Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Treffisovellusten HUONOT aloitusviestit

Lähettäjä: Vuqki 
Päivämäärä:   6.1.26 17:09:26

Olen kuullut paljon huonoja kokemuksia ja testasin parin kuukauden ajan. Olen nainen ja "etsin miestä", joten on kokemusta vain miesten yhteydenotoista. Toki pari viestiä tuli naisiltakin, kuten "MIKSI HALUAT MUODEN MIESTEN JÄTTEITÄ??" ja "lähde mun ja mun miehen kanssa kimppaseksiin, voidaan ottaa mukaan useampi mies". Veikkaan kyllä, ettei tuo edes ollut naiselta ja tarkoitus oli etsiä joukkor4iskattavaa naista...

Profiilissani kerroin itsestäni, listasin kriteerit millaista miestä hain ja mitä en sovelluksesta hae. Silti todella moni aloitti viestittelyn

"Mitä etsit täältä?"

tai

"Kerro jotain itsestäsi" tai "Kerro lisää itsestäsi".
Näillä ei ollut ainuttakaan kuvaa eikä mitään tietoa itsestään profiilissaan.

Ja toki oli todella paljon jotain runkkupervopenojen ällötysviestejä.

Moni myös otti yhteyttä jokaiseen vastaantulijaan, vaikkei mitenkään sovi kriteereihin. Eli ei edes lueta profiilia johon ottaa yhteyttä. Ja todella moni valehteli ikänsä. Profiilissa luki heidän ikänsä ja silti väittivät olevansa eri ikäisiä. Moni myös suuttui ja esti minut, kun nätisti huomautin tuosta kämmistä.

Millaisia huonoja aloituksia te olette vastaanottaneet?

Re: Treffisovellusten HUONOT aloitusviestit

Lähettäjä: Ikisinkku 
Päivämäärä:   6.1.26 17:59:20

Kiitos tästä aloituksesta. Hetken jo mietin, että loisin uuden vuoden kunniaksi profiilin johonkin sovellukseen, mutta muistutit sopivasti, miksi kannattaa pysyä poissa.

Lähettäjä: Hgff 
Päivämäärä:   6.1.26 19:26:09

En ole noissa sovelluksissa/sivustoilla enää minäkään. Esim. Suomi24 voi laittaa viestin ilman matchiakin ja moni aloitti "tutustutaanko" tai "haluaisitko tutustua" kertomatta itsestään mitään jonka vuoksi minua olisi kiinnostanut tutustua. Tuli myös noita "Kerro itsestäsi jotain" vaikka profiilissa oli ihan hyvin tietoa eikä hänen profiilissaan mitään. Olisi nyt edes kysynyt lisätietoja eikä vain "Kerro jotain"...

Lisäksi minua ällötti kaikki "olen sisäsiisti" ja "siisti mies" tai "nuorekas" ja "ikäistäni nuoremman oloinen". Nuo kaikki antavat vaikutelman että kyseinen yksilö on jälkeenjäänyt.

Lähettäjä: hete 
Päivämäärä:   7.1.26 08:34:36

Itse olen miespuolinen mutta noissa chateissa roikuin joskus yli 10v sitten.. muistelen että aika moni nainen sillon sanoi että usein miehet alottaa keskustelun oman meisselin koolla. Tuokin varmaan aika vetoava alotus? :D

Jos mietitään että kyseessä siis ihan vaan chat (jossa toki moni heittää aika seksuaalistakin juttua) niin onhan tuo aika ihmeellinen tapa alottaa keskustelu.

Lähettäjä: jes 
Päivämäärä:   7.1.26 08:42:49

hete: tätä tosiaan tapahtuu hämmentävän paljon. En tajua mitä näiden miesten päässä liikkuu. Tai saavatko koskaan mitään keskustelua käyntiin tuolla aloituksella.

En tajua miten voi olla niin vaikeaa kirjoittaa että "Moi, sulla oli kiva *tähän jokin asia mikä liittyy profiilin tekstiin tai kuviin*. Kerrotko lisää?"

Esim. "Moi, meilläkin oli joskus kultainen noutaja, onko sun koira kauhee pallojen perään?"

"Moi, sulla oli harrastuksena vaeltaminen, käytkö kotimaan kohteissa vai jossain kauempana?"

"Moi, sulla oli musiikkilistalla Metallica, just soi radiossa yks biisi, en muistanutkaan että se on niin hyvä"

Siis ihan mitä tahansa, missä jotenkin tulee ilmi että profiilia on oikeasti katsottu.

Mutta ei, mieluummin vaan että "tääll ois 23cm kiinnoostaako"

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.1.26 09:02:57

Ei tainnut olla aloitusviesti, mutta aika keskustelun alussa kuitenkin ”Annatko koirasi nuolla itseäsi?”
Mies tarkoitti alapäätä ja hyi helv.. jäi keskustelu siihen.

Lähettäjä: hete 
Päivämäärä:   7.1.26 10:29:06

Mä kyllä pääsin jutuille suhteellisen usein ihan vaan yrittämällä olla suht täyspäinen. Mut luulen että osa miehistä tuli vastaaviin chatteihin jo valmiina "kiimassa" etsien jotain r*nkkuseuraa? Eli pitäis päästä 15min alusta loppuun nettiseksimielessä? :D

Itsehän olen siveä enkä mitään tuollaista...no,keskustelut kuitenkin usein alotin ihan järkevästi. Ja siis tietysti muutenkin pitäis porukan ymmärtää vähän keskusteluhuoneen luonnetta ja tyyliä että se ei varmaan hirveästi anna vastapelurille jos mies avaa keskustelun sillä jortikan koolla (ja eiköhän siihen se 5cm ole laitettu vielä ylimääräistä).

Lähettäjä: Hehe 
Päivämäärä:   7.1.26 19:57:07

Itse olen varattu mutta voi että mitä hupia nuo olisikaan jos tulis mentyä deittipalstoille.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   7.1.26 21:17:04

"Ei tainnut olla aloitusviesti, mutta aika keskustelun alussa kuitenkin ”Annatko koirasi nuolla itseäsi?”
Mies tarkoitti alapäätä ja hyi helv.. jäi keskustelu siihen."
Nää on varmaan just niitä imceleitä jotka itkee kun naiset ei anna pllua...

Lähettäjä: mutsi 
Päivämäärä:   8.1.26 03:42:10

Olin tinderissä vuosikymmen sitten (löysin sieltä hyvän miehen ja toivon ettei ihan hetkeen tarvitse...), ja jonkun tyypin eka viesti oli että milloin nartulla on ollut juoksut. Mulla oli yksi poseerauskuva kuva koirani kanssa ja en vieläkään tiedä että tarkoittiko se mua vai koiraa ja jos mua niin miksi mulla olisi ollut juoksut :D poistin matchin aika nopeasti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.