Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi salille pitää pukeutua lähes uima-asuun?

Lähettäjä: cc 
Päivämäärä:   11.1.26 15:53:55

Ihmettelen näitä pikkuriikkisiin shortseihin ja urheilurintsikoihin salilla pukeutuvia. Ei tunnu mukavalta kun puolialasti makoillaan laitteissa ja ei edes pyyhitä käytön jälkeen. Eri asia jos olisi edes vaatetta ihon ja laitteen välissä.

Miksei voi laittaa vaatteita päälle ja ajatella muitakin ihmisiä?

Re: Miksi salille pitää pukeutua lähes uima-asuun?

Lähettäjä: Tiiti 
Päivämäärä:   11.1.26 15:59:59

Jos heillä on kuuma? Tuosta pyyhkimättäjättämisestä voi ihan kohteliaasti huomauttaakin. Laitteet pyyhitään käytön jälkeen, oli sitten vaatetta tai ei.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.1.26 16:03:14

Tähän kuuluu vastata, että oot vaan kateellinen :D

Paitsi että noin pukeutuu todella monia sellaisiakin, joiden kropasta harvempi on kateellinen, mutta ehkä he näkevät itse itsensä jonakin hoikkana ja piukkana fitnesskaunottarena ja saahan jokainen tietenkin pukeutua miten haluaa. Toki onhan se viileämpi asu jos on paljon hikoileva, mutta silloin pitäisi kyllä pyyhkiä hikensä jälkeensä. Siitä voi myös ihan huomauttaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.1.26 16:09:24

Hiet kuuluu pyyhkiä vaatteista riippumatta. Mutta noin muuten minulle on aivan se ja sama miten kukakin salille pukeutuu. En ylipäätään ymmärrä miksi joku tekee itselleen ongelman jonkun muun pukeutumisesta.

Lähettäjä: Rjy 
Päivämäärä:   11.1.26 16:12:59

Kunhan eivät kuvaa muita eivätkä ole tiellä kuvatessaan niin mulle ihan sama.

Päivämäärä:   11.1.26 16:19:56

Minua ei haittaa, minusta on ihana että ihmiset voivat pukeutua siihen, missä tuntevat olonsa hyväksi. Myös ne pyöreämmätkin. Ihan kaikkien kuuluisi pyyhkiä laitteet käytön jälkeen. Korona-aikaan tää oli hyvin muistissa, mutta nyt olen huomannut monien tästä lipsuvan.

Lähettäjä: 0_= 
Päivämäärä:   11.1.26 16:27:38

Ei se vaatteitten läpi hikoiltu hiki ole yhtään sen hygienisempää kuin paljaalta iholta hikoiltu, joten sillä on ihan turha perustella paheksumistaan.

Lähettäjä: Pp 
Päivämäärä:   11.1.26 16:34:25

Ja jos mietitään kuinka moni mies pesee kätensä käytyään vessassa, koska naisista ja tytöistähän tässä aloituksessa puhutaan ja morkataan, niin se nyt on ihan sama mitä päällä on kun kädet jolla laitetta operoit on kusessa ja paskassa.

Mieluummin altistun toisen ihmisen hielle kuin kuselle ja paskalle.

Lähettäjä: Nasu 
Päivämäärä:   11.1.26 16:36:20

” Ei se vaatteitten läpi hikoiltu hiki ole yhtään sen hygienisempää kuin paljaalta iholta hikoiltu, joten sillä on ihan turha perustella paheksumistaan”

Tätä olin itsekin tulossa sanomaan.
Mitä väliä sillä loppujen lopuksi on pukeutuuko lökäpöksyihin, piukkoihin jumppahousuihin tai johonkin siltä väliltä? Pääasia on, että jokainen pukeutuu niinkuin hyväksi tuntuu. Voi sitten katsella muualle, jos se häiritsee.

Päivämäärä:   11.1.26 16:37:31

https://aamuset.fi/artikkeli/4117278

Tämä nyt on vanha, mutta vaikea kuvitella että suhdeluku on muuttunut radikaalisti.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   11.1.26 16:40:21

"Ei se vaatteitten läpi hikoiltu hiki ole yhtään sen hygienisempää kuin paljaalta iholta hikoiltu"

Niin, hikihän ei mitenkään imeydy niihin vaatteisiin vaan on ihan sama, hikoileeko suoraan iholta vai onko välissä vaate. No joutuuhan monet pohtimaan sitäkin, kumpi painaa enemmän, kilo lyijyä vai kilo höyheniä, että sikäli loogista joo.

Lähettäjä: 0_= 
Päivämäärä:   11.1.26 16:52:33

^ no jos paljon hikoilee niin kyllä se hiki tulee vaatteesta läpi. Ja hikoileekin enemmän jos on paksut vaatteet päällä.

Lähettäjä: Balaclava 
Päivämäärä:   11.1.26 16:56:51

Mä olen varmaan vanhanaikainen ämmä, mutta mun mielestä julkisessa tilassa ei tarvitsisi treenata käytännössä alusasussa.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   11.1.26 17:15:09

Mä en myöskään ymmärrä tuota puolialastomuutta salilla tai missään muuallakaan paitsi uimahallissa tai rannalla.
Vaikka olen heteronainen, niin en tiedä mihin suuntaan katsoisi, kun joku tulee puolialasti eteen treenaamaan. Voin kuvitella, että miehillä vielä vaikeampaa.

Päivämäärä:   11.1.26 17:19:25

” Niin, hikihän ei mitenkään imeydy niihin vaatteisiin vaan on ihan sama, hikoileeko suoraan iholta vai onko välissä vaate.”

En tiedä minkälaiseen sieneen sinä pukeudut, mutta kyllä minä ja useat muut hikoilee vaatteiden läpi. Siksi on syytä pyyhkäistä se laite oman käytön jälkeen, oli sitä vaatetta minkä verran tahansa päällä.

Lähettäjä: vaimo 
Päivämäärä:   11.1.26 17:21:59

Ei mun mies laita rintsikoita salille, eikä kyllä muuallekaan. Eikä sillä oo pikkupikkuriikkisiä shortsejakaan. Hmph. Pitänee huomauttaa, että muut pukeutuu noin, pitäisikö hänenkin.

Lähettäjä: paitsi että 
Päivämäärä:   11.1.26 17:25:23

Ei kaikki ihmiset hikoile lammikkotolkulla, ei kannata yleistää.

Lähettäjä: klrk 
Päivämäärä:   11.1.26 17:27:41

Siksi, kun muuten on kuuma. Tiukoissa ja piukoissa on mukavampaa urheilla kun nahka liimaantuu laitteisiin ja kroppa jättää seksikkäät hikilammikot jonkun paskapeten pyyhittäväksi. Ja vaatteet on epämukavat kun ne on tiellä, on niin paljon mukavampaa olla pikkiriikkiset vaatteet vaossa ja tisut pursuaa biksuista. Jos joku ei ymmärrä, miksi salilla on ihanaa olla pelkissä stringeissä ja pikkubiksuissa, niin on vain kateellinen läski. Ja hikilammikot kertoo, että on tehty treeniä ja jos se jotakuta haittaa, niin nuolkoot mun mehut laitteista. Minäkin rakastan sitä, kun hikisistä laitteista tarttuu hajua mun ihoon, joten en todellakaan pidä päällä vaatteita, joihin hajut voisi tarttua, kun vaatteita sentään pesen joskus.

^^ Noinhan täällä on aina ennen vastattu ja ne, jotka asiaa ihmettelevät, ovat rumia ja läskejä. Minäkään en pillutisu-esittelyä ymmärrä, vaikka oma BMI:ni on vain 21 enkä ihan lihakseton ole, mutta pillutisuille sanon aina, että onpa sulla roikkuvat häpyhuulet ja eriparitisut. Moni on sen jälkeen vetänyt päälleen vähän peittävämpää vaatetta.

Päivämäärä:   11.1.26 17:40:09

klrk, melkoisen ilkeältä ihmiseltä vaikutat.

Lähettäjä: " 
Päivämäärä:   11.1.26 17:42:18

Mua lähinnä kauhistuttaa ja surettaa nää nykysalien pelkkiin alusvaatteisiin pukeutuneet teinitytöt, joita keski-ikäiset papparaiset siellä sitten kuolaa ja kuvaa. Kerran yksi tällainen äkkisilmäyksellä alastomalta näyttänyt tyttö tuli hysteerisenä itkien pyytämään apua kun joku setä oli häntä videoinut... No, niin. Mitäpä siihen voi sanoa.

Päivämäärä:   11.1.26 17:49:12

Sinun mielestä varmaan raiskauskin on uhrin syy, mitäs esitteli itseään?

Minkälainen sika täytyy ihmisen olla, ettei kykene olla kuvaamatta toista, oli sitten minkälaisissa vaatteissa tahansa? Normaalilla ihmisellä on sen verran itsekuria, että ei kuvaa eikä kuolaa toisia. Tosin yleensä tuollaiset käytöstavattomat moukat ovat sellaisia aina, oli se vastapuoli pukeutunut miten tahansa.

Ihminen on kuitenkin aika pieni osa siitä pinta-alasta mitä normaali ihminen kykenee näkemään. Joten minusta on aika helppo löytää katseelle muitakin kohtia.

Itse myös käyn suihkussa salin jälkeen, joten ei tarvitse pelätä, että jonkun toisen hienhaju tarttuu itseeni laitteiden kautta. Osaan myös itse pyyhkäistä ennen ja jälkeen käytön, jos se epäilyttää.
Salilla aika usein saattaa kuitenkin vähän haista se hiki, koska noh, sinne tullaan hikoilemaan.

Lähettäjä: Nina 
Päivämäärä:   11.1.26 17:49:31

Koska nykymaailma. Tai sitten ihminen hakee sillä jotain. Nykyaikana tuo on "normaali" ja siihen opitaan. Meidänkin salilla käy paljon näitä minishortsit ja urheilu rintaliivit pelkästään päällä treenaavia juurikin nuoria naisia. Jopa minulle naisena on välillä vaikeaa miettiä mihin sitä oikein katsoisi. Mutta kaikista pitää ajatella hyvää kunnes toisin todistetaan. Nuoret ovat nuoria ja elämä opettaa. Harvemmin aikuiset, eli sellaiset lähemmäs 30v olen nähnyt pukeutuvan näin.

Kuumuudesta tuli mieleen ettei se oikein päde, koska usein jalassa saattaa olla pelkät alushousut, eli persposket näkyy ja sitten yläosana paksu college. Kesä kuumalla kun lähdetään salilta ulos niin yhtäkkiä päällä onkin t-paita ja shortsit.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   11.1.26 17:55:57

Ne persevakoon menevät ryppyhousut ovat kyllä hirveät.

Lähettäjä: a 
Päivämäärä:   11.1.26 17:57:13

En kans ymmärrä, olkoon kuinka hyvä kroppa tahansa. Olen aina ollut sitä mieltä, että jos sulla on hyvä kroppa, SE NÄKYY KYLLÄ VAATTEIDENKIN LÄPI. Ei sitä tarvitse esitellä lyhyissä shorteissa ja minitopissa. :D

Sama juttu pepun kanssa. Ne pyllyryppyhousut. Jos on hyvä peppu, se on hyvä myös farkuissa, tavallisissa jumppatrikoissa, missä vaan. Ei siihen tarvi pyllyryppyhousuja.

Minipukeutujat hakee huomiota ja se on säälittävää. Lopettakaa se huomion hakeminen ja treenatkaa ja lähtekää kotiin. :D

Päivämäärä:   11.1.26 18:01:45

Mutta mitä sitten, jos se on joidenkin mielestä rumaa ja hirveää? Entä jos itse tykkää? Entä jos he ajattelevat, että teidän ei-ryppyreikähousunne ovat hirveitä?

Minun järkeen ei vaan mene, että mitä sen on väliä mitä on päällä? :D

Päivämäärä:   11.1.26 18:19:12

Ei ole tullut lähes uima-asuun pukeutuneita minun salillani vastaan.

Päivämäärä:   11.1.26 18:29:41

"Kuumuudesta tuli mieleen ettei se oikein päde, koska usein jalassa saattaa olla pelkät alushousut, eli persposket näkyy ja sitten yläosana paksu college."

Itse en salilla käy mutta juoksen. Ja pukeutumiseni lenkeillä viileämmillä keleillä on vähän tuon suuntaista, jalassa on shortsit vielä lämpötilan laskiessa lähemmäs nollaa vaikka yläkroppa on huomattavasti paksummin puettu. Minulla yläkroppa palelee herkästi, jalat ei.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   11.1.26 18:43:29

Se onkin huvittavaa kun miehillä pitää olla paita päällä salilla mutta naiset saa olla alusvaatteisillaan. Boxerit ja rintaliivit.

Lähettäjä: wshw 
Päivämäärä:   11.1.26 18:48:33

"Salilla aika usein saattaa kuitenkin vähän haista se hiki, koska noh, sinne tullaan hikoilemaan."

Salille ei kuulu mennä valmiiksi haisevana. Joillain saleilla tämä lukee ihan säännöissä, että ennen kuin tulet treenisaliin, niin käyt pesulla. Vaatteiden pitää myös olla sen verran puhtaat, että ne ei haise jo valmiiksi. Eli tarvittaessa käydään suihkussa myös ennen treeniä, ei vain treenin jälkeen. Miten ihmiset ei tätä tajua?

Minulla kuivuu iho talvella, joten suihkussa käynti on aina vähän operaatio, koska iho kuivuu niin että itken ja saan potkuraivarin. Yleensä treenin jälkeen vedänkin vain vaatteet niskaan ja menen suoraan kotiin, ja kotona vasta käyn suihkussa ja kuorin ja rasvaan ihon. En jaksa/viitsi salilla rasvailla ja kuivatella itseäni, vaan teen sen vasta kotona. Mutta treenaamaan en myöskään mene haisevana vaan melko puhtaana. Ja minulla on peittävät vaatteet päällä, ei tarvitse katsella tissivakoa ja paljaita reisiä.

En syyllistä raiskauksen uhreja, mutta kyllä vähän ihmettelen niitä, jotka menevät salille lähes alastomana ja valittavat, jos joku katsoo. Aika moni katselee minne sattuu ja saattaa jäädä jopa tuijottamaan ihan aivot nollilla, eli ei todellakaan tahallaan tuijota, silmät vain jäi sinne suuntaan. Ja jos koko treenin ajan pitää keskittyä vain tiukasti tuijottamaan omaan laitettaan, jalkateriään ja lattiaa vain siksi, että sinne on joku muu tullut pikkuvaatteissa treenaamaan eikä halua antaa kuvaa, että villkaisikaan häntä, niin treenistä ei juuri mitään tule. Säännöissä pitäisikin olla, että pue päällesi riittävästi, ettei sinua häiritse, jos joku on salilla silmät auki.

Minä saatan katsella muita ihan siksi, että saan vinkkejä eri liikkeisiin ja oikeaan tekniikkaan, joten jos minua alettaisiin haukkua siksi, että katsoin jotakuta ja sillä jollain on hädin tuskin mitään päällään, niin sanoisin kyllä, että hänellä viiraa päässä ja pahasti.

Eli pukeutukaa niin, ettei tarvitse alastomana itkeä kun salilla oli joku joka hetken ajan katsoi treenatessaan eteenpäin.

Ja toki tämä on siis eri asia kuin se, että joku selkeästi kyylää ja tuijottaa, ja tulee aina vastapäiseen laitteeseen sitä mukaa kun sinäkin liikut, vaikka olisi samanlaisia laitteita viisi muutakin vapaana ja siirtyy ihan koko ajan mukana, vaikka vaihtaisit paikkaa minuutin välein. Tällaisista kannattaakin huomauttaa, koska se on tarkoituksenmukaista kyyläämistä eikä omaan treeniin keskittymistä.

Päivämäärä:   11.1.26 18:52:40

"Minulla kuivuu iho talvella, joten suihkussa käynti on aina vähän operaatio, koska iho kuivuu niin että itken ja saan potkuraivarin. Yleensä treenin jälkeen vedänkin vain vaatteet niskaan ja menen suoraan kotiin, ja kotona vasta käyn suihkussa ja kuorin ja rasvaan ihon."

Auttaako kuoriminen vai pahentaako? Omaan kuivaan ihoon toimii parhaiten rasvapesut, kuoriminen on silkkaa myrkkyä.

Päivämäärä:   11.1.26 19:14:17

Kuoriminen auttaa minulla, koska sillä saan kuolleet ihosolut ja aiemmat ihorasvat pois, jolloin uudet ihorasvat imeytyvät paremmin. Jos en kuori ihoa, alkaa se kutista pahasti eikä mikään rasvaaminen auta, vaikken olisi ollenkaan urheillut ja hikoillut.

Joka päivä en välttämättä ihoa kuori, tai saatan kuoria vain jonkun osan kropasta, esim. pelkät sisäreidet tai pelkät säärten etuosat. Mutta koko kroppa pitää kuorintahanskoilla ja happamalla pesunesteellä pyöritellä kerran viikossa ja suihkun alla pelkillä hanskoilla vanhat rasvat pois ehkä joka toinen päivä. Pahiten kuivuus esiintyy sisäreisissä ja säärten etuosissa, jonkin verran alaselässä ja kyynärvarsissa. Ei siis edes ihan koko kropassa vaan siellä täällä.

Kuivaan ihoon minulla auttaa usein sekin, että rasvaan ihon ennen kuin menen suihkuun. Eli naama, säärten etuosat, jne. Jostain syystä se auttaa paremmin kuin rasvan levittäminen suihkussa tai pelkkä rasvaaminen suihkun jälkeen. Tuo etukäteen rasvaaminen jotenkin rasvaa ihoa tai auttaa irrottamaan vanhat rasvat ja ihosolut paremmin. Saman olen neuvonut muutamalle kaverilleni, äidilleni ja siskolleni, ja kaikki ovat huomanneeet sen helpottavan kuivaa ihoa. Eli rasvaa kuiva iho ENNEN kuin menee suihkuun.

Käytän iholle LV puolen litran pumppupullossa olevaa emulsiovoidetta, tarvittaessa sen päälle rasvaisempaa, kuten decubal. Usein pelkkä LV auttaa. Tuolla LV:llä voitelen itseni myös ennen suihkua jos iho tuntuu kuivalta. Pesunesteenä on pH 4,5, esim. pirkka tai lacto line. Mikään tavallinen suihkusaippua ei todellakaan käy, vaan pitää olla hapan.

En käy salilla jatkuvasti, vaan yleensä kerran viikossa vähän oikomassa ja aktivoimassa kroppaa. Joskus olen käynyt useamminkin, ihan peräkkäisinä päivinä, mutta yleensä vain kerran viikossa.

Lähettäjä: Gigi 
Päivämäärä:   11.1.26 19:18:05

Ainoa ongelma on tuossa se, että joku ei pyyhi hikiään laitteista. Ihan sama mitkä tai miten pienet vaatteet kenelläkin on, pääasia että porukka treenaa sellaisissa kuteissa missä viihtyy. Meidän salilla säännöissä, että hiet tulee pyyhkiä aina laitteesta noustessa ja siitä on ihan muistutuksiakin, henkilökunta kyllä myös herkästi muistuttaa onneksi niitä joilta se unohtuu (yleensä uusia salikävijöitä, jotka ei vielä muista kaikkea). Jos et uskalla sanoa suoraan niille jotka ei pyyhi, niin voithan vihjata henkilökunnalle että valvovat hieman noudattaako kaikki sääntöjä/ salietikettiä.

Lähettäjä: ex-treenaaja 
Päivämäärä:   11.1.26 20:20:40

Just nuo papat alkoi ärsyttää, olipa mihin tahansa rättiin pukeutuneena salilla, tuli vähintään yksi urpo keski-ikäinen pappa kyyläämään viereiseen laitteeseen. Kerran potkaisin yhtä "vahingossa", kun tuli kosketusetäisyydelle ja yritti hiplata jalkaa. Lähti onneksi yhdellä potkaisulla etemmäs. Kyllä vitutti silloin.

Päivämäärä:   11.1.26 20:28:53

” Salille ei kuulu mennä valmiiksi haisevana. Joillain saleilla tämä lukee ihan säännöissä, että ennen kuin tulet treenisaliin, niin käyt pesulla. Vaatteiden pitää myös olla sen verran puhtaat, että ne ei haise jo valmiiksi. Eli tarvittaessa käydään suihkussa myös ennen treeniä, ei vain treenin jälkeen. Miten ihmiset ei tätä tajua?”

Ok. Ja miten tämä liittyi mihinkään?
Kommentoit kun sanoin, että salilla voi haista hiki. Niin se vain on, vaikka kuinka peseytyisi ennen ja jälkeen, koska treenatessa voi silti tulla hiki. Ei se ole vaarallista, että välillä hiki haisee.

” Aika moni katselee minne sattuu ja saattaa jäädä jopa tuijottamaan ihan aivot nollilla, eli ei todellakaan tahallaan tuijota, silmät vain jäi sinne suuntaan. Ja jos koko treenin ajan pitää keskittyä vain tiukasti tuijottamaan omaan laitettaan, jalkateriään ja lattiaa vain siksi, että sinne on joku muu tullut pikkuvaatteissa treenaamaan eikä halua antaa kuvaa, että villkaisikaan häntä, niin treenistä ei juuri mitään tule. Säännöissä pitäisikin olla, että pue päällesi riittävästi, ettei sinua häiritse, jos joku on salilla silmät auki.”

Omituista. Ei minun katse koskaan jää vähäpukeisiin naisiin vahingossa. Minä voin myös normaalisti toimia salilla, vaikka siellä olisi vähäpukeisia naisia tai naisia joilla on paljon vaatetta. Voin katsella muutakin kun omia varpaita. Miksi sinulla edes on tarvetta tarkastella niin tarkasti muiden vaatetusta? Miksei sitä voi keskittyä omaan treeniin ja antaa kaikkien kukkien kukkia :D

Päivämäärä:   11.1.26 20:34:07

Omituisia saleja teillä kyllä. Itse käynyt vuodesta -98 eikä ole tullut vastaan kyylääviä pappoja tai itkeviä teinejä. Mukavia pappoja ja hyväntuulisia teinejä vaan. Koskaan ei ole treeniäni toisten pukeutuminen häirinnyt. Haisevia tyyppejä on joskus ja ne on toki kurjia. Laitteet pitäisi pyyhkiä pukeutumisesta riippumatta.

Lähettäjä: Dayna 
Päivämäärä:   11.1.26 20:38:53

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 11.1.26 20:34:07

Omituisia saleja teillä kyllä. Itse käynyt vuodesta -98 eikä ole tullut vastaan kyylääviä pappoja tai itkeviä teinejä. Mukavia pappoja ja hyväntuulisia teinejä vaan. Koskaan ei ole treeniäni toisten pukeutuminen häirinnyt. Haisevia tyyppejä on joskus ja ne on toki kurjia. Laitteet pitäisi pyyhkiä pukeutumisesta riippumatta.

Just ihan samaa mietin!

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   11.1.26 20:41:49

Meidän salilla bikini-pukeutujat treenaavat fitness-kisoihin kisa-asussa.

Joskus kyllä hieman hymyilytti, kun huomio sattui kiinnittymään ison pyyhkeen sisällä venkoilemalla vaatteita vaihtaneeseen ja sitten tyyppi poistui salin puolelle varsin minimaalisissa biksuissa.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   11.1.26 20:47:06

Mun mielestä on aivan ala arvosta pukeutua tiukkoihin trikoisiin ja napatoppiin yleensäkki ihmisten ilmoilla. Ennen vanhaan ei kukaan ois menny kalsarit jalassa kauppaan. Nykyään pitää sauma mennä persvakoon, hyi yäk. Ja toppi niin lyhyt että napa näkyy, en ymmärrä eikö niillä ole alaston olo. Jos mulla ois tyttö niin ei todellakaan tuollasilla alusvaatteilla ulos menis.

Päivämäärä:   11.1.26 21:45:40

Omituista, että Nasu kommentoi, vaikkei osaa edes lukea.

En minä sanonut, että tuijotan muiden vaatteita tai etten osaa olla tuijottamatta muita ja heidän vaatteitaan, joten miten ihmeessä onnistuit lukemaan kommenttini niin? :DDD

Enhän minä edes missään sanonut, että katson vähäpukeisia naisia, mutta silti sinä kirjoitit, että "Ei minun katse koskaan jää vähäpukeisiin naisiin vahingossa." En minäkään kyllä kirjoittanut, että jäisin vahingossa katselemaan naisia tai edes vähäpukeisia ihmisiä, mutta luetunymmärtämisesi onkin jäänyt kotiin tai vähintään pukkariin. Minä katselen lähinnä seinää tai tyhjyyttä, joskus hyvällä tekniikalla treenaavia miehiä. En minä nytkyttäviä naisia katso, kun en heiltä kykene mitään oppimaankaan.

Sanoin, että saatan tuijotella eteeni edes tajuamatta, että siellä jossain edessä on joku muu treenaamassa ja se joku saattaa sitten kokea, että tuijotan häntä, vaikka oikeasti vain olin naama siihen suuntaan. Tai jos joskus katson jotakuta kun tekee jotain treeniliikettä, niin yleensä katson siksi, että "Ai tolleenkin voi tehdä, voisi kokeilla" tai "Onpa tuo kevyen näköistä, parempi tekniikka kuin mulla". En katso suinkaan siksi, että tuijottaisin hänen vaatteitaan tai en kykenisi olemaan tuijottamatta häntä.

Mutta miten sinä et osaa lukea? Osasitko joskus, mutta se taito hävisi vuosien myötä? Vai etkö ikinä oppinutkaan?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   12.1.26 07:29:40

Meidän salilla käy paljon näitä lähinnä pariin ristikkäiseen naruun pukeutuneita nuoria naisia, muutaman kerran olen oikeasti luullut jonkun olevan alasti kun (tietysti treenin kannalta varmasti käytännölliset, aukinaiset) tekohiukset on peittäneet ne vähäisetkin kangassuikaleet XD

Ja sitten se "treeni" näillä on pelkkää poseeraamista, kuvaamista, kangassuikaleiden vetelyä vaoista, ja laitteet täytyy tietysti yrittää vuorata kauttaaltaan paperilla kun tuntuvat niin inhottavilta paljasta ihoa vasten. O tempores o mores. Mutta tällainen on naisen asema nyky-yhteiskunnassa, tärkeintä elämässä on hakea miehiltä ulkonäöllä huomiota.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.