Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pyyhkeissä ei ole ripustuslenkkiä

Lähettäjä: Outoa 
Päivämäärä:   4.1.26 21:42:44

Uusissa pyyhkeissä, käsipyyhkeissä, kylpypyyhkeissä, halvoissa ja kalliissa, lahjaksi saaduissa. Missään ei ole enää ripustuslenkkiä. Yksissä käsipyyhkeissä oli pesulappu lenkiksi ommeltuna, mutta kulmassa ja niin pieni, että hajoaa varmasti jos sitä käyttää.

Yhdessä kylpypyyhkeessä oli kaksi lenkkiä, molemmissa sivuissa, se oli hienoa, mutta oli poikkeus.

Minua ainakin vaivaa niiden puute, pitää ostaa nauhaa, että saa kaikkiin ommeltua ja sitten pitää nähdä se vaiva.

Kaupassa ei voinut noita paketteja avata, olisin kyllä tarkistanut asian.

Re: Pyyhkeissä ei ole ripustuslenkkiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.1.26 21:54:36

Pussilakanoista puuttuu myös reiät päästä, mistä saa valahtanutta peitettä vetää takaisin. Pitää ratkoa itse.

Lähettäjä: Kurppa 
Päivämäärä:   4.1.26 22:08:10

No jo on menny huonoksi tosiaan :o
Liekö joku säästö sekin.

Lähettäjä: nn 
Päivämäärä:   4.1.26 22:18:48

Mä teen nykyisin nahkap**kalla pyyhkeeseen reiän & siitä s-koukkuun roikkumaan.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   4.1.26 22:19:32

Pussilakanoissa ei ole aukkoja siksi, että Keski-Euroopassa ei niitä aukkoja haluta. Kalliit untuvapeitot halutaan pitää pussilakanan sisällä, jopa niin, että jalkopään aukossakin on napit tai nepparit.

Säästöstä ei siis ole kyse.

Lähettäjä: Maja 
Päivämäärä:   4.1.26 22:42:05

Ripustuslenkittömille pyyhkeille on myytävänä sellaisia metallisia nipsuja, verhonipsujen kaltaisia, joilla ne voi ripustaa koukkuun. Itse ostin nipsuja muistaakseni Clas Ohlsonilta.

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   4.1.26 23:38:06

Muistan kun joskus noita metallisia nipsuja mainostettiin sillä, että jos ei ole koukkuja tai nauloja seinässä niin noilla saa pyyhkeet roikkumaan. :D

Lähettäjä: Öäö 
Päivämäärä:   5.1.26 01:45:03

Mä olen nykyaikana onnistunut hankkimaan vain lenkillisiä pyyhkeitä. Kylpypyyhkeissä ollut aina jopa kaksiki lenkkiä vastakkaisissa päissä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.1.26 02:06:40

Eikö muka tosiaan ole? En ole vuosiin ostanut pyyhkeitä. Kuulostaa oudolta, miksi kukaan haluaisi pyyhkeitä joissa ei ole ripustuslenkkejä?

Meillä on kyllä monista pyyhkeistä käytössä irronnut tai katkennut se lenkki. Pitäisi ostaa jotain nauhaa ja ommella uusia kunhan saisi aikaiseksi. En muuten hyviä pyyhkeitä ala korvaamaan.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   5.1.26 02:48:08

- Kanttinauha on hyvää tuohon tarkoitukseen.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   5.1.26 07:01:39

En minä suomalainen piittaa keskieurooppalaisten lakanamallista. Olen nähnyt siellä sellaisia, joissa oli keskellä aukko. Kai se oli sitä varten, että nätti täkki jää näkyviin. Pidän enemmän kulma-aukoista. Napparillista pussilakanaa on huono mankeloida.

Kun omistaa ompelukoneen, voi ihan itse ommella lakanoita, tyynyliinoja ja ripustuslenkkejä. Ompelen yleensä kaksi lenkki eripuolille pyyhettä. Kuluvat sitten tasaisemmin, kun ei ole aina sama kulma käyttämättömänä naulassa. Kanttinauhaa löytyy tavallisista kaupoista eikä se monta neulanpistoa vaadi käsin ommellessa, kun saa siitä ripustuslenkin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.1.26 09:34:07

Sen ripustusnipsunkin voi laittaa aina eri kohtaan pyyhettä.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   5.1.26 20:52:04

Pyyhkeisiin myydään nipsullisia lenkkejä. Johonkin pussilakanaan tosiaan olen joutunut tekemään reiät että saa peiton helposti paikoilleen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.