Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nappikuulokkeet mitkä ei paina korvia

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   8.1.26 11:47:03

Mulla on varmaan jotenkin pienet korvakäytävät, koska pari mallia mitä olen käyttänyt, ovat alkaneet pian painaa kipeästi korvissa.
Mikä olisi edullinen ja hyvä malli, joka istuu ja pysyy hyvin paikallaan, ei tee korvia kipeästi ja toki toimii muutenkin hyvin?

Re: Nappikuulokkeet mitkä ei paina korvia

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   8.1.26 11:49:40

Tunnistaako sut, jos mainitset mitkä mallit ei käy? Vai miksi panttaat sitä tietoa?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   8.1.26 11:52:12

Ostin marketista ihan halpikset, missä tuli mukana kourallinen erikokoisia silikoniosia. Niistä pari pienintä kokoa tippuu minun kääpiökorvistani.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.1.26 12:00:41

Itselläni korvat ärtyivät nappikuulokkeista niin siirryin luujohdekuulokkeisiin. Olen tykännyt!

Lähettäjä: Supi 
Päivämäärä:   8.1.26 12:05:22

Joy earbudsilla on pieniin korvakäytäviin sopivia malleja. En tiedä, mitä tarkoitat edullisella, mutta kannattaa kytätä hidän sivuillaan tarjouksia.

Lähettäjä: Byti 
Päivämäärä:   8.1.26 12:11:59

Joyn nappikuulokkeista olen itsekin tykännyt, samoin tytär jolla on pienet korvakäytävät.

Päivämäärä:   8.1.26 12:24:05

"Tunnistaako sut, jos mainitset mitkä mallit ei käy? Vai miksi panttaat sitä tietoa?"

Miksikö, no siksi ettei ole mitään hajua mitä malleja ne oli.

Lähettäjä: —- 
Päivämäärä:   8.1.26 12:40:45

“ Itselläni korvat ärtyivät nappikuulokkeista niin siirryin luujohdekuulokkeisiin. Olen tykännyt!”

Tämä! Tokikaan ei sitten saa vastameluominaisuutta näihin, mut on hyvät! Itse olen ilmeisesti silikonille allerginen (kaikki silikoni vasten ihoa alkaa kutittaa) ja nämä olivat oikeastaan ainut sopiva ratkaisu kuulokkeiksi.

Lähettäjä: Kokemusta 
Päivämäärä:   8.1.26 14:06:51

Yksi kyselee suosituksia hyvistä ja täällä viivarivi neuvoo ostamaan summassa jotkut halpikset?

Ap: se on mitkä sattuvat sopimaan omiin korviin. Jos löytyy sopiva brändi, pysy niissä jollet päivitä hintaluokassa ylöspäin. Minäkin ostin monissa paikoissa muka 5 tähden arvostellut noin satkun hintaluokasta eivätkä ne pysy omissa korvissani yhtään. Rahaa paloi eri merkkejä kokeillessa. Halvalla on aika vaikea saada hyviä. Itselle löytyi 200-300 normaalihintaluokasta. Parhaat mitä ollut tällä hetkellä, vaan nekin oli joku arvostellut 1* etteivät sovi korviin - kun taas omiini sopivat kuin valetut! Näitä pitää vain kokeilla. Halpikset ovat huonoimpia. Vikat halpikset kestivät yhden vuodenajan, kovat ja kipeät korvissa, paha ääni sekä tosi lyhyt muutaman tunnin käyttöaika. Nyt käyttämissäni on kellon ympäri käyttöaika. Varmaan löytyy parempiakin mutta nämä olivat vain sellaisia joita löytyy marketeista, eletkroniikkaliikkistä ja operaattorien shopeista.

Päivämäärä:   8.1.26 14:16:21

Olisikohan tuo varminta sitten pysyä sankakuuokkeisssa, niin ei mene rahaa hukkaan arpoessa.

Päivämäärä:   8.1.26 14:27:20

Airpodien gen 1 ja gen 2 ovat tähän mennessä ainoat, jotka mun korviin passaa. Ongelmana vaan on, että näitä ei taida saada enää mistään.

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   8.1.26 15:49:05

Oletko kuitenkin jo kokeillut pienempiä tulppia tavallisiin kuulokkeisiin? Sehän nyt olisi helpoin ensiratkaisu pistää pienemmät silikonit vanhoihin kuulokkeisiin. Sitten jos ne eivät auta, voi ruveta miettimään kokonaan erimallisia kuulokkeita.

Päivämäärä:   8.1.26 17:17:07

Osta luujohdekuulokkeet. Ihan turha kiusata itseään napeilla. Plussaa että voi lenkkeillä jne kun kuulee ympäröivän maailman mutta musat ja muut kuulluu loistavasti myös

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.