Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Parasta seksiä.

Lähettäjä: ::; 
Päivämäärä:   8.1.26 17:40:17

Kenen kanssa semmoista olet harrastanut, ja mikä siitä on tehnyt parasta? Paikka, henkilö.. tms? Onko esim nykyisessä suhteessa ikävä jotain parempaa ?

Re: Parasta seksiä.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   8.1.26 17:43:49

Oli vaan sellainen ihminen jonka kanssa toimittiin intuitiivisesti. Koskaan ei ollut sellainen olo että tekispä toinen asiat nopeammin/hitaammin/kovempaa/hiljempaa vaan oltiin toisillemme täydellisiä. Myös anatomisesti oltiin kuin valettu toisistamme. Oli aivan ihanat vuodet vaikkei parisuhteeseen koskaan päädyttykään. Kaipaan edelleen sitä tunnetta mikä hänen kanssaan tuli. Olin hänen kanssaan nainen parhaimmillani

Lähettäjä: aiettä 
Päivämäärä:   8.1.26 17:44:00

Parasta seksiä just nyt uudehkon kumppanin kanssa.

Turvallinen, aikuinen, tasapainoinen herrasmies. Kohtelee minua kuin kuningatarta.

Koskaan ei ole tuntunut näin hyvältä, ja siis ihan kaikki, suutelusta alkaen.

Olisin eronnut eksästä aikoja sitten jos olisin tajunnut että jotain näin hyvää on mahdollista saada.

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   8.1.26 18:48:12

Ihan oma pitkäaikainen aviomies saa edelleen ulvomaan ihan vaan kotona ja sängyssä, joskus enemmän joskus vähemmän, tosin ei aina penetraatiossa. Nopeat on usein parempia, kun molemmat haluaa yhtä paljon. Mistään tuntikausien joogasessioista en ole ollut koskaan kiinnostunut.

Lähettäjä: Hilda 
Päivämäärä:   8.1.26 19:30:03

Oman nykyisen miehen kanssa parasta (olemme olleet 9 vuotta yhdessä), parasta kun tuntee toisen läpikotaisin, ja voi luottaa 100% olevansa turvassa hänen kanssaan ja siten voi oikeasti myös nauttia täysillä.

Lähettäjä: Maisa 
Päivämäärä:   8.1.26 19:47:43

Vuosia sitten panokaverilta, oli vaan ihan sairaan hyvä sängyssä.
Eikä ollut mitään tunne sekoilua tai velvoitteita.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.1.26 20:10:25

Eksän kanssa.
Just sopivan kokoinen vehje "käteen, suuhun & sisään".
Ja jumaliste osasi panna, sain sellaisia orgasmeja mitkä laittoi koko kehon tärisemään.
Toki kaikki muukin sillä saralla toimi. Esileikki jne.
Pystyi luottamaan siihen ettei koskaan tee mitään sellaista mikä satuttaa ja mitä en halua tehdä.

Jos parisuhde toimisi pelkän seksin avulla niin en olisi halunnut erota.

Lähettäjä: Veke 
Päivämäärä:   8.1.26 20:53:44

Exän kaveri.pitkään puhuttiin että jos ollaan joskus vapaita koitetaan...sähkön aisti aina kun nähtiin pari vuotta ja oltiin siinä tilanteessa että toteutu...vaikka yleensä olen joka ottaa oli huippua kokea nainen joka uskaltaa rietastella koko yön ja todellakin oli ranneke kaikkiin laitteisiin..

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   8.1.26 22:07:21

"joka uskaltaa rietastella koko yön "
Ai uskaltamisestako se on kiinni?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.1.26 22:43:29

Vai että uskaltaa. :D

Eksän kanssa, edelleenkin välillä harrastetaan seksiä vaikka enimmäkseen ollaan vain ystäviä. Näppäräsorminen ja tietää todellakin mitä tekee. Pitää joskus ihan anoa armoa, että en enää pysty.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.1.26 22:44:54

Ja hänen kanssaan seksi on myös välillä niin hauskaa ja vapautunutta kaikin tavoin että koko homma loppuu siihen että molemmat nauretaan niin ettei meinaa saada henkeä. :)

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   8.1.26 23:31:10

Nuoruuden kokemukset olivat hyviä tai sitten vaisuja. Mutta kun miehen kanssa tavattiin niin aukesi omaan nautintoon joku uusi reitti. Paljon naurua ja itkuakin tunteen voimakkuudesta sekä läheisyyttä monin tavoin. Nyt on yhteistä elämää takana yli 35 vuotta ja molempien kehot muuttuneet. Edelleen seksi on hyvää, joskus taivaallista. Olen onnellinen että edelleen pystymme nauttimaan toisistamme mutta samalla pikkuisen kateellinen nuoremmille siitä että niin paljon ihanaa on vasta edessä.

Lähettäjä: Veke 
Päivämäärä:   9.1.26 08:51:39

No uskaltaa,osaa,haluaa, antaa palaa mikä nyt Mietä miellyttää ni valitte noista..ei kuitenkaan nysvää;)

Lähettäjä: Amen 
Päivämäärä:   9.1.26 09:08:27

Pystyi luottamaan siihen ettei koskaan tee mitään sellaista mikä satuttaa ja mitä en halua tehdä.

Tämä! Juurikin tämä on mulle se aivan kaikista tärkein pointti!! Ja oman mieheni kanssa turvallisuus toteutuu, parasta ehdottomasti hänen kanssaan. Silloin voi itsekin vapautua nauttimaan ja antamaan nautintoa, kun ei tarvitse pelätä yhtään mitään.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.1.26 10:05:31

Tähän mennessä kahden kanssa on ollut upeaa seksiä, molemmat kokemukset ovat tapahtuneet tässä 40v korvilla.

Ensimmäinen oli ensimmäinen dominoivampi mies, joka sattui eteen. Hänelle minun nautintoni oli ensisijaisen tärkeää (dom-termeistä tietäville, hän oli pleasure-som) ja häneen pystyi luottamaan täysin. Siinä tuli minulle paljon uutta mitä tehdä ja toteuttaa ja nautin kaikesta! Erityisesti huomasin nauttivani siitä kun saan miehen nauttimaan. Moni exä oli tässä mielessä "lahna" ettei edes hengityksestä saanut vinkkiä että tuntuuko kosketukseni hyvältä vai pahalta, joten ei siinä sitten pian itseäni edes kiinnostanut tuottaa heille mielihyvää koska ainoa, mistä he nauttivat, oli penetraatio, kovaa takaapäin.

Tässä vaiheessa luulin että kinkypuolelle kannattaisi suuntautua jatkossakin, mutta sitten tapasin itseäni huomattavasti nuoremman miehen jonka kanssa ihan perusvanilja on kuin upeaa symmetristä balettitanssia. Me ei hänen kanssaan kommunikoida juurikaan, koska ei tarvitse. Hän katsoo silmiin, ei rintoihin ja olen hänen silmissään maailman upein nainen. Tässä kiehtoo sellainen sanaton yhteys, mitä ei ole ollut kenenkään kanssa. Hän kun vain katsoo eri tavalla tiedän, mihin asentoon vaihdetaan. Hän huolehtii aina tulemisestani. Erityisen hienoa tästä tekee hitaus ja kiireettömyys. Lämpenen aika hitaasti ja hän jaksaa suudella ja kosketella tunnin ennenkuin käytännössä vaadin penetroitumista. Ja sekin kestää ainakin puoli tuntia. Lisäksi pesujen jälkeen halailemme ja olemme tiiviissä ihokontaktissa.

Harmi että kummankaan näistä kanssa ei tullut/tule sen pidempää suhdetta erilaisten tulevaisuudensuunnitelmien takia. Odotan vielä sellaista täydellistä miestä jossa olisi lisäksi parisuhdepotentiaalia, mutta siihen asti nautin tämän nuoremman seurasta.

Itselleni seksin osuminen yhteen on erittäin tärkeää ja se on yksi kolmesta asiasta mistä en ole valmis luopumaan parisuhteessa.

Lähettäjä: Demsel 
Päivämäärä:   9.1.26 10:40:46

Nykyinen mieheni. Tekee asioita, jotka ovat aikaisemmin ahdistaneet ja sellaisia, joita en tiennyt olevankaan, mutta koska välillämme on syvä luottamaus ja rakkaus, olen löytänyt kokonaisen uuden maailman, enkä voinut edes kuvitella, että seksillä voi olla näin suuri merkitys ja vaikutus parisuhteessa.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   9.1.26 11:24:40

Nykyisen kumppanini, kunnes hänen halunsa katosivat.Nyt en oikein tiedä mitä teen.

Lähettäjä: reppu 
Päivämäärä:   9.1.26 11:51:58

Nykyisen kumppanini, kunnes hänen halunsa vähenivät. Nyt en oikein tiedä mitä teen. Haluaisin seksiä huomattavasti enemmän, kuin mies. Hänelle riittää 1-2 kertaa viikossa, ennen tuo oli päivässä. En minäkään enää ihan joka päivä tarvitsisi, mutta hyvä kompromissi olisi jokatoinen päivä, toivon mieheni joskus vielä tähän kykenevän, nyt eletään vauvavuotta, niin se toki vaikuttaa jaksamiseen….

Mutta kyllä muistissa on meidän suhteen alkuajat, seksi oli taivaallista, turvallista, ihanaa, miestä kiinnosti minun nautintoni huomattavasti enemmän, kuin nykyään. Huh, en viitsi edes aloittaa muistelemista, kun rupeaa tekemään mieli.

Lähettäjä: Mies 49 
Päivämäärä:   9.1.26 13:11:53

Mulla nyt 34 vuotis nainen. Seksi on hyvää sitä on niin paljon kun jaksaa näin vanha mies niin juu oma vaimo kotona vielä

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.