Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Epassi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.1.26 14:36:23

Näkeekö työnantaja mihin kukakin käyttää epassi rahat? Valvooko näitä muuten joku?
Saan palkkatyöstä epassin vuosittain ja jää yleensä käyttämättä. Olen myös sivutoiminen hieroja jolle voi maksaa epassilla ja mietin voinko vain siirtää ne rahat omalle yritykselle vai kutsuuko mua heti vankila.

Re: Epassi

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   7.1.26 14:41:22

Haha nerokas idea!

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   7.1.26 14:44:11

Muista sit hieroa itseäsi koko rahan edestä.

Päivämäärä:   7.1.26 15:03:38

Hieron varmasti. Kunhan vaan saan tietoon uskaltaako tämän toteuttaa.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   7.1.26 15:24:17

Kai tuo jonkin asteinen verorikos on, mutta tuskinpa siitä kiinni jää. Ihan vaan mutuilen, että vastaisin kysymykseenkin. Oikeasti halusin kysyä, että miksi et mieluummin antaisi rahoja jollekin kollegalle -hierontaa vastaan tietenkin.

Lähettäjä: mini 
Päivämäärä:   7.1.26 15:27:26

Ainakin jollain tasolla on mahdollista seurata. Meillä on joskus näytetty yhteenvetoja, mihin kaikkiin urheilulajeihin etua on käytetty. Ei henkilöiden eikä firmojen nimillä, vaan yleisellä tasolla, esim. 50 hlöä käytti kuntosaliin ja 3 hlöä seinäkiipeilyyn.

Päivämäärä:   7.1.26 15:47:32

Meillä näytetään vuosittain infossa mihin epassirahat on käytetty. Ja näkyy ihan nimeltä esim. kuntosalit.

Päivämäärä:   7.1.26 16:59:51

No se ei haittaa jos yleisesti näkyy, osa työkavereista käy luonani hierottavana. Vaan kyse oli siitä, näkeekö työnantaja sen tarkalleen minne kukakin käyttää vai onko vain tuolla tavalla yleisesti.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   7.1.26 17:05:23

Meillä myös eritellään ja julkistetaan että miten niitä on käytetty. Vähän kyllä epäilen että työnantaja ei saa tietää mihin henkilö x sen käyttää, olisihan se tietosuojan vastaista.

Lähettäjä: Snipper 
Päivämäärä:   7.1.26 17:21:35

Ei ole minkään tietosuojalain mukaista jakaa työnantajalle kolmannen osapuolen toimesta tietoja siitä miten Markku ja Pate epassin käyttää. Jos käy ilmi että työnantajalle tulee yksilöityjä tietoja siitä kuka käy milläkin salilla ja miten paljon niin vakava asia on.

Yleisesti koko firman tasolla voidaan kertoa että 30% epassista käytetään kuntosalille x, 10% uimahallin jne, mutta ei ole tuokaan hyvän tavan mukaista esitellä koko henkilökunnalle. Meidän talossa kerrotaan vain kuinka monta prosenttia menee liikuntaan, kuinka paljon hyvinvointiin jne.

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   7.1.26 17:44:14

No, ei todellakaan kuulu ainakaan työkaverien tietää, minne ne käyttää ellei itse kerro.

Lähettäjä: kerma 
Päivämäärä:   7.1.26 17:51:44

Voisinko auttaa? Mua voi hieroa ja maksat luonnossa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.