Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ruokajako

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   12.1.26 09:08:53

Oletko käynyt?

Ensinnäkin, olen alkanut lihota, koska ruokajaossa saa huonoa ruokaa ja vain herkkuja, kuten pullaa ja jugurttia. Ja sitä syömistä on niin paljovanhalla päiväyksellä, e tulee syötyä liikaa, varsinkin leipää.
Mutta toki hyvä että jätteet jaetaan käyttöön.
Toiseksi, ei tuolla ainakaan ne köyhimmät käy.

Re: Ruokajako

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   12.1.26 10:00:12

Joskus kävin. Juurikin tuo että paljon hiilaripitoista sapuskaa ja itsellä 2-tyypin diabetes ja nostaa heti sokeriarvoja. Toki käymällä siellä säästää pitkän pennin rahaa. Mutta ainakin toistaiseksi menen terveys edellä ja ostan ruokani kaupasta.

Lähettäjä: n 
Päivämäärä:   12.1.26 10:09:27

Niinhän se tuppaa olemaan että ei siellä ole paljoa sellaista mitä pystyn syömään. Haen paikasta X ylijäämä leipää kun saan kaura ja ruisleipää valkattua.

Lähettäjä: fuu 
Päivämäärä:   12.1.26 10:15:19

Jos lihot, niin syöt liikaa. Ei jugurtilla ja vehnälläkään liho, jos pitää määrän maltillisena.

Lähettäjä: Cloud 
Päivämäärä:   12.1.26 10:25:55

Minä aina mietin, että miten muilla vähävaraisilla on varaa syödä niin että lihoo. Tai kun mulla ainakaan ei ole varaa syödä niin paljon, että kilot pääsisi nousemaan, päin vastoin laihdun vaikkei yhtään grammaa olisi kehosta tiputettavaa. Varsinkin pelkällä jugurtilla ja pullalla painon ylläpitäminen olisi mulle ainakin enemmänkin tosi vaikeaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.