Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Työpaikka helvetistä!

Lähettäjä: Romeo 
Päivämäärä:   12.1.26 19:44:30

Oletteko olleet? Miten meni?

Lopetin just työt tuollaisesta, olo on kuin rekan alle jääneellä.
Kyllä imettiin työntekijä kuiviin, ei mitään inhimillisyyttä.
Nyt edessä uuden työn etsintä, todellakin joltain muulta alalta.

Re: Työpaikka helvetistä!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.1.26 19:58:48

Onnea etsintään.

Päivämäärä:   12.1.26 20:02:59

Joo. Kyllä se jonkin asteiset traumat jättää.

Lähettäjä: tessa 
Päivämäärä:   12.1.26 20:49:23

Jättää traumat kyllä, itselle jopa yllättävän kovat sellaiset. Raju työpaikkakiusaaminen takana ja olen uudessa työpaikassa huomannut miten olen muuttunut hyvin epäluuloiseksi, näen piruilua joka puolella ja koen ulkopuolisuutta, kun joku on ystävällinen niin ajattelin siitäkin että puukottaa varmasti selän takana. Joudun ehkä sairauslomalle sillä en saa enää juuri nukuttua ja ahdistuneisuus vain kasvaa. Työpaikkakiusaajalleni toivon kaikkea pahaa ja vaikeuksia elämäänsä, pilasi minun elämän.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   12.1.26 21:20:04

Kunpa nämä voisi laittaa lain ja oikeuden nimissä vastuuseen teoistaan. Voi vaan miettiä, miten kalliiksi kaikki tuollainen tulee kansantaloudelle, kun ihmiset keskittyy työn tekemisen sijaan kampittamaan toisiaan.

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   12.1.26 21:42:41

Kaikille työpaikkakiusatuille suosittelen käymään puhumassa asiasta jollekin terapeutille. Itse kävin ratkaisukeskeisellä lyhytterapeutilla ja muutama kerta sai aikaan huiman muutoksen. Kiusatuksi tuleminen on henkisesti niin lamauttava kokemus, että se kannattaa käydä läpi ammattilaisen kanssa, säästää itseltään aika suuret kuilut sillä. Mun olisi pitänyt käydä vuosia aiemmin, mutta olin hölmö ja ajattelin että aika parantaa. Ei parantanut vaan tulehdutti.

Päivämäärä:   12.1.26 22:19:40

Pahin ikinä oli Hesburger. Ne kaikki takavuosien lehtijuttu syytökset on totta.

Tehdas töissä rytisi kun muijat otti tauko huoneessa yhteen niin että sai itse kipittää alta pois.

Myynti töissä tein 4n ihmisen hommat jatkuvasti saikuttajien takia ja paloin loppuun parissa vuodessa.

Akateemisessa maailmassa taas on paljon vallankäyttöä ja uhkailua, että jos et tee sitä tai tätä tai teet asian x niin sitten me tehdään y ja savustetaan sut ulos.

Että kyllä sitä ihan joka tasolta löytyy. Akateemisessa maailmassa on vaan ne älykkäät psykopaatit, jotka on paljon vaarallisempia kuin se Hesen vittumainen esimies.

Lähettäjä: Elämänkoulu. 
Päivämäärä:   12.1.26 22:46:24

Olisi kiva jos laittaisitte niitä aloja ja työpaikkoja .

Lähettäjä: Hui 
Päivämäärä:   12.1.26 22:50:27

Olen. Ravintola-ala, muutama pomo on ollut vikittelijöitä. Muutama täysin juoppo, muutama seko, yks vainoharhainen.
Seurakunta, ihan hirveä työyhteisö. Tuollaisiinhan pesiintyy myös psykopaatteja...

Lähettäjä: Minja 
Päivämäärä:   12.1.26 23:00:03

Mainostoimisto, huh huh.

Päivämäärä:   12.1.26 23:47:08

Hevosala! Aina kun luuli, ettei mikään enää yllätä, nurkan takana odotti jotain vielä hullumpaa :D:D:D

Klassinen työpaikkakiusaaminen oli kohtraamistani asioista tavallisin, ja valitettavasti opin vasta kantapään kautta, että jos huomaa, että työnantajalla on taipumusta kieroiluun, työntekijöiden ja yhteistyökumppaneiden savustamiseen jne, niin kannattaa lähteä ennen kuin on oma vuoro.

Päivämäärä:   12.1.26 23:56:23

Kyllä se söi itsetuntoa valtavasti kun oli hirveä harjoittelupaikka, valmistumisen jälkeen työelämään ja sieltä tuli kans ekana päälle vielä hirveä työpaikka vastaan, joka onneksi meni konkkaan 2viikon päästä kun ehdin edes aloittaa eli hirveen kauaa ei tarvinnut sinnitellä mutta jokainen tunti tuntui 10tunnilta. Se ahdistus vapaa-ajallakin oli kamalaa kun stressasi jo seuraavan päivän työpäivää. Siinä loppui hevosala mun osalta. Ei oo kaduttanut. Olen kuullut läheisiltä että Hesburger on kans kauhea paikka. Juuri aloittaneilta odotetaan 10v ammattinopeus ja pätevyys tai saa kuulla perästä. No onneksi itse en ole sinne eksynyt, on jo työpaikka traumaa omasta takaa hevosalalta :D

Päivämäärä:   13.1.26 00:33:22

Musti ja Mirri. Kadun syvästi, että annoin oman osaamisen tuon paska firman käyttöön ja siellä tehtiin kaikki, että ajettiin työntekijä loppuun. Lain rikkomisesta maksettiin korvauksia, mutta liian paljon juttuja jäi viemättä eteenpäin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.