Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oliko normaalia käytöstä mieheltä?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   11.1.26 19:40:45

Tapasin pitkästä aikaa miehen, jonka kanssa meillä oli lyhyt seksisuhde. Erosimme ihan hyvissä väleissä kun hän ihastui toiseen. Höpötteli silloin kovasti että voidaa n silti nähdä kaverimerkeissä, mutta tietenkin se jäi puheeksi vain.
Nyt näin hänet pitkästä aikaa hänet tämän naisen kanssa, ja mies ihan innoissaan halusi jutella kanssani ja kyseli kuulumisia. Ei esitellyt naista eikä mitenkään ottanut häntä mukaan keskusteluun.
Itselle tuli vähän vaivaantunut olo tilanteessa. Tietenkin olis ollut hauska rupatella hänen kanssaan enemmänkin, mutta naisen läsnäolo tuntui vaikealta. Olenko itse vain edelleen hiukan kiinni miehessä vai käyttäytyikö mies oudon ystävällisesti?
Ärsyttää kun mies ei ole puoleen vuoteen pyörinyt enää mielessä ja nyt taas sinne tupsahti.

Re: Oliko normaalia käytöstä mieheltä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.1.26 19:43:56

Olet liian kiinni miehessä.

Mieheltä tuo oli muutoin normaalia käytöstä, mutta naisystävä olisi pitänyt esitellä ja ottaa jotenkin mukaan keskusteluun.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   11.1.26 19:53:01

Onhan se tahditonta jos ei esittele seuralaistaan.

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   11.1.26 19:53:36

Mutta jotkut miehet on vaan sillä lailla törppöjä, etteivät osaa tai tajua esitellä seuralaistaan.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   11.1.26 20:49:38

Jos minä oisin ollu se toinen nainen niin olisin kadonnu paikalta.

Päivämäärä:   11.1.26 20:59:17

Olisin minäkin kiusaantunut kun ei esitellä! Olisin ehkä esitellyt itse itseni ja ottanut naisen mukaan keskusteluun jos se olisi ollut luontevaa. Harvoinpa sitä tuollaisessa tilanteessa on.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   11.1.26 21:01:43

Itse yritin vähän ottaa kontaktia tähän naiseen, kun en halunnut itse olla niinkuin häntä ei olisi. Siltikin mies vain ohitti naisensa. No joo selvää on että vanha ihastus nosti päätään, kun mies oli kiinnistunut mitä mulle kuuluu, itse kun olin aikeissa vaan tervehtiä ja jatkaa matkaa..

Päivämäärä:   11.1.26 22:23:16

No onpa kiva mies, hänen naisensa tunsi olonsa varmasti tosi tärkeäksi...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.1.26 22:26:30

Miehellä on korkeintaan vähän puutteelliset sosiaaliset taidot, kun ei tajunnut esitellä puolisoaan, mutta muuten tilanteessa ei ole mitään syytä ihmetellä mitään. Vanha tuttu, jonka kanssa erositte hyvissä väleissä, mikäs siinä. Anna olla ja unohda.

Lähettäjä: jshh 
Päivämäärä:   11.1.26 23:03:48

Outoa on se, ettei esittele naista sinulle. Kyllä minun eksäni esitteli minut kaikille ennen kuin suurin piirtein ehdin edes samaan huoneeseen. Ja kun mies olikin löytänyt uuden naisen (enkä vielä tiennyt siitä), oli tuo nimenomaan se asia, joka miehen käytöksessä muuttui. Olin kuin ilmaa, ja hän oli jotenkin ylimielisen oloinen, eikä hän vahingossakaan sanonut mitään minuun liittyen, vaikka olin hänen vieressään. Ihan kuin olisi estänyt sen, että minut huomioidaan, vaikka se hänen keskustelukumppaninsa selkeästi katsoi minua, yritti vähän vihjailla, että tunnetteko te kenties toisenne ja pitäisikö meidät esitellä. Ei siis enää halunnut tutustuttaa minua keneenkään, kun oli iskenyt silmänsä toiseen. Ja aiemmin oli TÄYSIN ylimielisen, koppavan, itsekeskeisen tms. vastakohta, joten käytös kertoi kyllä paljon, kun sitten sain lopulta kuulla, että hän on päättänyt, että eroamme.

(En edes tiedä, miten sen uuden naisen kanssa meni vai menikö mitenkään, mutta puoli vuotta eron jälkeen mies oli kummallisen kiinnostunut kuulumisistani ja elämästäni ja tarjosi apua muutossa, eli ehkä oli sitten uusi nainen dumpannut hänet ja hän alkanut ikävöidä minua. Mutta minua ei enää hänen olemassaolonsa kiinnostanut.)

En haluaisi olla kaveri sellaisen miehen kanssa, joka ei esittele minua puolisolleen. Ihan jo siksi, että olen vuosien varrella tajunnut, että miehet haluavat olla kavereita ja ystäviäni vain siksi, että he haluaisivat enemmän kuin ystävyyttä. Heidän käytöksensä muuttuu täysin kun löytävät jonkun, edes ihastuvat toiseen. Ja parisuhteessa ollessaan minua ei ole heille olemassakaan. Ja monista huomaa sen, että minun olemassaoloni musitetaan vain kun ovat sinkkuja tai vaimon kanssa menee huonosti, eikä minua todellakaan kiinnosta olla kaveri sellaiselle miehelle, joka kaipaa seuraani koko ajan kun vaimon kanssa menee huonosti. En ole tuollaisten kanssa ollut muuta kuin kaveri, emme edes halaile. Mutta selkeästi ottaisivat kyllä enemmänkin, jos vähänkään näyttäisin vihreää valoa. Olen alkanut ulkoistaa tuollaisia elämästäni.

On vain pari poikkeusta, joiden käytös ei juuri muutu, vaikka heillä onkin joku. Mutta nämä ovat sitten niitä, jotka esittelevät minut puolisolleen. Ne muut pitävät tyttöystävänsä, tapailukumppaninsa ja vaimonsa kaukana minusta.

Eli tuo mies haluaa ilmeisesti pitää sinuun hyvät välit, jos sen naisen kanssa meneekin poikki ja sitten saisikin sinusta taas seksiseuraa, kunnes löytyy taas sopiva puoliso. Mutta ei halua esitellä sinua sille naiselleen, koska on kiinnostunut sinusta. Ja on muuten ÄÄRIMMÄISEN epäkohteliasta sitä naista kohtaan, jos häntä ei ota mukaan keskusteluun. Tuosta olisit jopa voinut huomauttaa, jos nainen oli siinä vieressänne. Sekin kertoo paljon, miten hän teidät esittelee. Vai antaako naisen esittäytyä itse, ollen vaivaantuneena vieressä eikä halua sanoa, että kyseessä on hänen naisensa. Vai sanooko "Oho hupsista, tässä siis on __, mun naisystävä". Vai pelkästään ohimennen "Jaana" ja sitten koettaa taas jatkaa keskustelua.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.1.26 07:19:31

No itse jos olisin tuossa miehen asemassa niin en kyllä tekisi esittelyjä koska miten hän sinut olisi esitellyt? "Rakas, tässä mirkku jota n*ssin vähän aikaa sitten"?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.