|
Lähettäjä: wshw
Päivämäärä: 11.1.26 18:48:33
"Salilla aika usein saattaa kuitenkin vähän haista se hiki, koska noh, sinne tullaan hikoilemaan."
Salille ei kuulu mennä valmiiksi haisevana. Joillain saleilla tämä lukee ihan säännöissä, että ennen kuin tulet treenisaliin, niin käyt pesulla. Vaatteiden pitää myös olla sen verran puhtaat, että ne ei haise jo valmiiksi. Eli tarvittaessa käydään suihkussa myös ennen treeniä, ei vain treenin jälkeen. Miten ihmiset ei tätä tajua?
Minulla kuivuu iho talvella, joten suihkussa käynti on aina vähän operaatio, koska iho kuivuu niin että itken ja saan potkuraivarin. Yleensä treenin jälkeen vedänkin vain vaatteet niskaan ja menen suoraan kotiin, ja kotona vasta käyn suihkussa ja kuorin ja rasvaan ihon. En jaksa/viitsi salilla rasvailla ja kuivatella itseäni, vaan teen sen vasta kotona. Mutta treenaamaan en myöskään mene haisevana vaan melko puhtaana. Ja minulla on peittävät vaatteet päällä, ei tarvitse katsella tissivakoa ja paljaita reisiä.
En syyllistä raiskauksen uhreja, mutta kyllä vähän ihmettelen niitä, jotka menevät salille lähes alastomana ja valittavat, jos joku katsoo. Aika moni katselee minne sattuu ja saattaa jäädä jopa tuijottamaan ihan aivot nollilla, eli ei todellakaan tahallaan tuijota, silmät vain jäi sinne suuntaan. Ja jos koko treenin ajan pitää keskittyä vain tiukasti tuijottamaan omaan laitettaan, jalkateriään ja lattiaa vain siksi, että sinne on joku muu tullut pikkuvaatteissa treenaamaan eikä halua antaa kuvaa, että villkaisikaan häntä, niin treenistä ei juuri mitään tule. Säännöissä pitäisikin olla, että pue päällesi riittävästi, ettei sinua häiritse, jos joku on salilla silmät auki.
Minä saatan katsella muita ihan siksi, että saan vinkkejä eri liikkeisiin ja oikeaan tekniikkaan, joten jos minua alettaisiin haukkua siksi, että katsoin jotakuta ja sillä jollain on hädin tuskin mitään päällään, niin sanoisin kyllä, että hänellä viiraa päässä ja pahasti.
Eli pukeutukaa niin, ettei tarvitse alastomana itkeä kun salilla oli joku joka hetken ajan katsoi treenatessaan eteenpäin.
Ja toki tämä on siis eri asia kuin se, että joku selkeästi kyylää ja tuijottaa, ja tulee aina vastapäiseen laitteeseen sitä mukaa kun sinäkin liikut, vaikka olisi samanlaisia laitteita viisi muutakin vapaana ja siirtyy ihan koko ajan mukana, vaikka vaihtaisit paikkaa minuutin välein. Tällaisista kannattaakin huomauttaa, koska se on tarkoituksenmukaista kyyläämistä eikä omaan treeniin keskittymistä.
|