Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Göötit

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   9.1.26 11:03:45

Onkos täällä kellään gööttiä tai kasvattaa niitä?

Re: Göötit

Lähettäjä: Naapuri 
Päivämäärä:   9.1.26 11:22:51

Naapurissa on. Muuttivat tuohon loppukesästä pennun kanssa. Haukkuu todella paljon. Jos ulkona haukkuu koira tai toisen naapurin lapset juoksevat ja metelöivät pihassa, koira haukkuu. Jos minulta putoaa jotain lattialle (esim. eilen illalla kaukosäädin putosi vahingossa sohvalta lattialle), koira alkoi saman tien haukkua.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.1.26 11:35:52

On

Lähettäjä: jjjj 
Päivämäärä:   9.1.26 11:36:02

Minulla on nyt kaksi, yhteensä ollut viisi. Ihania koiria ja oma rotuni. Helposti koulutettavissa oleva, aktiivinen pieni paimen. Ei sovi sohvalle kokopäiväiseksi. Osa tosiaan on kovia haukkumaan jos ei kerrota ettei sovi räksyttää jatkuvasti. Minun viidestä yksi on aika kovaääninen, mutta senkin saa hiljenemään kun opettaa pennusta asti. Kulkevat tallilla mukana ja sujuvasti arjessa missä tahansa tilanteessa. Reippaita ja sopeutuvaisia, kuitenkin tarvitsee kunnon koulutuksen kuten mikä tahansa koira.

Terveyden suhteen kannattaa olla tarkkana. Luustoltaan nuo ovat kohtalaisen hyvässä kunnossa, synnyttävät itse ja luonteet ovat melko tasalaatuisia, mutta allergioita ja atopiaa alkaa olla jonkin verran. Selvitä suvun dyskinesiatilanne ennen pennun miettimistä.

Lähettäjä: Sad Lisa 
Päivämäärä:   9.1.26 12:44:59

On. Ei hauku ollenkaan.

Lähettäjä: satula 
Päivämäärä:   9.1.26 19:38:59

Osa haukkuu, mutta moni ei ollenkaan. Ihania koiria, "iso koira pienen koiran kropassa" Kulkevat mukana helposti, pyörivät tallilla, eivät karkaa tms.
Välillä karvaa lähtee ihan tuhottomasti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.