Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuukauden flunssaa liikkeellä?

Lähettäjä: Mila 
Päivämäärä:   5.1.26 09:44:44

Näyttää lähtevän neljäs viikko flunssaa, alkaa hermo mennä. Ja ei, en ole töissä tällä hetkellä vaan hoito vapaalla vauvan kanssa joten en ole työnantajan ongelma.

Kuumetta en ole saanut mitattua koko aikana, joulun pyhinä oli silmätulehduksen oireita ja korvakipua mutta ei, en lähtenyt istumaan päivystykseen. Silmä oireet hävisivät ahkeralla puhdistuksella ja korvakipu jäi yhteen yöhön.
Räkäisyyttä ollut sitäkin enemmän, edelleen tulee paksua vihreää räkää kun nenää esim huuhtelee nenäkannulla ja korvat rutisevat koko ajan kun paine vaihtelee. Alkaa ärsyttämään jo tämä olo.
Onkohan nyt liikkeellä jotain pitkäkestoista flunssaa?
Ja ei, en ole menossa lääkäriin, nauravat ulos jos valitan että paine vaihtelee korvissa.

Re: Kuukauden flunssaa liikkeellä?

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   5.1.26 13:37:00

On, varsinkin yskä voi kestää monta kuukautta. Mulla oli flunssa, sen jälkitautiyskä, ja jälkitaudin jälkitautina poskiontelotulehdus, joka vaati antibiootit. Nyt se on poissa, mutta yskittää ehkä noin kuudetta viikkoa.

Päivämäärä:   5.1.26 17:08:41

Tuo yskä on kyllä ikävä kun siihen ei oikein auta mikään!

Minulla ei ole yskää ollut kuin alussa mutta korvat aivan lukossa edelleen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.1.26 17:49:52

Oho! Onpa kurjaa.

Minulla oli influenssa, viikko meni kovassa kuumeessa ripuloiden ja toinen viikko sitten toipuessa siihen kuntoon että pystyy yhtään toimimaan. Neljäs viikko ja enää on jäljellä yskä.

Onko teillä mitään chattipalvelua terveydenhuollossa? Sieltä voisi nimittäin kysyä asiasta ja ei varmasti naureta pois vaan neuvotaan ja käsketään varaamaan aika jos on tarvetta.

Päivämäärä:   5.1.26 21:33:16

Olen tosiaan hoitovapaalla joten ei kuulu työterveys minulle edes ja eipä siellä edes hoideta enää yhtä mitään, vain kroonisia vaivoja, kaikki hoidettava siis terveysaseman kautta. Tänään alkanut vähän sattumaan kun nielaisee, tiedä sitten kauanko tämä oikein kestää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.