Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehen kaveri teki bränkin, riita

Lähettäjä: Hep 
Päivämäärä:   12.1.26 07:11:43

Mieheni kaveri oli piilottanut mieheni autoon naisten alushousut.
Saatiin tästä hillitön riita aikaiseksi, sillä minä olin se joka ne löysi.
Sytytin miestä heti suoralla kädellä pettämisestä ja miten jäi kerta laakista kiinni.

Nyt asia ilmeisesti selvisi ja näitä alushousuja on löytynyt muidenkin autoista ja syyllisenä eräs kaveripiirissä.

Mies on super loukkaantunut, kun epäilin häntä ja minä olen loukkaantunut kaverien todella mauttomasta vitsistä.

Ollaan vatvottu tätä nyt useampi päivä enkä kertakaikkiaan tiedä miten lähteä tilanne ratkaisemaan . Meillä on ollut normaali parisuhde tähän saakka ja ykskaks olemme ihan umpisolmussa.

Vaadin mm nähdä miehen puhelimen sekä kyseenalaistin kropassa näkyviä mustelmia, kyseenalaistin hänen työpäivien vieton ja vedin kyllä niin maailmanluokan raivarit niiden alushousujen takia että ymmärrän suuttumuksen jollain tasolla. Nyt asia tuntuu että on kääntynyt päälaelleen ja minä olen tässä se joka anoo anteeksiantoa.

Re: Miehen kaveri teki bränkin, riita

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   12.1.26 07:13:08

Keneltä kuulit niistä toisista alkkareista?

Lähettäjä: Juuei 
Päivämäärä:   12.1.26 07:15:46

Ei se kaveri niitä sinne laittanut vaan miehesi tyttöystävä. Mutta tällä yhdessä keksityllä tarinalla suojataan äijääsi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.1.26 07:15:49

No toisaalta taas tuo "kaverit pisti alushousuja/kortsuja/parfyymiä/huulipunaa autoon/kassiin/paidankaulukseen/takkiin" on myös maailman vanhin selitys pettävillä miehillä, sekin kannattaa huomioida. Ja suuttuminen kiinnijäädessä tyypillinen reaktio.

Päivämäärä:   12.1.26 07:17:42

Kahden mieheni kaverin naisystävillä sama löytö ja tämä housunpiilottelijakaveri myöntänyt. Kävin tuonkin vaihtoehdon läpi mutta se että näin moni läheinen valehtelisi mulle niin.. :D ja kaikki alkkarit on just samanlaisia. Ilmeisesti ihan ostanut jonku 3pack setin ja levittänyt noita.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   12.1.26 07:18:47

Jos miehesi olisi löytänyt sinun autostasi vaikka kondomin, menisikö kaverin jekkuna - tai vaikka koiran kuskaamana löytönä?
Kyllä se anteeksi pyytäjä tulisi olla mies kun sillä on noin tyhmä kaveri. Tai hyväuskoinen nainen.

Päivämäärä:   12.1.26 07:26:14

? : Tätä kysyin myös, mietti asiaa ja tajusi että ei olisi mennyt. Mutta on edelleen todella loukkaantunut kun epäilin häntä eikä nyt pääse siitä yli. Mun mielestä meidän suhteelta jotenkin lähti ihan pohja tässä, kun jouduin luulemaan tällaisen vaihtoehdon että hän pettäisi minua sillä en olisi koskaan uskonut hänestä.
Mulla on vieläkin heikko olo, vaikkakin myös muut henkilöt oli tehneet löytönsä. Jotenki todella epäuskollinen ja epäluuloinen silti :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.1.26 07:28:36

Milloin tämä kaverin osuus paljastui?

Miehellä ai on oikeus olla loukkaantunut, ja sinulla on oikeus kokea kolaus luottamukselle, vaikka kumpikaan tunne ei perustu tosiasioille, te silti koitte ne tunteet. Sellaisen korjaamiseen menee väkisinkin aikaa.

Raahasin sen kaverin kasvotusten pyytämään anteeksi teiltä molemmilta.

Lähettäjä: Hmmmmm 
Päivämäärä:   12.1.26 07:30:02

Juu juu, ihan varmasti oli kaverin pränkki. Uskoisin vasta, jos näkisin aikaleimatun videon, jossa kaveri piilottaa alushousut. Ilman videoita ei kukaan tuollaista tee vuonna 2026.

Päivämäärä:   12.1.26 07:33:27

Mieheni soitti yhdelle kaverille, että onko tippunut esimerkiksi lahkeesta (:D) omien housujen mukana ja tarttunut pyykkikoneesta. Oli siis vasta hänen kyydissä . Tämä kaveri oli ihan puulla päähän lyöty, että ei kyllä .. No siellä oli nainen tehnyt ratsian autoon ja löysi alushousut. Sit löytyi vielä yhdet lisää kolmannelta kaveriparilta. Tää syyllinen myönsi osuutensa ja piti hyvänä vitsinä eikä ymmärrä että päinvastoin. Housut on ilmeisesti ollut näiden autoissa jtn viikonpäivät kun näkivät porukalla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.1.26 07:49:36

En nyt ihan menisi uskomaan tätä selitystä, mutta jos se on totta niin mies pyörii idioottien seurassa, mikä kertoo hänestäkin jotain. Aikuisen tasolla olevat ihmiset eivät tee tällaisia "pränkkejä".

Kumpikin vaihtoehto tapahtumille on parisuhteen jatkon kannalta huono.

Päivämäärä:   12.1.26 07:49:42

Ja nuo naisystävät ovat myös itse kertoneet sinulle?

Päivämäärä:   12.1.26 07:50:25

Tuo miehen suuttuminen sinulle kertoo kyllä siitä huolimatta ihan muuta.

Lähettäjä: Piia 
Päivämäärä:   12.1.26 07:56:33

Mikä hitto on bränk?? Tai bränkki? B:llä?

Hevosellas on varmaan Belhamitkin suussa ja miehesi ampuu kaliiBerilla.

Lähettäjä: Pööh 
Päivämäärä:   12.1.26 07:56:38

Niinpä, oletko kuullut näiltä naisiltakin?

Päivämäärä:   12.1.26 07:57:55

Zäkä, joo nähtiin naisten kans ja kaikilla samanlaiset alkkarit ja pidetään vitsiä mauttomana. Varmaan ois ollut sama lopputulos joka pariskunnalla mitä meillä, mä vaan satuin löytämään ne aiemmitien.

Tätä mietinkin , kun miehen suuttumus on nyt kääntynyt tuollaiseksi yliampuvaksi. Tuntuu olevansa nolattu kun oon vetänyt tähän sotkuun muutkin pariskunnat mukaan vaikka itsestä taas tuntuu että ihan samassa veneessä ollaan.
Minusta ja raivaristani on kyllä kettuiltu miehelleni ihan olan takaa. Sekin varmaan pistää vituttamaan entisestään.

Päivämäärä:   12.1.26 08:07:46

Miehen kaveri ulos kaveriporukasta. Kukaan aikuinen, järkevä ja kiva ihminen ei tee noin mikäli oikeasti kyseessä on pila.

Miehesi pitäisi asettua sinun asemaasi ja miettiä miten löytö vaikuttaisi häneen. Selvästikin pimahdit ihan täysin mikä sinänsä on ihan ymmärrettävää, mutta oman itsesi vuoksi sinun kannattaa opetella hallitsemaan tempperamenttiasi. Olen ollut itse vastaavassa tilanteessa, joka oli totta, sain kyllä raivarit mutta opin itsestäni sen että paras asia tilanteessa ei ole raivo ja hyökkäys vaan ottaa tilaa ja astua askeleita taaksepäin. Miehesi luultavasti on pettynyt siihen ettet luottanut häneen ja mahdollisesti myös pettynyt ja/tai pelästynyt siitä miten sinä reagoit ja käyttäydyt.

Itse en antaisi miehen kaverille anteeksi enkä suostuisi olemaan samassa tilassa. Asian paljastuttua olisin luultavasti ajanut hänen oven taakseen ja antanut palaa olan takaa koska hän on selvästi täysi @!#$.

Lähettäjä: Nasu 
Päivämäärä:   12.1.26 08:39:37

Minä taas ymmärrän miestä. Jos minun kumppani saisi ultimaattisen raivokohtauksen pettämisestä, jota en ollut tehnyt niin kyllä se loukkaisi. Että näinkö paljon minuun luotetaan. Kyllä minä odottaisin myös anteeksipyyntöä.
Miksi minun joka en ole a) pettänyt b) tehnyt pilaa joutuisin pyytelemään anteeksi ja vielä kuuntelemaan muilta kuinka kumppanini niin rajusti suuttui. Kyllä minua loukkaisi.

Lähettäjä: Nasty 
Päivämäärä:   12.1.26 08:43:26

Mua ihmetyttää, miten kukaan menee näin tyhmään bränkkiin mukaan. Kuinka monelta naiselta panoreissulla alkkarit unohtuu laittaa jalkaan - varsinkin näin talvella? Huonoa makua tämä kyllä osoittaa ja pahemman kerran - jos on hauska vitsailla toisten parisuhteilla, niin ehkä itsellä sellaista sitten ei ole. Miehen kaveri ulkoruokintaan, sinä keskityt miettimään miksi reaktio oli sitä luokkaa kun oli ja lähdette miehesi kanssa eteenpäin.

Lähettäjä: Uu 
Päivämäärä:   12.1.26 08:48:57

Ei sentään käytettyä kortsua jättänyt!😅

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   12.1.26 08:50:53

Mies ei ollut tehnyt mitään. Se on hyvä muistaa. Tuossa tyhmä pila paljasti teidän reaktiota tuollaiseen tilanteeseen ja sitä nyt täytyy käsitellä. Kaveri on sivuhenkilö, monilla nyt on hullua huumoria joka välillä ei yhtään onnistu. He toisaalta voi olla välillä hyvinkin hauskoja, ja ainakin tuossa nyt oli yritystä. Tuskin ajatteli että tulisi suurempaa draamaa, tai yritti savustaa naisia pois.

Nyt juttelette noista epävarmuuden tunteista joita et ehkä ollut edes aiemmin tiedostanut, mistä ne tulee. Ei välttämättä edes teidän suhteesta vaan vaikka lapsuudesta. Ja pyydä sinä reaktiotasi anteeksi mieheltä.

Päivämäärä:   12.1.26 08:52:47

Urpo kaveri. Paljonkohan on ikää? Mun logiikan mukaan sun miehesi pitäisi olla suuttunut tälle kaveri noin idiootista pilasta... Itse vaatisin kasvotusten anteeksipyyntöä tai välit poikki. Todella lapsellista touhua. Toivottavasti saatte asiat selvitettyä jos mies on sen arvoinen.

Päivämäärä:   12.1.26 08:53:01

*kaverille

Lähettäjä: naakka-akka 
Päivämäärä:   12.1.26 08:53:41

"Vaadin mm nähdä miehen puhelimen sekä kyseenalaistin kropassa näkyviä mustelmia, kyseenalaistin hänen työpäivien vieton ja vedin kyllä niin maailmanluokan raivarit niiden alushousujen takia että ymmärrän suuttumuksen jollain tasolla. Nyt asia tuntuu että on kääntynyt päälaelleen ja minä olen tässä se joka anoo anteeksiantoa."

Miten niin asia on kääntynyt päälaelleen? Miksi sun miehen olisi pitänyt pyytää sulta anteeksi?

Kyllä se on aloittajan tehtävä pyytää anteeksi epäilyjään ja tyhjästä raivoamista. Jos kerran aiemmin on ollut normaali, luottamukseen perustuva suhde, niin aloittajan olisi pitänyt antaa miehelle mahdollisuus selvittää asia ennen syyttelyä.

Päivämäärä:   12.1.26 08:54:56

"Kaveri on sivuhenkilö, monilla nyt on hullua huumoria joka välillä ei yhtään onnistu. He toisaalta voi olla välillä hyvinkin hauskoja, ja ainakin tuossa nyt oli yritystä. Tuskin ajatteli että tulisi suurempaa draamaa, tai yritti savustaa naisia pois."

Anteeksi mitä ihmettä?? Tuskin ajatteli suurempaa draamaa? Lavastamalla uskottomuuden?

Ps. Sit kun tää jannu seurustelee niin se käytetty kortsu sinne johki, heh heh :)

Päivämäärä:   12.1.26 08:55:32

Nasty: ei varmasti unohdukaan. Jotkut naiset jättävät merkkejä ihan tahallaan.

Päivämäärä:   12.1.26 08:55:55

Joku vois kertoa mikä tuossa oli edes yritys olla hauskaa..?

Päivämäärä:   12.1.26 08:57:29

*ja tarkoitin et kaveriin välit poikki jos ei osaa pyytää anteeksi

Päivämäärä:   12.1.26 09:00:49

Aloittaja pyytää anteeksi ja jos on sen tehnyt ja mies jatkaa ettekä saa puhuttua ja sovittua niin sit vaikka joku tauko kunnes asiat saadaan sovittua. Mihkään anteeksianeluun älä rupea. Puhumalla asiat selviää. Kerro tunteesi, että olet pahoillasi kuin reagoit niin, mutta se johtuu siitä että hän ja teidän suhteenne on niin tärkeä sinulle ja olit hyvin järkyttynyt ja shokissa jne ja nyt olet pyytänyt anteeksi ja selität että sinua on myös tässä loukattu myös hyvin paljon, ja että täytyisi sen urpon kaverin pyytää anteeksi.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   12.1.26 09:11:51

Mies ei ole pakollinen hyödyke eikä huvi. Siitä on paljon rahan- ja ajankulua, rajoituksia, harmia ja vaivaa, mm. idiootit kaveripiirit kuten näkyy.
On myös hyvin paljon ilmaisevaa ihmisestä häneltä löyty ympäriltä vakipiiristä tyhmiä, hulluja ja ihan itse valittuina. Sinäkin olet mennyt jossain vaiheessa kelpuuttamaan kaverinsa kaverin sisäruokintaan. Valitse viettää uusi vuosi etsimällä oma koti tai ole hiljaa.

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   12.1.26 09:12:04

Sori nyt vaan, mutta ei mene läpi. Miehen raivon tulisi kohdistua siihen kaveriin ei sinuun. Siis jos kerran syytön on. Käytöksensä kielii, että hän on syyllinen. Tarina housuihin tarttuneista pikkuhousuista on hätävalhe! Miehen kaverit tukee tarinaa.

Summa summarum, sen miehen pitäisi olla vihainenn kaverille ei sinulle. Siksi tämä juttu haisee.

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   12.1.26 09:15:33

"Nyt asia tuntuu että on kääntynyt päälaelleen ja minä olen tässä se joka anoo anteeksiantoa."

Klassinen temppu. Loukkaantujaa syyllistetään. Älä usko hetkeäkään tuota tarinaa.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   12.1.26 09:19:50

Jollei osaa enkkua, ei kannata yrittää viljellä sitä. Onnistutte vain antamaan itsestänne typerän vaikutelman. Hölmöä korvailla tavallisia konsonantteja sanoista noilla mielestään muka hienommilla kuten peetä beellä, koota geellä, ceellä ja vastaavaa. 'Bränkki' ei ole edes olemassa. 'Prank':illa ei ole mitään tekemistä tavallisen suomenkielisen tekstin kanssa. Älkää yrittäkö olla olevinaan asioilla joita ette edes osaa. Syntyy täysin päinvastainen kuva vain.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.