eikä tunnu puhtaalta.
Paras tulos on tullut kun olen käynyt timanttihionnassa, sen jälkeen menee muutama kuukausi että iho ottaa kosteutta vastaan.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   14.1.26 13:08:43

Tämä on ehkä väärä foorumi kysyä. Hötöleidit ei voiteita käytä ja ovat nuorekkaita.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   14.1.26 13:41:27

Minä käytän kasvovoidetta vain välittömästi suihkun jälkeen. Muutoin käy juurikin niin, että voide ei imeydy. Jos aloittaja ei meikkaa eikä käytä veden lisäksi pesuaineita kasvojen pesuun, niin on hyvin mahdollista, että tarvetta rasvaamiseen ei ole. Jos kuitenkin tuntuu, että tarvetta on, niin sitten pitää hankkia kevyempää voidetta ja nimen omaan kasvoille tarkoitettua voidetta.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   14.1.26 13:54:22

Mulla on Dermosilin puhdistusvaahto ja joku apteekin kasvorasva epäpuhtaalle iholle. Siinä ne. Meikkaan ehkä kerran puolessa vuodessa.

Lähettäjä: Fifty 
Päivämäärä:   14.1.26 14:39:12

Mäkään en ole juurikaan rasvoja tarvinnut. Jossain vaiheessa alkoi kasvot kuivumaan talvisin joten nykyään talvella rasvaan tarvittaessa. Pitkään meni ja montaa purkkia joutui kokeilemaan ennen kuin sopivat löytyi. Mulla juuri tuo ongelma että monet rasvat eivät imeydy vaan killuvat naamalla ja tuntuvat ikävältä. Osa myös aiheutti kuumotusta tms.

Acon tuotteet tällä hetkellä käytössä ja Aquilan L. Acolta kevyet päivävoiteet ja seerumi. Joskus laitan vain seerumin ja sekin riittää. Jatkossa ehkä jätän nuo Acotkin pois ja käytän vain Aquilan L:ää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.