|
Lähettäjä: Hehe taas
Päivämäärä: 6.1.26 00:30:53
Eikä siinä mitään, olen ollut aivan ylityöllistetty ja kiidin välittömästi hoitamaan mieheni isän asioita, kun on ollut niin paljon omien lasten ja vanhempien asioita hoidettavana, että appiraukka on ollut aivan heitteillä.
Mutta kun sunnuntai-iltana ilmoitin, että on huono olo ja pitää katsella, voinko aamulla tulla töihin, niin eipä tainnutkaan olla niin hyvä. Olin aamulla kunnossa ja laitoin viestin esimiehelleni. Hän ei ollutkaan tänään töissä. Hänen esimiehensä ilmoitti minulle asiakkaan peruneen käynnin.
Pakitin takaisin hissiin ja alaovella minulla olikin työkaverini vastassa :D hän oli tulossa tuohon kohteeseen, oli illalla saanut kyselyn, että pääseekö :D kysyin siltä esimiehen esimieheltä, että onko minulle korvaavaa työtä vai saanko palkan muuten vaan. Kyselin samalla asioita kilometrikorvauksista (jos on työkaveri kyydissä). En saanut vastausta viestiin enkä puheluihin ennen kuin illalla, ja silloin sain vastauksen, että olisi pitänyt tehdä korvaavaa työtä :DD kerroin tehneeni niin niin esimies pyysi dokumentteja, muuten en saisi muka edes kilometrikorvauksia :D
Hiton firma, miksi palkkaavat äärifeministin jos eivät ymmärrä, että osaamme olla hankalia?
|