Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vertailu työpaikalla

Lähettäjä: madman 
Päivämäärä:   10.1.26 22:04:49

Olen huomannut viime aikoina muutaman kollegan kommentoineen vertailevaan sävyyn itseäni ja yhtä toista kollegaa. En yleensä välitä näistä, mutta tämä tuntuu todella oudolta.

Oudolta ja ehkä jopa loukkaavalta siksi, että itselläni on usean vuoden monipuolinen kokemus alasta ja tutkinto. Olen ollut tiimi vetäjänä ja urakoinut erilaisia projekteja. Olen vastuullinen ja ahkera. Tämä johon minua vertaillaan, omaa huomattavasti suppeamman kokemuksen, eikä ole alalle pätevöittävää koulutusta, mutta hän on suhteellisen ahkera. Olen myös huomannut hänen olevan jokseenkin alentuva minua kohtaan. Toivoisin että kuvittelen, mutta en. Esimerkiksi tiimissä tehdessämme, jos kysyn projektista jotain asiaa niin hän usein tiuskaisee vastaukseksi jotain.

En tapaa itse harrastaa vertailua, mutta tämä on alkanut häiritä itseäni. Tuntuu, että olisi parempi viedä kaikki se tietotaito mitä minulla on, niin toiselle yritykselle. Sillä täällä sille ei näytä olevan merkitystä. Vinkkejä asian käsittelemiseksi fiksusti?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.