Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Katkeilevat hiukset

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   11.1.26 23:39:29

Mulla on tukkaongelma jonka myönnän kyllä ihan itse varmaan aiheuttaneeni ja siksi kyselen nyt neuvoja että mitä kannattais tehdä. Mulla oli vielä reilu vuosi sitten puoleen selkään oleva nätti ja paksu vaalea tukka joka oli hyvässä kunnossa, kampaajalla kävin noin 2-3kk välein, työntakia hiuksia oli pidettävä kiinni ja pinnien käyttö oli päivittäistä eli 3 pinniä puolelleen korvasta niskaan. Jäin työttömäksi kun työpaikalta vähennettiin henkilökuntaa enkä heti työllistynyt koska alallani on vähän työpaikkoja. Aloin vaalentaa hiuksiani itse kaupan väreillä koska ei ollut varaa laittaa 200e kampaajalle, myös hiusten leikkaus venyi eikä ne nähneet saksia yli puoleen vuoteen. Yhtäkkiä huomaan että hiusten päälliosa on käytännössä täynnä lyhyttä ilmeisesti murentunutta hiusta. Hiukset välillä lämpeni värin aikana mutta arvelin sen kuuluvan vaalennusprosessiin. Tällähetkellä Hiukset on rumat, katkeilleet ja elottomat ja tuntuu että ohentuneetkin. Stressiäkin on ollut ja tuntuu että hiuksia lähtee valtavasti. Kuukausi sitten hankin suihkusuodattimen ja nyt olen pessyt hiuksia Metal Dx shampoolla ja vähentänyt pesukertoja. Värjännyt olen viimeksi marraskuussa ja juurikasvu alkaa olla kamala. En tiedä enää mitä teen, kohta leikkaan itse Fiskarseilla. Alanko syödä biotiinia samasta purkista hevosen kanssa vai länttäänkö kananmunan päähän? Auttakaa, suositelkaa joku shampoo tai hoito millä nämä elvyttää? Satasia ei ole nyt vara laittaa joten alle 100e budjetissa pitäisi pysyä. Mulla on hiukset jokapäivä pompulalla, pinnit ollut nyt parikuukautta pois käytöstä. Syytän pinnejä tai väriä hiusten katkomisesta tai siis itseäni :D

Re: Katkeilevat hiukset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.1.26 00:01:12

Mikään shampoo tai hoito ei todellakaan elvytä kuollutta hiusta. Lakkaa värjäämästä niitä, yksinkertaista. Mikä siinä omassa värissä muka on niin kamalaa? Sun hiukset voisi paljon paremmin ja olisivat paljon paremman näköiset omalla värillä kuin vaaleana hampputukkana hirveällä juurikasvulla.

Re: Katkeilevat hiukset

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   12.1.26 00:03:45

Katkeilu loppuu aikanaan kun annat uusien hiusten kasvaa rauhassa. Säästät myös rahaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.