Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ei isoa koiraa pienelle ulkoiluttajalle

Lähettäjä: Maija 
Päivämäärä:   11.1.26 10:49:55

Se on kuulkaapa ihan kuin liikenteessä että se ei aina riitä kun huolehtii itse noudattavansa liikennesääntöjä, joku toinen sössii ja sitä saa varoa.

Älkää antako jollekin hippiäiselle ulkoilutettavaksi liian suurta koiraa vaikka se olisi kuinka kiltti, sitä täytyy pystyä hallitsemaan silloinkin kun toinen koiranulkoiluttaja päästää koiransa liian lähelle hippiäistä.

Re: Ei isoa koiraa pienelle ulkoiluttajalle

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   11.1.26 11:14:54

Maija nyt vaan voi huolehtia omista asioistaan ja kiertää nää hippiäiset oman pikku puudelinsa kanssa, joka kuitenkin räksyttää narun päässä

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   11.1.26 11:26:53

Qwertyhan se hilpeä kommentoija on? Olen aloittajan kanssa täysin samaa mieltä - jos koira ei pysy handussa sen kanssa ei lähdetä ovesta ulos. Ei lapsi muttei myöskään aikuinen.

Lähettäjä: Okkei 
Päivämäärä:   11.1.26 11:31:22

No hevosen kanssa ei sitten varmastikaan voi liikkua kukaan......

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.1.26 11:36:03

"No hevosen kanssa ei sitten varmastikaan voi liikkua kukaan......"

Hevosilla onkin kovasti taipumusta ryöstäytyä käsistä hyökätäkseen toisten eläinten ja ihmisten päälle.

Lähettäjä: lol 
Päivämäärä:   11.1.26 11:37:33

^ Ja hevosia muutenkin talutellaan joka päivä julkisilla paikoilla :)

Lähettäjä: ,__, 
Päivämäärä:   11.1.26 11:39:58

Jos tässä viitataan siihen poikaan jonka ulkoiluttaman koiran naamalle joku täti päästi pikkupiskinsä niin mene roskiin :D Poika teki kaiken oikein, täti itse halusi syöttää rakkinsa tuolle pojan koiralle. Ja edelleen se pojan koira ei "ryöstäytynyt käsistä hyökätäkseen jonkun päälle", vaan oli pojan hallinnassa penkan puolella. Ikävä kyllä tuo täti (varmaankin hötöleidi) oli täysi idiootti.

Lähettäjä: Maija 
Päivämäärä:   11.1.26 11:42:26

Minun mittapuullani 30 kg painoinen koirani ei ole hippiäinen, joku hötönetin qwerty voi olla toista mieltä.

Päivämäärä:   11.1.26 11:42:28

Samaa mieltä. Muutama vuosi sitten naapurissa asui hintelä nainen ja hänellä kaksi rotikkaa jotka veivät naista miten halusivat ja yrittivät syödä vastaantulijat. Onneksi muuttivat pois.

Päivämäärä:   11.1.26 11:46:56

^^ Toisaalta kahta (tai edes yhtä) rotikkaa ei pidättele yksikään ihminen voimalla, jos rotikka päättäisi oikeasti lähteä.

Toki sinänsä olen samaa mieltä, että koiran koko kannattaa suhteuttaa omiin kykyihin. Mä (kuten 99% muistakaan koiranomistajista) en ole pro-koirankouluttaja ja tästä syystä mulla on pieniä koiria, jotka tarvittaessa hallitsee vaikka sillä voimalla.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   11.1.26 13:42:59

Ja joillekin on sopivampi vaikkapa pehmolelukoira, kun on vaikeuksia hallita jo alle kymmenkiloista puudelia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.