Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tunteet ei ikinä kohtaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.1.26 12:49:00

Miten voi mennä aina niin, että itse ihastun aina sellaisiin miehiin, jotka ovat aina ehkä pikkiriikkisen minua paremman näköisiä, menevämpiä, tasapainoisempia ja itsevarmempia. Siis ei todellakaan mitään malleja tai pahoja poikia, vaan sellaisia ihan kivan näköisiä, suht tasapainoista aikuisen ihmisen elämää viettäviä tyyppejä. Usein tällaisten miesten kanssa tulen myös juttuun sinällään ihan hyvin, tai siis että yhteisiä ajatuksia ja kiinnostuksen kohteita riittää. Mutta sitten lopultakin heidän kanssaan tulee korkeintaan pientä flirttiä tai ehkä yhdet treffit (riippuen olenko tavannut heidät tyyliin Tinderissä vai ns. oikeassa elämässä). Aina tulee lopulta miehen puolelta se tuomio, että tuntuu enemmän kaverilliselta ja he etsivät jotain muuta. Yleensä tällaiset miehet päätyvät lopulta yhteen jonkun hyvinkin itsevarman, hyvännäköisen ja miehelle ns. kaapin paikan näyttävän naisen kanssa.

Silloin harvoin taas kun joku osoittaa kiinnostusta minua kohtaan, niin kyseessä on yleensä mies, joka ei osaa/halua itse tehdä päätöksiä ja odottaa, että minä olisin joku äiti hänelle suunnilleen. "Voidaan tehdä miten sä haluat?" "Sä saat päättää" jne. Mukautuvat siihen mitä minä haluan ja minä joudun keksimään puheenaiheet ja tekemiset. Toisaalta mies tuntuu kiusallisesti myös nostavan minua yleensä vähän jalustalle. Yleensä tällaisten miesten kanssa minulla ei edes tunnu löytyvän paljoakaan yhteistä esim. harrastusten tai muiden kiinnostuksenkohteiden suhteen.

Miten voi aina mennä näin? Voisin todeta, että kaikki nuoruuden "säädöt" ovat kohdallani olleet melkein noita ensin kuvatun kaltaisia tapauksia, joissa miesten aloitteesta on tosiaan jääty flirttiin/treffeihin/yhden yön juttuihin ja sitten taas yritykseni olla parisuhteessa ovat olleet noita jälkimmäisiä, kun olen yrittänyt antaa itselleni ja miehelle tilaisuuden ja uskotellut, että suhteesta voisi jotain tulla.

Kyllä elämä on ihan hyvää yksinkin, mutta olisin minäkin voinut silti haluta lapsia ja parisuhteen. Mutta ei taida tapahtua.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.