Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Amk-harjoittelu pelottaa

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   7.1.26 15:58:14

Koko koulun ajan ollut huijarisyndrooma. Ala ei ole mitenkään erityisen vaikea, mutta tuntuu että olen luokan heikointa ainesta, vaikka ihan ookoo arvosanoja saanut. Töitä olen kyllä niiden eteen tehnytkin, että ei ne älykkyydellä ole ansaittuja.
Mitenhän ne suhtautuvat harkassa tällaiseen tunariin? Olen siis aikuisopiskelija ja harjoitteluja vaille koulu käytynä. Tekisi mieli jättää leikki kesken. En osaa nykyajan somejuttujakaan, kun en niissä ole. Lähäri olen ja aina ollut vähän alisuoriutuja tyyppiä..

Re: Amk-harjoittelu pelottaa

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   7.1.26 16:01:57

"Töitä olen kyllä niiden eteen tehnytkin, että ei ne älykkyydellä ole ansaittuja."

Mitä ihmettä? Olet siis opiskellut asiat ja saanut kohtuullisia arvosanoja. Miten sinä kuvittelet, että oppiminen tapahtuu, jo ei juuri noin?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.1.26 16:03:50

Nyt loppui höpötys. Nuo tunaroinnit sun muut on vaan sun päässä, ei faktaa. Toki kaikki mokaa joskus, mutta voin luvata ettei kukaan kerkeä ajattelemaan että juuri sinä olisit joku superluuseri joka ei ansaitse olla missään. Kaikilla on niin kiire tehdä omaa juttuaan ja muutenkin tuollaiset pitäisi jäädä ala-asteelle.

Päivämäärä:   7.1.26 16:06:08

No kun koen että olen vähän "tyhmä". Hitaat hoksottimet yms. Onnistuu opiskellessa kun jankkaa omalla ajalla samoja asioita uudestaan ja uudestaan. Niin että miten sitä pärjää kun tulee uutta asiaa ja pitäisi nopeasti ymmärtää ja handlata hommat. Enkä koe varsinaisesti edes osaavani tästä uudesta alasta mitään vielä

Päivämäärä:   7.1.26 16:09:00

No opiskelijana et tietenkään voi osata työelämän arkea, sitä varten ne harjoittelut on, että siellä opetellaan.

Oletko käynyt missään mielenterveyspalveluissa juttelemassa tuosta alemmuudentunnostasi? Onko taustalla joku keskittymisongelma, ahdistus tai jotain?

Lähettäjä: Nippe