Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kun aijoissa oleminen tuntuu saavutukselta

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   13.1.26 22:27:43

Minun pitää matkustaa toiseen kaupunkiin työhaastatteluun. Julkisen liput ostettu ja ajankohta katsottu sen sata kertaa, samoin kaikki mukaan tarvittavat asiakirjat yms. Jotenkin koen suoranaisena ihmeenä, jos kaikki menee putkeen ja selviydyn oikeaan aikaan tapaamiseen. Pelkään katsoneeni ajan väärin, junan lähtöajan väärin, osoitteen väärin jne jne.
Onko muita, joille kaikki nää on jo saavutus, se työpaikan saaminen tuntuu ihan sivuseikalta.
Aikanaan hain ammattikorkeaan, silloinkin pidin saavutuksena ennemmin sitä että olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan, tietokone toimi ja sain palautettua tehtävät...

Re: Kun aijoissa oleminen tuntuu saavutukselta

Lähettäjä: Täh 
Päivämäärä:   13.1.26 22:30:18

Mä luulin että aidoissa oleminen oli jollekin hevoselle saavutus, joku karkuri poni tai jotain. Mutta ihminen ajoissa jossain, no ei ole saavutus. Eskarissa tämä opitaan kun kellosta aletaan ymmärtää.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   13.1.26 22:30:38

Mee jatkossa jo edellisenä päivänä ja yö hotellissa?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.1.26 22:49:57

Just eilen mietin, että aikoinaan työhaastattelua enemmän jännärin sitä, että löydänkö oikeaan paikkaan. Tämä oli siis aikaan ennen Google mapseja ja ylipäätään aikaa ennen älykännyköitä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.1.26 23:01:06

Lähettäjä: Ö
Päivämäärä: 13.1.26 22:30:38

Mee jatkossa jo edellisenä päivänä ja yö hotellissa?

Hotelliin joo.. Hyvä että on työttömällä varaa niihin junalippuihin.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.1.26 23:23:07

” Hyvä että on työttömällä varaa niihin junalippuihin.”

Ennen sai työkkäristä matkatukea, jos meni haastatteluun kauemmas. Onko se(kin) tuki lopetettu?

Lähettäjä: hyvin menee 
Päivämäärä:   13.1.26 23:40:58

Tässä sinä sen hermostumisesi toteat: , se työpaikan saaminen tuntuu ihan sivuseikalta.
Oikea asia kääntyy sivuseikkoihin. Varmista, että olet ehkä jo edellisellä junalla siellä ja paikan päällä, ehkä jossain lähistöllä jo valmiina. Hengitä rauhallisesti ja keskity siihen haastatteluun.
Koe se upeana asiana kun juuri sinä olet haastateltavana.
Istu mukavasti mutta ei vetelästi tuolille, ettei tarvitse vaihtaa asentoa ja kädet sopivasti ja rauhallisesti lähekkäin. Katse suunnattuna ehkä haastattelijan leukaan ja toisinaan omiin papereihin.
Olet vasmasti hyvin siihen ammattiin sopiva. Olemuksesi jo on kiinnostunut työpaikasta, siis se mitä signaaleja lähetät itsestäsi.

Lähettäjä: hyvin menee 
Päivämäärä:   13.1.26 23:44:53

Muuten minä kävin aina ja käyn yhäkin katsastamassa sen alueen ja sisäänkäynnin mihin olen menossa. Sairaalatutkimuksiin vieraaseen paikkaan käyn tarkastamassa reitin ihan konkreettisesti, muuten en saa nukuttua yötäni kunnolla.

Onko sinulla mahdollisuutta kädä se reitti oikeasti läpi. Tärkeä haastattelu. Ettet vaan sano, että olit epävarma reitistä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.