|
Lähettäjä: Järkevästi
Päivämäärä: 12.1.26 14:35:24
Mulla on yksi työkaveri josta tiedän ettei pidä minusta (sanonut sen itse kännissä) enkä itsekään pidä hänestä monestakaan syystä. Välimme ovat asialliset ja pystymme työskentelemään yhdessä ongelmitta sen mitä tarvitsee. Työkaveri on sellainen että hänen pitäisi tietää kaikesta ja kaikista kaikki. Tuo varmaan yksi syy miksi ei pidä minusta, koska en kerro kaikille kaikkea elämästäni.
Välillä hän sitten yrittää avata jonkun keskustelun kanssani. Nämä tulevat puskista ruokapöydässä ja vastaukseni ovat varmaan tosi töksähtäviä.
Kerran kysyi (totesi), että syöt varmaan kotona eineksiä. Olin että öö, en vaan kokkaan kyllä pääsääntöisesti ruuat itse. Keskustelu tyssäsi siihen.
Olin merkinnyt lomani niin hän sanoi, että oli huomannut lomailmoitukseni ja kysyi lähdenkö matkalle johon vastasin kohteen. Sit hän kysyi että onko mulla tuttuja siellä vai miksi sinne matkustan. Vastasin että ei ole tuttuja siellä vaan kohde on ollut mun listalla. Keskustelu loppui siihen.
Huvittaa kun jotenkin tuntuu että en osaa vastata järkevästi hänen kysymyksiin, tai vastaus on vähän sellainen töks. Tai yleensä hämmennyn kun kysyy multa edes jotain. Varmaan vähän sama kun joku vieras ihminen kadulla yhtäkkiä kysyisi jotain henkilökohtaista. Kysymykset myös ehkä vähän outoja tai äänensävy outo tms, nämä eivät tietysti tässä välity.
Eniten ihmettelen että miksi edes yrittää aloittaa mitään keskustelua työasioiden ulkopuolelta.
|