Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Missä näet itsesi 5-vuoden kuluttua?

Lähettäjä: Lankku 
Päivämäärä:   5.1.26 22:00:11

Otsikossa klassinen myös usein työhaastattelu kysymys.

Minä haluan olla elämäni kunnossa. Kivassa työssä, elämä raiteiltaan ja rakkaita ihmisiä ympärillä. Mahdollisesti jossain muualla kuin Suomessa. Harrastan vapaa-ajalla kaikkea kivaa ulkoilu, liikunta, puutarhan hoito. Toivottavasti olen Myös löytänyt elämäni rakkauden.

Re: Missä näet itsesi 5-vuoden kuluttua?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   5.1.26 22:22:54

Minkä ihmeen 5-vuoden?

Lähettäjä: Y 
Päivämäärä:   5.1.26 22:26:15

En pidä tästä kysymyksestä. Toivon terveyttä ja tasapainoista elämää, mutta muuten en jaksa noin pitkälle ajatella.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.1.26 22:39:52

Kuolleena.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   5.1.26 22:47:29

"Minkä ihmeen 5-vuoden?"

Viitosvuoden eli viime vuoden 2025?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   5.1.26 22:53:31

Olen viimeksi nähnyt itseni viisivuotiaana noin 30 vuotta sitten.

Lähettäjä: Yamk 
Päivämäärä:   5.1.26 23:34:54

Eläkkeellä.

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   5.1.26 23:35:34

En tee 5-vuotissuunnitelmia, minusta tuo on typerä kysymys. Sen näkee sitten jos elää saa. No varmaan nuorilla on jotain koulutus- ja ammattijuttuja sekä perheen perustamista kiikarissa, mutta näin kypsään ikään ehtineenä viisi vuotta on yksi silmänräpäys jossa tuskin mikään kummemmin muuttuu. Kymmenessä vuodessa taas voi olla vaikka vainaa.

Lähettäjä: Jjoo 
Päivämäärä:   5.1.26 23:42:25

Ihan samassa tilassa kuin nytkin. Elän samaa elämää ja teen samaa työtä jne.

Toi kysymys kysyttiin mm. työhaastattelussa 10 vuotta sitten ja vastasin jo silloin ton saman ja kyllähän se paikkansa pitää. Työpaikkanon tässä välissä vaihtunut, mutta työ itsessään on aivan samaa.

Mutta joo kyllähän tuo kysymys erottaa uraohjukset meistä duunareista.

Päivämäärä:   5.1.26 23:47:10

Virallinen eläkeikäni tulee täyteen viiden vuoden päästä, mutta en ajatellut vielä silloin eläkkeelle jäädä.

Lähettäjä: tintti 
Päivämäärä:   6.1.26 03:50:34

Olen silloin 63 ja toivottavasti terveenä ja eläkeikä lähellä, siinä se.

Päivämäärä:   6.1.26 06:08:25

Täytän silloin 70 vuotta ja toivon asuvani jossakin kaupungin lähiössä omakotialueella. Olen saanut myytyä tämän maatilan ja käytyä läpi kaiken sen tavaran jota täällä on. Toivottavasti olen terve ja saanut hoitaa eläimiä siihen asti täysillä. Toivon että kunto on hyvä ja pystyn kävelemään/juoksemaan joka päivä ja että minulla on kiva pikkukoira kaverina. Toivon että olen saanut laihdutettua 20kg.

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   6.1.26 07:16:34

G, typerää vastata mielestään typeriin kysymyksiin.
Olkaapa muuten tosiaan tarkkoina välimerkki- ja muiden virheiden kanssa. Autistit eivät tajua jos kaikki ei ole millilleen.

Päivämäärä:   6.1.26 08:36:10

Toivon olevani elämäni parhaassa kunnossa, hyvien ihmisten ympäröimänä ja toteuttamassa pitkäaikaisia unelmiani. Olisi myös kiva, jos tililtäni löytyisi silloin 300t euron varallisuus.

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   6.1.26 08:47:26

Olen eläkkeellä, toivottavasti terveenä ja asun maalla kivassa lämpimässä mökissä koirien kanssa. Terveys tärkrin

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   6.1.26 08:51:08

"Lähettäjä*

Päivämäärä5.1.26 22:22:54

Minkä ihmeen 5-vuoden?"

Se on tietenkin sama kuin se, että "Omistan 12-koiraa" ja "Olen sanonut tämän ainakin 50-kertaa".

Päivämäärä:   6.1.26 08:51:48

Samassa hommassa kuin nytkin ja eläkeikä on lähempänä. Toivottavasti olen edelleen toimintakykyinen.

Päivämäärä:   6.1.26 08:54:16

Samassa työssä kuin nyt ja tasan 5 vuoden kuluttua olen myös velaton.

Päivämäärä:   6.1.26 08:56:18

Eläkkeellä.

Lähettäjä: nelli 
Päivämäärä:   6.1.26 09:26:07

Näin nelikymppisenä olisi aika masentava ajatus, ettei 5 vuodessa ehtisi mikään muuttua. Ainakin jos katson edeltävää viittä vuotta, niin siinä ehti olla korona-aika, jonka vietin eristäytyneenä mökillä, vuoden asuminen ulkomailla ja muutto maalle.

Seuraavassa viidessä vuodessa toivottavasti ainakin töiden suhteen tulisi isompia muutoksia ja jotain uutta. Joko kokonaan uusi ura tai sitten muutoksia nykyiseen työhön. Toivottavasti olen myös parempi ratsastaja. Toivottvasti myös nykyiset ystävät ovat yhä elämässä mukana ja puoliso pysyy matkassa myös.

Lähettäjä: Myy 
Päivämäärä:   6.1.26 10:19:10

Haluaisin nähdä itseni uudessa parisuhteessa maalla. Hevosen omistajana, sama työ kyllä kävisi edelleen

Mutta ilmeisesti elän edelleen tätä lapsiarki pa**a, isompien lasten ja isompien ongelmien kanssa. Sama työ, ei harrastuksia, ei ystäviä.

Lähettäjä: Lankku 
Päivämäärä:   6.1.26 10:59:23

Viidessä vuodessa voi tapahtua monenlaisia asioita. Edelliset viisi vuotta olen opiskellut, vaihtanut ammattia, kokeillut muutamia harrastuksia, parantanut ihmissuhteita jne.
Viisi vuotta myös menee todella nopeasti. Minusta tässä kysymyksessä on sellainen ajatus, että jos on jotain tavoitteita on viiden vuoden päähän niin niiden eteen pitää alkaa tekemään asioita.
Joskus on vaikea nähdä eteenpäin kun jumittaa jossain elämäntilanteessa. Mutta en silti usko, että elämäni olisi täysin samanlainen kuin nyt.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.1.26 11:08:00

Samassa paikassa kuin nyt perheenäitinä. Mutta lapset jo koulussa. Parempikuntoisena, hoikempana ja energisempänä.

Töissä paremmin palkattuna ja vaativammissa tehtävissä tai vaihtoehtoisesti eri työnantaja ja parempi palkka ja tehtävät.

Parisuhteelle toivottavasti enemmän aikaa.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   6.1.26 11:39:24

Jospa tämä talo ja piha tässä ympärillä olisi 5v kuluttua paremmassa kunnossa kuin nyt. Muutoin en odota mitään erityisiä muutoksia. Uran kannalta on jo myöhäistä pelastaa tilannetta ja läheisten osalta toivon vain terveyttä ja pitkää ikää.

Lähettäjä: Justiina 
Päivämäärä:   6.1.26 15:29:18

Eläkkeellä.

Päivämäärä:   6.1.26 17:33:01

Haudassa

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   6.1.26 18:00:26

Niin no, olen minäkin viimeisen 5 vuoden sisällä ostanut omakotitalon ja muuttanut, vaihtanut auton ja siirtynyt esimiestehtäviin. Mutta en näitä 5 vuotta sitten tiennyt tai suunnitellut, viimeksi mainittua en olisi ikinä osannut kuvitella.

Päivämäärä:   6.1.26 18:10:52

Toivottavasti tuhkana maailman tuulissa.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   6.1.26 22:07:13

Miksi niin moni toivoo olevansa viiden vuoden päästä kuollut? :(

Mulla viimeiset viisi vuotta on sisältänyt niin paljon isoja muutoksia (toinen lapsi, omakotitalon osto, uusi vaativampi työ) että ihan rehellisesti toivon kaiken pysyvän suunnilleen samanlaisena.

Lähettäjä: Kiira 
Päivämäärä:   6.1.26 23:01:30

Toivottavasti minulla on läheisempiä ihmissuhteita, se on melkein aina ollut suurin toiveeni. Yritän myös päästä hyvään kuntoon, aloittaa esimerkiksi maastojuoksun. Toivoisin myös kumppania ja omaa perhettä, olen ollut melkein kymmenen vuotta yksin vaikka olen nuori.

Päivämäärä:   7.1.26 00:09:05

Samassa työssä, mutta yrittäjänä. Samassa talossa, mutta iloisena kasvihuoneen ja terassin omistajana:) Aikaa enemmän harrastaa mm. liikuntaa ja lukemista. Eläinkanta on jo sen verran iäkästä, että ainakin osasta olen jo joutunut luopumaan; ehkä uusiakin on hankittu: lajeina tod.näk. kissa, koira ja villeimmissä kuvitelmissani hevonen.

Lähettäjä: hanna 
Päivämäärä:   7.1.26 05:00:37

eläkkeellä mielellään terveenä

Päivämäärä:   7.1.26 05:15:35

Nyt tajuan että 5 vuoden päästä rakkaat koirani ovat ehkä jo poissa! Ne ovat nyt 7-vuotiaita. Ehkä minulla on sitten jokin pieni koiranpentu.

Lähettäjä: Autisti 
Päivämäärä:   7.1.26 07:34:16

Varmaankin viiden vuoden kuluttua olen entistä kauhistuneempi kielemme rappiotilasta. Otsikkoon viitaten.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   7.1.26 08:28:44

Toivon, että minä ja perheeni olemme elossa ja terveitä, kiinnostavia töitä riittää ja elämä on vakaata ja turvallista. Ettei olisi ollut eikä tulossa isoja menetyksiä.

Tuo jos toteutuu, olen onnekas ja onnellinen

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   7.1.26 08:34:08

Toivon että elämä olisi yhtä hyvää kuin nytkin on. Tietysti joku vähän parempipalkkainen työ olisi kiva, ja toivottavasti lisäkouluttautuminen sen minulle suo. En usko että olen ainakaan nykyisessä työssäni viiden vuoden päästä, tokko asun samassa paikassakaan. Viiden vuoden päästö pitäisi melkein olla päätettynä haluanko jälkikasvua.

Päivämäärä:   7.1.26 09:21:24

Olen huolehtinut edesmenneistä muistisairaista vanhemmistani joten siksi lusikka nurkkaan "ajoissa". Elämä on ollut kiinnostavaa ja monipuolista. Tulevaisuus ei enää nappaa.Joskus vähemmän on enemmän.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.