|
Lähettäjä: Freya
Päivämäärä: 9.1.26 15:35:14
Voi ei, tsemppiä kovasti sinne <3 Todellakin toivon, että sinulta pahoinvointi loppuisi pian, useimmilla se tosiaan menee ohi. Ja pyydä ihmeessä lääkkeitä avuksi oloa helpottamaan.
Itse olin se epäonninen, jolla pahoinvointi kesti koko raskauden eikä lääkkeet auttaneet kuin vähän. Oli isoja ongelmia jaksamisen kanssa ja kun jo valmiiksi hyvin matala paino vielä alkoi alussa laskea rajusti, niin olin kyllä kävelevä haamu. Tai no siis lähinnä makaava ja konttaava :D Painon ylläpitämisen kanssa sain todella taistella koko raskauden ajan, kun mikään ei pysynyt sisällä ja samalla vauva otti kyllä omansa irti kehosta. Silloin mietin, että näinköhän tästä selvitään. Mutta selvittiin! Välillä sairaalassa olin muutamia päiviä tipassa kun olo oli huonoimmillaan ja loppuajan olin ihan vuodelevossa. Mutta terve lapsi tuli kaiken kärsimyksen seurauksena, nyt jo parivuotias ihana poika. Lopputulos oli siis sen tuskailun arvoista. Onni oli ihanat tukijoukot ympärillä (mies ja ystävät) ja todella mukava ja oloni turvalliseksi kaiken kamaluudet keskellä tehnyt hoitohenkilökunta.
Toivottavasti aloittaja kuitenkin sinun raskaustarinasi muuttuu vielä tuosta positiiviseksi ja saisit nauttia odotuksesta hyvävointisena :)
|