Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kumppanisi exät "huonompia" kuin sinä

Lähettäjä: Mitä ajattelet? 
Päivämäärä:   9.1.26 12:58:32

Jos kumppanillasi/puolisollasi on ollut enen sinua esim. 3 useiden vuosien mittaista vakituista parisuhdetta (siis tyyliin pitkä seurustelu, avoliitto, avioliitto) ja jokainen ex on ollut sinua "huonompi", mitä ajatuksia? Vai eikä asialla ole mitään merkitystä eikä haittaa?

Re: Kumppanisi exät "huonompia" kuin sinä

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   9.1.26 13:03:48

Jos olisin exiä selkeästi viehättävämpi, hoikempi, paremmin koulutettu, paremmassa ammatissa, omaisuutta kuten omistusasuntoa ja kesämökkiä jne, niin ajattelisin että miehelle kelpaa mikä tahansa ja minun hyvät ominaisuuteni menevät tavallaan hukkaan verrattuna mieheen, joka vaatisi ja arvostaisi naisessa kyseisiä asioita. Ei olisi siis erityisesti hyvä asia.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   9.1.26 13:10:53

Ei ole tapana pisteyttää ihmisiä paremmuusjärjestykseen. Eikä varsinkaan omaisuuden ja ulkonäön perusteella kuten No! En tiennyt olevani huonompi ihminen, koska vihaan mökkeilyä enkä siksi omista mökkiä. Ja jos nyt arvottaisin ihmisiä, korkeammalla olisi kutsumusammatissaan oleva pienituloinen esim. taiteilija, verrattuna rahanahneeseen pinnalliseen pyrkyriin. Miehen eksiä en edes tunne niin hyvin, että pystyisin heidän "arvoaan" arvioimaan.

Lähettäjä: Sennu 
Päivämäärä:   9.1.26 13:19:10

Ajattelisin, että ne on varmaan olleet sitten tosi mukavia.

"Ei ole tapana pisteyttää ihmisiä paremmuusjärjestykseen."

Niin että sulleko kelpaa mikä ja kuka tahansa, koska et "pisteytä paremmuusjärjestykseen"? Kuka ehtii ensin niin kaikki käy? Että et kiinnostu jukasta siksi, että se on työssäkäyvä, siisti ja normiraitis, toisin kuin myös sinua kosiskeleva pekka, joka on elämäntapatyötön ja alko maistuu (pisteytä jukkaa paremmaksi)? Tai et kiinnostu yhtään enempää kuin tavisnäköisestä varastomies-vekestä kun sinua pyytää treffeille korkeakoulutettu hunksi miljonääri-make varustettuna ferrarilla ja kartanolla ja sinä olet vain amis-aupankassa? Sitähän minäkin.

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   9.1.26 13:21:25

- Että hän on tyytynyt aikaisemmin johonkin.
- Vai onko mies sittenkin enemmän "heidän kaltaisensa".
- Ei ole saanut parempia joten harkitaas uudelleen tätä hommaa.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   9.1.26 13:24:15

Sennu: J avasi kyllä ihan hyvin, mitä tarkoitti. Pitäisi jaksaa lukea viesti loppuun.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.1.26 13:24:57

No itselle on käynyt näin ja kun näin lihavan ruman sekopää eksän niin kävi kyllä mielessä että wtf. Mies alkoi myös ällöttää vaikka hän oli oikein hyvä. Kuin tuo huono ex olisi ollut tartuntatauti 
Joo tosi pinnallista ja tämä kävikin hyvin nuorena.
Sittemmin on lähinnä huvittanut omat hetkelliset epävarmuuden tuntemukset jpitq on aiheuttanut miesten exien minua korkeampi taso tavalla tai toisella, tosi fiksuja asiallisia tai sitten ex-malleja (jotka päätyneet oikeisiin fiksun ihmisen töihin).
Ja itse olen tavis. Kaikilla mittareilla.

Asialla ei aikuistuttua ole ollut paljon väliä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.1.26 13:28:18

Ihmettelisin, miksi olen kyseisen miehen kanssaalkanut edes olla. Ei sekään kovin häävi ja tasokas voi olla.

Päivämäärä:   9.1.26 13:46:23

Itse asiassa kyllä ottaisin varastomiehen ennen kuin ketään joka kehtaa ajaa Ferrarilla. Vaikka minulla on tohtorin tutkinto. Maken eikä Veken kuvauksista ei kummastakaan käy ilmi mitään oleellista: keskustelutaito, huumorintaju, harrastukset, millainen on parisuhteessa.

Päivämäärä:   9.1.26 13:51:13

Miten te tiedätte miehenne existä niin paljon että voitte sen mukaan "pisteytellä"? Tää oli yllättävä. En oo koskaan tajunnut olla sen enempää kiinnostunut kuin ehkä nimet olen joskus kuullut ja jotain sivumainintoja. Reilu 15v ollaan kuitenkin oltu yhdessä. Am I missing something?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   9.1.26 13:55:24

.: voisikohan olla, että ihmisillä on eri tilanteita? Se exä saatta joskus pistäytyä kylässä tai häntä näkee vaikka lastenkin takia. Tai sitten hän asuu naapurustossa tai on vaikka samassa työpaikassa.

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   9.1.26 14:04:16

Oletan, että minun hyviin ominaisuuksiini kuului muutakin, kuin omaisuus ja ulkonäkö. Eihän tuommoisissa pisteytyksissä tai paremmuusjärjestyksissä ole mitään järkeä. Sairaalta se kuulostaa.

Lähettäjä: esim. 
Päivämäärä:   9.1.26 14:11:03

"Miten te tiedätte miehenne existä niin paljon että voitte sen mukaan "pisteytellä"?"

Nähnyt valokuvia (näistä pitempiaikaisista saati avo/aviopuolisoista on usein kuvia myös miehen vanhemmilla ja sisaruksilla esim. perhejuhlista ja vastaavista. Hääkuva voi olla edelleen jossain hyllyssä. Mies kertoo, mitä eksä teki työkseen. Eksä voi tulla vastaan tai olla kaupassa töissä ja moikkaavat ja mies kertoo että toi oli se eksänsä tiina. Tai lapsia vaihtaessa sen näkee.

Tässähän oli kyse pitkistä suhteista, ei "pitkistä" vuoden-parin deittailuista.

Lähettäjä: Häh 
Päivämäärä:   9.1.26 14:22:08

"Miten te tiedätte miehenne existä"

Kai jokainen nyt itsestään ja entisistä suhteistaan puhuu??????

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   9.1.26 14:23:39

"Itse asiassa kyllä ottaisin varastomiehen ennen kuin ketään joka kehtaa ajaa Ferrarilla."

Aika hauskaa. Varastomiehen dissausta paheksut, mutta rahamiehen dissaus ok. Jepjep.

Päivämäärä:   9.1.26 14:26:48

Kuka sen paremmuuden määrittää tässä tapauksessa? Puoliso vai tämä nyxä? Jos nyxä niin kertoo aika paljon hänestä, mutta ei mitään niistä existä. Jos taas puoliso on noin määritellyt niin miettisin onko oikeasti ottanut pieleen menneistä suhteista opikseen jne.

Päivämäärä:   9.1.26 14:27:31

Häh, no ei me kyllä olla puhuttu, ei meitä ole toistemme eksät kiinnostaneet.

Ja joo aiemmista suhteista ei kummallakaan ole lapsia, että sen takia ei ole tullut oltua tekemisissä. Eikä muutenkaan.
Ei nyt tarvitse loukkaantua muidenkaan :) ihan rehellisesti tuli niin yllärinä, kun meillä tilanne on niin tämä ettei toistemme aiemmista juuri mitään tiedetä. Tajuan että tilanteet voi olla tosi erilaisia! Kiitos teille asiallisesti vastanneille.

Lähettäjä: / 
Päivämäärä:   9.1.26 14:50:05

"Oletan, että minun hyviin ominaisuuksiini kuului muutakin, kuin omaisuus ja ulkonäkö."

Aloittajahan tarkoittaa, että sinä olisit se jolla on hyvä ulkonäkö ja omaisuutta, mutta miehen exillä ei ole ollut.

Lähettäjä: Lion 
Päivämäärä:   9.1.26 15:11:36

En minä vertaile itseäni mieheni exiin, ei ole tullut mieleenkään. Varsinkaan nyt mitään ulkonäköä tai jotain painoa, en vertaa ulkonäköäni muidenkaan ihmisten kanssa, miksi ihmeessä vertailisin itseäni miehen entisten kumppaneidenkaan kanssa. Ei joku valokuvassa näkyvä toisen ihmisen ulkonäkö tai ammatti tee kenestäkään toisesta ihmisestä minua huonompaa. Jokainen on yksilö ja kaunis tavallaan. Eikä sitä ihmisen tärkein eli sisäinen kauneus edes näy päällepäin.

Lähettäjä: tjaah 
Päivämäärä:   9.1.26 15:36:52

Jos miehen kaikki exät olisi tyyliin opiskelua vältteleitä lölleröitä, niin tulisi mieleen että en minäkään ole minkäännäköinen vaikka kuinka olisin koulutettu, hoikka ja timmi salimuija. Miehen tyyppihän olisi ei-häävi, joten erittäin todennäköisesti minäkin osuisin samaan kategoriaan, koska hän minusta olisi kiinnostunut. En siis kokisi ns. paremmuutta vaan ajattelisin olevani saman"tasoinen".

Jos miehen exät olisi taas hoikkia ja hyvävartaloisia fiksuja naisia niin se kohottaisi omaakin itsetuntoa; en voi olla kamala kuvatus, koska mies ei kelpuuta mitä tahansa. Noinpäin ei haittaisi.

Päivämäärä:   9.1.26 15:47:25

Jos exät ja nyksät vaihtelisi kaikenkokoisiin ja näköisiin jne niin ajattelisin että kelpaa kuka vaan ettei tarvitse olla yksin.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   9.1.26 16:02:23

No ei niitä vertailla. Mennyt on mennyttä. Toki heistä saa keskustella mutta ei vertailla.

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   9.1.26 16:07:58

Mä en ymmärtänyt kysymystä ollenkaan, ennen kuin luin muutaman vastauksen. Ei ole tullut koskaan mieleenkään, että a) olisin jotenkin tasokkaampi tai b) vähemmän tasokas kuin joku toinen ihminen. Miten tällaisia määritetään? Eikä ole kyllä ikinä käynyt mielessä, että minun pitäisi arvioida ihmisiä heidän ihmissuhteiden perusteella. On mun parilla ystävällä ihan kammottavat puolisot, mutta en minä ole ystävyyttä lopettanut tai ajatellut ystävistäni yhtään mitään erityistä. Jos mieheni exä olisi jotenkin kammottava ihminen, niin olisin varmaan vain iloinen että puolisoni on ymmärtänyt erota hänestä.

Ensimmäinen vastaus nimimerkiltä No on jotenkin ihan vieras itselleni. Ajatteleeko joku tosiaan noin kieroutuneesti ja laskelmoivasti?

Lähettäjä: samat ajatukset 
Päivämäärä:   9.1.26 16:09:01

Lähettäjä: Bink
Päivämäärä: 9.1.26 16:07:58

Mä en ymmärtänyt kysymystä ollenkaan, ennen kuin luin muutaman vastauksen. Ei ole tullut koskaan mieleenkään, että a) olisin jotenkin tasokkaampi tai b) vähemmän tasokas kuin joku toinen ihminen. Miten tällaisia määritetään? Eikä ole kyllä ikinä käynyt mielessä, että minun pitäisi arvioida ihmisiä heidän ihmissuhteiden perusteella.

Komppi tälle. Todella hämmentävä topa.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   9.1.26 16:12:12

Tosiaan No n kommentti aika outo... Miten joku voi ajatella noin ?

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   9.1.26 16:13:45

Lähettelen tietysti exille viestejä ja pisteytän heidät kauneuden mukaan sekä ilmoitan missä järjestyksessä ne on mun jälkeen. Täytyyhän niiden paikkansa tietää.

Lähettäjä: öööh 
Päivämäärä:   9.1.26 16:24:22

Mäkään en tajua tätä. Siis millä mittakaavalla huonompia tai parempia? Miten tää arvotetaan?

Se mikä ratkaisee on ensisijaisesti se, miten mies on käyttäytynyt aiemmissa ihmissuhteissan. Onko pettänyt, onko tehnyt jotain arveluttavaa, onko käyttäytynyt välttelevästi tms. Näistä syistä on tärkeä tietää eksistä jotain koska käytös saattaa toistua.

Mutta en mä sitä naista osaisi arvostella mitenkään. Mun nykyisellä miehellä oli mua ennen avioliitto mikä kesti 20 vuotta. Pitäiskö mun arvostella sitä sillä perusteella että 16-vuotiaat nuoret on lukiossa rakastuneet ja päätyneet yhteen ja naimisiin ja saaneet lapsia? Ja että tää 50-vuotias mies tekisi nyt päätöksiä samalla tavalla kuin 16-vuotiaana?

Lähinnä mä tutustuessa kiinnitin huomiota siihen että okei, tää mies on ollut kykenevä sitoutumaan pitkään parisuhteeseen ja pystynyt liiton aikana läpikäymään paljon asioita. Vaikka ero sitten myöhemmin tulikin. Mutta en mä sitä ex-vaimoa ala arvottamaan että onko se "huonompi" kuin minä tms. Kuulostaa ihan joltain jenkkilän high school draamalta, että omg sillä on väärän merkkinen huppari siis daa ihan horo!!!

Päivämäärä:   9.1.26 16:28:34

Takaisin varastomieheen ja pohattaan: varastomies voi olla ammattina monesta syystä, ja tyyppi voi vaikka kirjoittaa runoja vapaa-aikanaan, mutta Ferrarilla ajaminen kertoo sellaisesta arvomaailmasta jota en jaa (piittaamattomuus ilmastonmuutoksesta, varakkuuden esittäminen ulospäin överillä tavalla). En häntäkään pitäisi "huonompana" yleisellä tasolla, mutta itselleni sopimattomana puolisona.

Päivämäärä:   9.1.26 16:33:28

J: tää on ihan hyvä esimerkki. En mäkään ottais Ferrari-kuskia. Millä perusteella se olisi hyvä valinta? Mä tarviin miehen, jolla on farmari, maasturi tai pakettiauto. En mä tee mitään sellaisella miehellä joka pelleilee jonkun urheiluauton kanssa, sehän jää täällä jumiin ensimmäiseen maantien kuoppaan.

Mut siis toikin on siihen mieheen liittyvä ominaisuus, eikä miehen eksiin. Mä en hahmota yhtään että miten ne miesten eksien ominaisuudet vaikuttais mihinkään.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   9.1.26 16:50:12

Miten huonompia? aika sairas ajatus, että joku koko ajan arvottaa ihmiset janalla sen mukaan kuinka hyviä/huonoja, kauniita/rumia ovat

Lähettäjä: :))) 
Päivämäärä:   9.1.26 17:26:28

Aviomieheni on minulle parempi kuin exäni. Jollekin toiselle taas toisinpäin. Itse olen myös miehelleni parempi kuin exänsä. Yksinkertaisesti molempien edelliset suhteet alkoi nuorina, ja silloin nyt riitti kun tykkäsi käydä viikonloppuna kaveriporukalla baarissa tai oli ne omat kaverit. Nyt vanhempana arvostaa sen toisen osallistumista arkeen ja yhteisiä mielenkiinnon kohteita.

Päivämäärä:   9.1.26 18:10:11

Tunnen mieheni exän hyvin, hänestä on tullut ystäväni. Heillä lapsi jonka takia tutustuttiin ja nykyään vietetään paljon aikaa kahdestaankin. Ei ole tullut mieleen vertailla, olen vain miehelleni sopivampi kumppani, eikä meistä kumpikaan ole toista parempi tai huonompi. Ihan tavallisia ihmisiä tässä kaikki ollaan.

Ja miehen exällä taas on nykyään hänelle miestäni sopivampi kumppani. Ei siinä sen kummempaa.

Lähettäjä: sivusta 
Päivämäärä:   9.1.26 18:15:24

Ferrari-varastomies-kommenttihan tuli tähän: "Ei ole tapana pisteyttää ihmisiä paremmuusjärjestykseen."

Minä käsitin tuon niin, että onhan ihmisillä omat preferenssinsä, joiden perusteella joku kiinnostaa ja joku ei. Jos ei olisi, niin kaikkihan kelpaisivat ja olisi kaikki tinderitkin turhia kun heti eka olisi match. Tottakai jokainen "vertailee", ellei vertaile silloin kelpaa kuka tahansa ja jokainen, mutta niinhän ei ole. Jos vaikka deittailee siellä tinderissä niin kyllähän siinäkin pisteytetään paremmuusjärjestykseen deittejä, että kenen kanssa jatketaan ja kenen kanssa jää yksiin treffeihin. Kyllä minä ainakin olen laittanut aikanaan paremmuusjärjestykseen 2 miestä, joista molemmat olivat minusta kiinnostuneita. Valitsin parisuhteeseen ja liittoon paremman, tietenkin. Jos jollekulle ferrari ja varallisuus on preferenssi, niin hänelle se on - ja yhtä hyväksyttävä kuin jollekulle toiselle vaikka pituus tai korkeakoulututkinto, joissa niissäkin pistetytetään pitkä paremmaksi kuin tappi tai maisteri paremmaksi kuin ammattikoulun käynyt. Ja jos itsellä riittää ominaisuudet saada vaikka se ferrari-miljonääri (tai pitkä maisteri, mikä nyt onkaan) niin miksi tyytyä muuhun? Jää se varastomies niille, joilla ei ole mahdollisuuksia ferrari-miljonääriin.

Päivämäärä:   9.1.26 18:15:43

samat ajatukset ja bink; Esim mulle on tehty hyvin selväksi eräiden ihmisten suusta että olen huonompi kun muut (eli köyhä, mitätön enkä niin menestynyt missään).
Kylläpä vaan ihmisiä "pisteytetään" eri luokkiin.

Lähettäjä: ^ 
Päivämäärä:   9.1.26 18:25:15

"minun hyvät ominaisuuteni menevät tavallaan hukkaan verrattuna mieheen, joka vaatisi ja arvostaisi naisessa kyseisiä asioita."

Tämä. Jos kumppani ei arvosta sinun hyviä puoliasi, vaan ne ovat hänelle ihan sama, niin miksi olla sellaisen kumppanin kanssa? Jokainen haluaa olla arvostettu ja kumppaninsa mielestä kaikin puolin hyvä.

Jos kumppanille on ihan sama, oletko kaunis vai ruma, fiksu vai tyhmä, omillasi taloudellisesti toimeentuleva vai toisten rahoja kärkkyvä lokki, niin kannattaa todellakin vaihtaa kumppaniin, joka arvostaa sinua juuri SINUN ominaisuuksiesi vuoks eikä ole ihan sama kunhan on vaan joku. On monia, jolle ei kelpaa ja riitä muu kuin kaunis, fiksu ja omillaan toimeentuleva, todennäköisesti samanlainen kuin itsekin on.

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   9.1.26 18:30:01

"Oletan, että minun hyviin ominaisuuksiini kuului muutakin, kuin omaisuus ja ulkonäkö."

Aloittajahan tarkoittaa, että sinä olisit se jolla on hyvä ulkonäkö ja omaisuutta, mutta miehen exillä ei ole ollut."

Niin. Silti oletan,että kun on tutustuttu, niin hän on nähnyt muutakin, kuin ulkonäön ja omaisuuden. Jälkimmäistä ei toki opiskelijalla ollutkaan.

Toisaalta enpä ole Tinderiä testaillut. Mutta oikeastiko siinä muka omaisuus ja ulkonäkö on ratkaisevat,eikä esim huumori ja käytöstavat? Tai ihan vaan se miten tullaan toimeen keskenään. Millaiset arvot ovat jne.

Lähettäjä: sivusta 
Päivämäärä:   9.1.26 18:40:20

"Mutta oikeastiko siinä muka omaisuus ja ulkonäkö on ratkaisevat"

Nyt ihan oikeasti, jos varallisuus ei ratkaise miksi naiset on innoissaan jos miehellä on premium-merkkinen auto, iso vene tai komea talo? Ja jos ulkonäkö ei ratkaise, miksi naiset ottavat tekoripsiä, huulitäytteitä ja laittavat kilon pakkelia naamaan?

Kun m-lkerolla miehellä on tarjota hulppeaa elintasoa, nainen sietää paljon enemmän kuin peeaalta. Kun mitättömän näköinen nainen vaatii ja kiukuttelee, mies laittaa vaihtoon paljon nopeammin kuin hankalaluonteisen kaunottaren. Ja ei näillä muka ole mitään väliä :DDDDDD

Lähettäjä: ja 
Päivämäärä:   9.1.26 18:51:29

Jotta raha ja ulkonäkö ei ratkaisisi, pitäisi kaikki kanssakäyminen tutustuessa tapahtua ilman että osapuolet näkevät toisiaan ja tietävät toisistaan mitään henkilökohtaisia asioita. Kun kuultaisiin vain ääni ja keskusteltaisiin mielipiteet ja arvot, voitaisiin sanoa että ulkonäöllä ja muulla ulkoisella ei ollut mitään merkitystä. Paitsi että kiinnostus voisi loppua kun nähdään ja tavataan, koska niin ihmiset nyt vain toimii ja ajattelee. Naiselle on hyötyä ulkonäöstä, miehelle varakkuudesta, molemmilla saa etua pariutumismarkkinoilla, koska alussa mainittu pisteytys.

Päivämäärä:   9.1.26 18:51:43

Heräisi kysymys kelpaako kuka vaan jos eksä on joku ulosottovelkainen röllipeikko yh, jolla on vaan peruskoulun päättötodistus ja on elämäntapa työtön.

Jos ulkonäöllisesti eksät ovat täysin eri kategoriassa kun minä niin sekin herättäisi kysymyksiä että mistähän mies oikeasti pitää esim jos minä olen kokoa S ja blondi ja eksä kokoa XXXXL ja punapää.

Eli jos erot ovat oikeasti isoja niin sitten olisi negatiivinen asia, mutta jos kyseessä on joku perus Pirkko niin ihan sama.

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   9.1.26 19:02:03

"Jos ulkonäöllisesti eksät ovat täysin eri kategoriassa kun minä niin sekin herättäisi kysymyksiä että mistähän mies oikeasti pitää esim jos minä olen kokoa S ja blondi ja eksä kokoa XXXXL ja punapää."

Kaverilla oli pitkäaikainen miesystävä, joka ehdotteli suhteen vakiinnutua hoikalle ja blondille kaverille hiusten värjäämistä tositummiksi ja lihomista. Entisensä olivat olleet tummia tanttavartaloisia. Erosivat siksi kun kaveria häiritsi miehen halu rumentaa häntä ja ettei tämä pitänyt viehättävänä, vaikka kaveri oli ihan eri kategoriassa kuin miehen eksät.

Päivämäärä:   9.1.26 19:12:09

Nyt ihan oikeasti, jos varallisuus ei ratkaise miksi naiset on innoissaan jos miehellä on premium-merkkinen auto, iso vene tai komea talo?

Niin siis KUKA näistä on innoissaan? En minä ainakaan. En halua mitään noita. Mulle on tärkeitä ihan muut asiat.

Ja on ollut tarjolla just tuollainen mies, itse asiassa parikin. En halunnut niitä, vaan tulotasoltaan huomattavasti köyhemmän miehen. Hänellä on niitä asioita mitä oikeasti tarvitsen.

Joten kuka sitten mitäkin arvostelee ja millä perusteella. Kai mä oon sitten jonkun mielestä huono kun ei ole niitä silareita eikä tekoripsiä. Hitonko väliä :D

Päivämäärä:   9.1.26 19:20:19

öööh, on paljon muitakin ihmisiä kuin sinä ja saattaapi aatella asioista toisin.
me ei nyt keskustella sinusta.

Lähettäjä: Mmne 
Päivämäärä:   9.1.26 19:29:26

Mun exän exien suhteen oli näin.
Toinen valehteli patologisesti ja kusetti raha-asioissa, toinen oli ollut aina outo, mt- ongelmaisten, sellainen josta oikein kukaan ei tykännyt.
Kun tajusin tämän niin se selitti miksei musta ja exästä ei tullut mitään. Koska olin liian erilainen mitä hänen exänsä olivat.
Joku voisi ajatella että olinko minä sitten vielä pahempi mutta näin ei ollut.
Kukaan tervejärkinen ei katsele sitä miestä yhtään pidempään kun naamiot lipsuu.

Lähettäjä: /-/ 
Päivämäärä:   9.1.26 19:41:52

"Joten kuka sitten mitäkin arvostelee ja millä perusteella."

Niin, monikin arvostelee ulkonäön ja varallisuuden perusteella. On mukavampi esim. perustaa perhe omillaan toimeentulevan, koulutetun ja hyvässä työssä olevan ihmisen kanssa ilman että se on pinnallista "arvostelua". Perheen perustaminen tukien varaan senttiä venyttäen ei houkuta kaikkia. Kaikkia ei myöskään ns. innosta epäviehättävä ulkonäkö.

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   9.1.26 19:54:28

Niin että näiden ei-arvostelijoiden mielestä esim. pettäjä pettää huonomman kanssa tai avioliitosta erotaan kun halutaan vaihtaa huonompaan? Ehheh.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.1.26 21:01:36

Blaah ei kiinnosta

Olen niin uniikki ainutlaatuinen ettei minua voi verrata

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.