|
Lähettäjä: mitäh
Päivämäärä: 11.1.26 06:49:04
Lähettäjä: Mona
Päivämäärä: 10.1.26 21:26:27
" Joskus on yrittänyt vihjailla jotain kivoista aluasuista, mutta en ala sellaisissa itseäni nöyryyttämään enkä itsekään missään nimessä haluaisi nähdä miestäni missään asuissa keimailemassa."
Mitä mä just luin... :D
Apua nyt meinas lentää aamukahvit näppikselle. Ai että kaunis alusasu on "itsensä nöyryyttämistä" Voi luoja.
Mä just harmittelin rahatilannetta, haluaisin ostaa lisää satiiniyöpaitoja, korsetteja ja stay-up sukkia mutta nyt ei kyllä pysty. Ilahtuisin valtavasti jos mies yllättäisi tällaisella lahjalla, tietää kyllä kokoni niin pystyy ostamaan. Vihjailinkin hiljattain ettei mulla ole punaista alusasusettiä, muita värejä kyllä löytyy.
Pitsiin ja satiiniin pukeutuminen tuo ihanan, jumalallisen, kallisarvoisen olon. Mikään ei ole hauskempaa kuin laittaa jotain nättiä päälle ja sitten kutsua mies makuuhuoneeseen katsomaan. En tiedä mistä tulisi ylellisempi fiilis.
Mutta kyllähän tämä taas hämmästyttää, siis että miten on mahdollista nykypäivänä että seurustellaan mutta ei puhuta seksistä? Sehän on se ensimmäinen vaihe ennen kuin mitään tapahtuu käytännössä, että puhutaan läpi mistä tykätään tai ei tykätä. Ja sitten vasta mennään sänkyyn kun tiedetään toisen rajat ja mieltymykset.
Ja tottakai fantasioita toteutetaan puolin ja toisin ja vaikkei jotain voisi käytännössä tehdä niin siitäkin voi jutella ja haaveilla.
Älkää pliis tehkö seksistä niin hirveän hankalaa. Tärkeä osa parisuhdetta kuitenkin ja iso merkitys ihmisen hyvinvoinnille.
|