Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Walking Dead sarja Netflixissä

Lähettäjä: jopas 
Päivämäärä:   5.1.26 19:58:08

En ole yhtään jaksoa koskaan katsonut ja eilen aloitin ja jäin täysin koukkuun, katsoin putkeen eka kauden ja nyt toinen kausi hyvässä vauhdissa, onko kaikki kaudet hyviä vai lässähtääkö tunnelma jossain vaiheessa? Kausia kuitenkin 11.

Re: Walking Dead sarja Netflixissä

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   5.1.26 20:11:31

Lässähtää, mutta en enää muista missä vaiheessa. Alkukaudet oli hyviä.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   5.1.26 20:14:02

Yllättävän vähän lässähtää, spin offitkin on ihan katsomisen arvoisia. Varsinkin Darylin spin off.

Lähettäjä: ninsku 
Päivämäärä:   5.1.26 20:21:45

Oijoi, olisinpa minäkin WD neitsyt matkalla, onnea aloittajalle, on kyllä mahtava sarja.

Lähettäjä: Pp 
Päivämäärä:   5.1.26 20:30:08

Melkoista saman looppaamista. Uusi paikka -> taistelu sekopään/päiden kanssa -> hajaantuminen -> uusi alku uudessa paikassa.

Laskepa huviksesi kuinka monta kertaa joku juoksee, kompuroi mäessä kierien ja tästä sukeutuu uusi huikea seikkailu kun sankari kohottaa katseensa maasta ja joku sekopää osoittaa aseella kohti.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   5.1.26 20:42:51

Katsoin aikoinaan alkukausia ja hyvä sarjahan se oli, sitten jäi kesken ja silleensä.
Jos rupisempi meno kiinnostaa yleensäkin niin Deadwoodia suosittelen myös, sitä ei taidettu tehdä kuin yksi kausi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.1.26 21:01:52

Kyllä se mun mielestä alkaa toistamaan itseään ja itse kyllästyin niin, että jäi sarja kesken. Ihmiset taistelevat ihmisiä vastaan kerta toisensa jälkeen. Arvattavaksi jää vain se, kuka kuolee seuraavaksi.

Päivämäärä:   5.1.26 21:49:40

Johonkin 9 kauteen asti taisin katsoa. Minulla taisi lässähtää 7. Kaudella kun lempinäyttelijä kuoli. Loppu kaudet ei ole enää zombeista vaan muusta turhasta.

Lähettäjä: Milei 
Päivämäärä:   6.1.26 17:39:09

Alku oli hyvä, mutta sitten tosiaan ihmiset alkavat taistelemaan toisiaan vastaan, nii siitä en enää tykänny. Katsoin kumminkin.

Lähettäjä: norA 
Päivämäärä:   6.1.26 20:49:35

Älkää nyt hirveästi noita spin-offeja mainostako, ne on tavallaan spoilereita sen suhteen jotta kuka pysyy hengissä...

Minäkin katselin jonnekin vissiin kasi- tai ysikaudelle saakka kunnes sarja jotenkin menetti teränsä. Muistaakseni kakkoskausi oli jokseenkin hidastempoinen muihin verrattuna.

Lähettäjä: mama 
Päivämäärä:   6.1.26 21:16:13

Neljä ensimmäistä kautta ihania.
Ja jostain syystä rauhoittivat viime vuonna, kun jouduin syövän vuoksi 8 kk sairaslomalle, katsoin neljä ensimmäistä kautta uudelleen.
Tuli ihana zen tunnelma.

Lähettäjä: Millmill 
Päivämäärä:   6.1.26 21:37:46

Mopollaks menee..

Päivämäärä:   6.1.26 21:43:24

Eikö tuo ole ahdistava ja inhottava sarja? Poikani haluaisi, että katsomme sen yhdessä. Olen pelkuri ja minua kammottaa nuo elävät kuolleet.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.