Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä minua vaivaa :D

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.1.26 17:05:03

En osaa toimia normaalisti jos joku katsoo mitä teen. Esim jos olen keittiössä pilkkomassa pottuja ja mies tulee katsomaan touhuani, minusta tulee yhtäkkiä tosi kömpelö ja "manuaalinen". Vaikka ei juteltaisi mitään ja keskittyisin siihen omaan tekemiseen, voi olla että siitä huolimatta alkaa perunat lennellä ympäri keittiötä ja sormet on melkein haavoilla.
Tai jos vaikka solmin kengännauhoja ja joku tuijottaa, säheltämiseni tuntuu siltä kuin olisin lapsi joka opettelee solmun tekoa.
Mutta silloin tätä ongelmaa ei ole jos opetan jotakin toista tekemään asiaa x. Mikä juttu tämä on ja miten siitä pääsee eroon?

Re: Mikä minua vaivaa :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.1.26 17:15:55

Alat suorittamaan ja esittämään ja tekemään vaikutuksen.
Alitajuisesti toki.

Päivämäärä:   12.1.26 17:21:25

Uteliaisuudesta: miten lapsuudessa suhtauduttiin jos mokailit?

Päivämäärä:   12.1.26 17:23:24

Toistoja vaan ympäristössä joka hyväksyy sun mahdolliset virheet.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.1.26 17:32:57

:D

Päivämäärä:   12.1.26 17:33:55

Sanoisin ennemmin että ap:n pitäisi itsensä hyväksyä omat mahdolliset virheet. Ei tarvi olla täydellinen.

Päivämäärä:   12.1.26 17:39:04

"miten lapsuudessa suhtauduttiin jos mokailit?"

Ei oikeastaan ole tarkkaa muistikuvaa, ehkä joskus saatettiin turhautua ja suuttua.

Päivämäärä:   12.1.26 17:39:59

Kuinka paljon sinulla ylipäätään on muistoja lapsuudestasi?

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   12.1.26 18:08:39

Itsellä tuota samaa, mutta vain työelämässä. Voin kertoa, että on ollut todella vaikeaa olla työelämässä...
Jos pomo katselee työntekoani, kuuntelee puheluani tms, se on ihan karseaa. Ja alan sitten sähläämään.

Hiljattain olen tajunnut, että minulla tämä johtuu sos. tilanteiden pelosta. Sinulla varmaan ei kuitenkaan tästä ole kyse.

Päivämäärä:   12.1.26 18:18:37

Mulla ainakin että alan yrittämään liikaa ja sit unohdan ihan yksinkertaisimmatkin asiat ja kaiken mitä oon oppinut.

Päivämäärä:   12.1.26 18:35:55

Muistan aika paljonkin lapsuudesta, hyviä ja huonoja, pieniä ja suuria juttuja. Jonkin verran minussa on perfektionistin vikaa kyllä. En usko sos.pelkoon, olen mielelläni ihmisten seurassa ja teen töitä ihmisten kanssa. Mistä sen tietää yrittääkö liikaa :D miten oppia yrittämään vähemmän?

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   12.1.26 18:57:03

Jotain yli-yrittämistähän tuo on jos ei normaaleista ja arkisista asioista suoriudu sähläämättä jos joku katsoo.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.